Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door DavyGer »

Ik schakelde wat laat in (morgen dus terug luisteren) maar yard rock avond op radio veronica met Rob, Marisa en Tim.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Pot schreef: 03 dec 2021 19:55
WFNX schreef: 03 dec 2021 17:26
Pot schreef: 03 dec 2021 16:45

Waarom denk je dat? Ze doen het volgens mij aardig goed op Qmusic. Waarom zou Q ze naar de concurrentie willen laten gaan? Radio 2 is bomvol. Voor Radio 10 zou ik het een aanwinst vinden, maar zie het niet gebeuren. Ze hebben veel vrije dagen, voor dat tijdslot.
Menno & Wim zijn echt een giga groot onderdeel van het huidige succes van Qmusic. Deze heren zetten een geweldige dagprogrammering neer, dat doet niemand ze na. Volgens mij gaat Q heel zorgvuldig om met deze heren, and rightfully so.
Menno en Wim zijn aardige DJ's, maar niet meer dan dat.
Mattie & Marieke, Het Foute Uur, Domien en de Top 40 wil ik meer de succesnummers van Qmusic noemen.

Menno & Wim vullen hun talks goed in, op een goede, enthousiaste en relaxte manier. Als ik naar 538 luister, hoor ik bij Niek en Ivo heel veel muziek en weinig talks (waar wel '538' in gezegd moet worden). Dus dat doen ze bij Q al beter. Daarnaast speelt de muziek een nog belangrijkere rol en zit goed in elkaar. Maar dit is niet het antwoord op m'n vraag.
Ik zou de luistercijfers per tijdvak wel weer eens willen zien. Ik kan me namelijk amper voorstellen dat de saaie middagshow met Domien en Anton, die volgens de webcam ongelooflijk veel lol hebben met elkaar maar waar ik de radio nul komma niks van meekrijg, zo'n succesnummer is. Ik kan me voorstellen dat er mensen onderweg zijn die dan naar C&S of Ruud switchen. Op 10-16 vind ik Menno en Wim sowieso een stuk stabieler dan 538 waar er afgelopen jaar vaker niet dan wel een show met Wietze op lunch zat, en ik vind hun programma's ook vele malen bruisender klinken dan bijvoorbeeld Ivo die in mijn ogen ver over de datum klinkt, en ronduit verveeld. Items als het Foute uur, Top 40 Classic, Allright Stop Lunch Time en Het slimste bedrijf zijn dingen die mij elke dag tijdens de office hours naar Q jagen.

Maar nogmaals ben benieuwd wanneer we weer cijfers krijgen per tijdvak.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

En sorry, we zitten helemaal in het verkeerde topic zie ik nu.
Kan iemand helpen? 😉
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Erik van Roekel 12-15u 100%NL
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Dinsdag en woensdag Mart Meijer ipv Lindo Duvall op 538
fnlradio

Bericht door fnlradio »

straks op 538 jurjen gofers ( nog de komende 2 weken )
Johanneke

Bericht door Johanneke »

fnlradio schreef: 05 dec 2021 19:04 Dinsdag en woensdag Mart Meijer ipv Lindo Duvall op 538
Lindo vervangt voor de derde week Barend tussen 10 en 12, daarom kiest men er nu kennelijk voor om Bas en Mart afwisselend Lindo te laten vervangen in de avond.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Vandaag Joost Burger 2x op slam met ze eigen programma en vanmiddag op de plek van Dimitris Kops
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Johanneke schreef: 06 dec 2021 08:14
fnlradio schreef: 05 dec 2021 19:04 Dinsdag en woensdag Mart Meijer ipv Lindo Duvall op 538
Lindo vervangt voor de derde week Barend tussen 10 en 12, daarom kiest men er nu kennelijk voor om Bas en Mart afwisselend Lindo te laten vervangen in de avond.
Kan iemand mij uitleggen waarom 538 heeft gekozen om nu de nieuwe programmering in te laten gaan? Ipv januari? Nu heb je al een zieke, vervanging in de avond en december is sowieso een andere maand…
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

delte
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 06 dec 2021 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik ken de luistercijfers per tijdvak niet, maar misschien vonden ze die dusdanig dat ze daar echt aanleiding toe zagen om daar niet mee te wachten. Begrijp trouwens niet zo goed wat het ziek worden en de vervanging in de avond (die is ook door ziekte onstaan) er precies mee te maken hebben, dat kan in januari ook gebeuren en dan ligt ook je hele programmering overhoop.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

De Nachtwacht schreef: 06 dec 2021 14:22 Ik ken de luistercijfers per tijdvak niet, maar misschien vonden ze die dusdanig dat ze daar echt aanleiding toe zagen om daar niet mee te wachten. Begrijp trouwens niet zo goed wat het ziek worden en de vervanging in de avond (die is ook door ziekte onstaan) er precies mee te maken hebben, dat kan in januari ook gebeuren en dan ligt ook je hele programmering overhoop.
Volgens mij lees je het niet zo goed, ik vindt het nogal een rare move om voor december dit te doen. Maar dit is meer iets voor de 538 topic
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Jan-Willem Roodbeen is ziek, Frank van 't Hof vervangt hem vandaag.
Laatst gewijzigd door Radiooidar op 07 dec 2021 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Radiofan500

Mattie en Domien vandaag op Q
Radiofan500

Zaterdag en zondag Edwin Noorlander tussen 07 en 10 uur op Qmusic.
Plaats reactie