Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Pot »

Playertwo schreef: 13 apr 2021 17:14
stan klerks schreef: 12 apr 2021 20:48 Morgen Kai Merckx ipv Mattie en Marieke op QMusic. Door een extra besmetting in het team van de ochtendshow.
En waarom kunnen ze geen programma vanuit huis maken?
Rob van Someren moest in quarantaine maar maakt Somertijd gewoon vanuit huis
Morgen zijn Mattie & Marieke er wel weer.
Oren open!
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

stan klerks schreef: 12 apr 2021 20:48 Morgen Kai Merckx ipv Mattie en Marieke op QMusic. Door een extra besmetting in het team van de ochtendshow.
Werd gisterenavond pas bekend, was technisch waarschijnlijk niet meer mogelijk. Zeker niet aangezien een van de locatiesets net op locatie stond voor de themaweek.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Dit is een gokje, maar het was pas heel laat bekend gisteravond.

Wellicht wilden ze eerst even de testuitslagen afwachten en was dit even de snelste oplossing. Ook geen idee of ze beiden een studio hebben dat lijkt me dan wel een vereiste. Talpa heeft de drivetime djs vorig jaar voorzien van apparatuur om de shows vanuit huis te doen.
Playertwo

Bericht door Playertwo »

Met alle respect, maar het is je ochtendshow, je belangrijkste programma van de dag. Daar mag je na 1 jaar Corona toch wel een back-up verwachten? Zelfs de producer Luuk van der Braak heeft een eigen set gekregen omdat toen, in eerste instantie, alleen Brabant moest thuiswerken.
Hamkaastosti

Bericht door Hamkaastosti »

Ze maken de show vanaf morgen van uit huis, de Q ochtendshow
Radiofan500

Kai ipv Domien vanaf 16 uur op Q.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Playertwo schreef: 13 apr 2021 17:44 Met alle respect, maar het is je ochtendshow, je belangrijkste programma van de dag. Daar mag je na 1 jaar Corona toch wel een back-up verwachten? Zelfs de producer Luuk van der Braak heeft een eigen set gekregen omdat toen, in eerste instantie, alleen Brabant moest thuiswerken.
Zowel Tom als Joe hadden thuis al een Comrex staan thuis voor een verbinding. Marieke woont dichtbij en kan dus heel snel een verbingssetje haar kant op.
De studio die bij het bouwproject in Maassluis stond is dinsdagochtend afgebroken, dit omdat de uitslag pas maandagavond bekend was geworden en men niet kon afbreken in Maassluis en daarna bij Mattie thuis in Rotterdam opgebouwd. Al een aantal keer heeft hij een studio thuis gehad uit voorzorg en is toen kort gebruik.

Zijn ook landelijke zenders geweest die helemaal niets hadden geregeld en alleen maar vervanging hebben ingezet.

Prima opgelost!
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Van Someren heeft prive een eigen studio aan huis gebouwd. Deze gebruikt hij al een tijdje op de zondag voor "De Nachtwacht"
Playertwo

Bericht door Playertwo »

Klopt heeft hij. Ze verdienen ook wat meer dan het minimumloon natuurlijk. Je moet je vak serieus nemen en een plan B hebben. Werk zelf ook vanuit huis en dat al ruim een jaar (daarvoor structureel op kantoor).
Behoudens zo'n 10x naar de zaak is dat het wel. Heb hier dus ook gewoon een kantoor ingericht waar ik alles arbotechnisch goed kan doen wat ik anders op kantoor deed inclusief overleggen en eventuele klantpresentaties. Voor Corona had ik dat ook, maar met iets minder mogelijkheden dan nu omdat het incidenteel was dat ik thuis werkte. Dus dan verwacht ik dat ook van het team in de ochtendshow (ook bij een middagshow) of dat nu de avond ervoor gebeurt of ergens in de middag. Zeker nu Corona al ruim een jaar speelt en het niet iets is dat ons compleet overvalt.
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Ik wilde ook thuis werken. Moet nog een stal bouwen, dus werk genoeg. Neem dat ook heel serieus, maar toch vond mijn werkgever dat ik daar vakantie voor moet opnemen. Het kan verkeren.

Voor muziek programma’s zijn thuisstudio’s vaak prima geschikt. Met zo’n D&R webstation en de juiste software zou je het al kunnen maken.
Radiofan500

Qmusic komend weekend:
Kai & Bram samen aanstaande vrijdagavond tussen 18 en 21 uur en op zaterdagmiddag tussen 12 en 15 uur. Zondag Jordi & Bram tussen 12 en 15 uur. Tom is een weekendje vrij.
WFNX

Bericht door WFNX »

Silvan Stoet voor Dennis Ruyer vandaag. Die laatste was er gisteren overigens nog wel toen hij zijn legends aan elkaar praatte.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Komend weekend bij 538:
Lindo ipv Niek op Za & Zo tussen 12-15u
Mart ipv Bas tussen 15-18u op Za.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik baseer me alleen op dit topic dus misschien zit ik er naast, maar klopt mijn indruk dat bij 538 bijna nooit iedereen aanwezig is?
Pot

Bericht door Pot »

De Nachtwacht schreef: 19 apr 2021 11:08 Ik baseer me alleen op dit topic dus misschien zit ik er naast, maar klopt mijn indruk dat bij 538 bijna nooit iedereen aanwezig is?
Dat klopt wel ongeveer. Maar het zijn vaak dezelfde namen. Niek ipv Wietze, waardoor Niek vervangen wordt door Lindo.
Oren open!
Plaats reactie