Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
Re: Wijzigingen in programmering
Rick Romijn tot 21u weer live met de 80s en 90s party op Veronica 

Nu weer Mark ipv Niek op 538 tot 15u
Na 9 weken is Marisa Heutink volgende week al terug van zwangerschapsverlof. Jammer ik hoorde veel liever Jan Paul in het weekend 
Is invalweekend bij 538, net Jaimy die schoof tijdens de nonstop 50 ipv Bas. En Bas nu weer ipv Igmar tot 21u
Arme Blokhuis, wat een gatenkaasrooster heeft hij nu op R2. 16-18, 20-22 en 00-02 op maandag
Is toch prima 2 uurtjes programma en dan 2 uur rust en weer presenteren en weer 2 uur rust en weer 2 uur presenteren. Die nachtelijke uren doet hij tijdelijk als vervanging van Jeroen van Inkel toch.
Dampende hitradio op 538 met Niek ipv Ivo die iets in zijn oog heeft gehad....
Klopt zijn hoornvlies is beschadigd, hij was er gisteravond nog wel bij in de Avondklokshow vanaf 21.30. Maar het zag er niet best uit, had meestal zijn ogen dicht omdat het anders veel pijn deed.
Overigens morgen ook Niek, en dan vrijdag Top 50 met Mark lijkt me
Op dit moment Maurice Verschuuren op Veronica in plaats van Dennis Ruyer. Iemand een idee waarom Ruyer afwezig is? Ik las dat hij nog steeds herstellende is van het Corona-virus.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Afgelopen drie dagen was hij er wel, hij vertelde gisteren dat hij een paar dagen naar Vlieland gaat en er volgende week weer is. Is wel elke keer de vraag wie er komt invallen, Silvan, Maurice of JP
-
Nu Niek ipv Mark met Greatest Hits op 538. Dus idd Mark zo ipv Ivo met de 538 Top 50
-
Dit soort dingen blijf ik zo raar vinden. Laat Niek dan de top 50 doen dan hoeft greatest hits niet te worden vervangen.RodaJC2000 schreef: ↑05 mar 2021 10:03 Nu Niek ipv Mark met Greatest Hits op 538. Dus idd Mark zo ipv Ivo met de 538 Top 50
Sander Hoogendoorn ipv Eva Koreman op 3FM, naast Frank van der Lende.
Oren open!
-
Joost Swinkels ipv Jordi op Q ivm coronabesmetting in de buurt van Jordi.
Olivier ipv Sophie tot 16u bij 3FM