Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Askey

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Askey »

Pot schreef: 21 feb 2021 12:47 Ergens kan ik wel begrijpen dat de lunchshow niet doorgaat in de zomervakanties. Dan is een groot deel van de DJ's tegelijk weg en kun je het lastig opvullen. Zeker als Wietze ook de ochtendshow doet en nu er een kleiner team van 538 jocks is. Maar nu is de rest aanwezig. Barend kan toch ook gewoon de lunch doen. Niek misschien ook wel. Of Mart. Om nu voor de zoveelste keer je lunchshow te skippen, moeten ze er maar eens over na denken of ze het überhaupt nog wel willen.
Helemaal eens. Lijkt wel alsof het even goedkoop bezuinigen is zo. Want sidekick Chris is er ook nooit als Wietze er niet is. Kortom, hele programma anders en de luisteraar niet echt serieus nemen.
Romeo

Bericht door Romeo »

Wout doet Gijs 2.0
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Deradiokenner schreef: 21 feb 2021 10:47
Daan! schreef: 21 feb 2021 09:56 Wietze is vaak afwezig. Aankomende week schoolvakantie. Aannemelijk dat Wietze er daarom niet is. Waarom dan de lunchshow steeds maar wordt opgeheven is mij een raadsel. Barend of Niek kunnen toch ook ma-vrij dat doen? En als die niet kunnen, heb je ook nog Mart Meijer die al minder te horen is omdat er avondklokshow is.
Het lijkt er bij 538 altijd op dat ze bang zijn om talent door te schuiven (tijdelijk). Luisteraars peren hem dan echt niet massaal.
Ik snap dat ook niet heel goed. In de tijd van Dave was dit echt niet denkbaar. Maar zal meer een kosten besparing zijn. Overuren uitbetalen ofzo..
In de tijd van Dave en ook bij Niels Hoogland was dat zeker niet mogelijk. Je slaat de spijker op de kop... Die beheersten de programmering en die was altijd retestrak. Toch bizar nu dat gezwalk met de avond klokshow en die lunchshow die vaak wordt opgesplitst door Mark en Ivo een uur langer te geven. Je ziet het resultaat vandaag weer, 8.5 pct marktaandeel nog over. Ze gaan ongetwijfeld nog verder zakken. Ik ben een van de honderdduizenden luisteraars die ze afgelopen jaar definitief zijn kwijtgeraakt. Ook Dave en Niels moeten dit, net als Erik de Zwart, met lede ogen aanzien.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Tim Klijn was natuurlijk ook reserve VI dus die presenteert deze week dinsdag t/'m donderdag zowel de ochtend als de middagshow. Tim is niet flauw, weet nog dat hij afgelopen zomer een aantal dagen zowel 13-16 als 16-18 deed 😅
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Weet niet of het nieuws van Stenders bij iedereen goed gevallen is op de Bergweg, maar vandaag geen Rick Romijn en ook geen Lindo Duvall op Veronica. Allebei namen die wel "last" van zijn komst zouden kunnen krijgen. Maar kan toeval zijn.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Johanneke schreef: 24 feb 2021 08:20 Weet niet of het nieuws van Stenders bij iedereen goed gevallen is op de Bergweg, maar vandaag geen Rick Romijn en ook geen Lindo Duvall op Veronica. Allebei namen die wel "last" van zijn komst zouden kunnen krijgen. Maar kan toeval zijn.
Ik ga meer voor toeval. Ik ga ervan uit dan men professioneel genoeg is binnen de muren van Talpa.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Jan Paul vervangt Dennis op Veronica vandaag.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Johanneke schreef: 25 feb 2021 10:02 Jan Paul vervangt Dennis op Veronica vandaag.
Vandaag ook. Best een fijne dj. Kende ik niet. Doet me een beetje denken aan Wouter van der Goes.
slam538q

Bericht door slam538q »

Barend van Deelen de lunchshow op 538.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Niek vd Bruggen vanavond ipv Wietze in 'Weekend Wietze' vanaf 18u
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

DJ_Nick schreef: 26 feb 2021 13:26 Niek vd Bruggen vanavond ipv Wietze in 'Weekend Wietze' vanaf 18u
Niek heeft voedselvergiftiging dus daarom Barend zometeen na 18u
Durashift

Bericht door Durashift »

Johanneke schreef: 23 feb 2021 18:55 Tim Klijn was natuurlijk ook reserve VI dus die presenteert deze week dinsdag t/'m donderdag zowel de ochtend als de middagshow. Tim is niet flauw, (..) 😅
Ja, beter. Heb ff wat naar de ochtendshow kunnen luisteren. Genee trek ik niet, vandaar.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

De hele avond "disco marathon" op radio 2 met Wouter, Frank, Stenders en inmiddels ook Ekdom.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

DJ_Nick schreef: 26 feb 2021 17:45
DJ_Nick schreef: 26 feb 2021 13:26 Niek vd Bruggen vanavond ipv Wietze in 'Weekend Wietze' vanaf 18u
Niek heeft voedselvergiftiging dus daarom Barend zometeen na 18u
Daarom Ivo ipv Niek nu op 538
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Nu weer Mart ipv Igmar op 538 tot 21u
Plaats reactie