Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Deradiokenner

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Deradiokenner »

Johanneke schreef: 27 jan 2021 08:29
Pot schreef: 26 jan 2021 23:48 Cieke ipv Paul in Rabbering Laat op Radio 2.
Toe maar, nu mag ze het al helemaal alleen doen.
Lex op Radio 10 gaat ervan profiteren dat ze Cielke daarbij hebben gezet, erg vreemde zet...
Dat geloof ik niet, radio 2 luisteraars verhuizen niet zo snel...
Janno

Bericht door Janno »

Denk ik ook niet. Dan moet er meer gebeuren. Ik ben zo’n redelijk trouwe radio 2 luisteraar en het is niet zo dat het programma door toedoen van Cielke niet meer te pruimen is. Het is wat drukker geworden, maar nog steeds goed te doen. Programma’s die werkelijk afwijken van de rest zijn meer een reden voor luisteraars om te schakelen. Dan moet je denken aan (daar is-ie weer) Spijkers met koppen of de verrukkelijke 15. Die 2 zijn ook weer een reden voor mensen om juist in te schakelen trouwens. In het begin kon ik de Wild in de middag niet pruimen (inmiddels lukt dat wel redelijk) en het muziekcafé is voor mij nog steeds een schakelmoment. Verder luister ik soms naar een andere zender om eens wat anders te horen, maar zelden vanwege een sidekick.
Romeo

Bericht door Romeo »

Janno schreef: 27 jan 2021 19:48 Denk ik ook niet. Dan moet er meer gebeuren. Ik ben zo’n redelijk trouwe radio 2 luisteraar en het is niet zo dat het programma door toedoen van Cielke niet meer te pruimen is. Het is wat drukker geworden, maar nog steeds goed te doen. Programma’s die werkelijk afwijken van de rest zijn meer een reden voor luisteraars om te schakelen. Dan moet je denken aan (daar is-ie weer) Spijkers met koppen of de verrukkelijke 15. Die 2 zijn ook weer een reden voor mensen om juist in te schakelen trouwens. In het begin kon ik de Wild in de middag niet pruimen (inmiddels lukt dat wel redelijk) en het muziekcafé is voor mij nog steeds een schakelmoment. Verder luister ik soms naar een andere zender om eens wat anders te horen, maar zelden vanwege een sidekick.
De V15 past wmb niet op dat tijdstip. Ik zou het nog eerder omruilen met het meer toegankelijke albumshow. Heb je wel 4 uur Leo maar dat deed ie wel vaker als hij Shay verving
Janno

Bericht door Janno »

Eens. Zelf mag ik graag naar de V15 luisteren, maar het zou beter passen in de avondprogrammering naar mijn idee.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Geen uitzendingen Van VI tot 9.30 uur de afgelopen week. Wel Wilfred ma/di/do vanaf 06.30 uur.
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 29 jan 2021 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Toch geen Global Dance Chart vanavond, Wietze is tot 23u te horen. Daarna Mart & Bas tot waarschijnlijk 04.30.
GDC is wel te vinden op de 538 site te vinden vanaf 20u als het goed is.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Happy Hours met Edwin Ouwehand in plaats van Lex Gaarthuis, radio 10.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

DJ_Nick schreef: 29 jan 2021 15:28 Toch geen Global Dance Chart vanavond, Wietze is tot 23u te horen. Daarna Mart & Bas tot waarschijnlijk 04.30.
GDC is wel te vinden op de 538 site te vinden vanaf 20u als het goed is.
Voor de liefhebbers:
https://www.538.nl/gemist/luister-hier- ... ance-chart
Durashift

Bericht door Durashift »

Janno schreef: 28 jan 2021 10:14 Eens. Zelf mag ik graag naar de V15 luisteren, maar het zou beter passen in de avondprogrammering naar mijn idee.
Juist niet, ik vind het wel fris dat het in de late zondagmiddag zit. Is eens iets anders, wat mij betreft.
Ik moet er alleen nog ff aan denken, want heb vooral radio 1 aan dan... maar dat begin ik ook wel zat te worden, eigenlijk.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Begin me een beetje zorgen te maken om Dennis Ruyer...

Volgende week voor de vierde week Tim Klijn in de middag op Veronica, Jan Paul Grootentraast tussen 13 en 16 uur.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Johanneke schreef: 29 jan 2021 23:18 Begin me een beetje zorgen te maken om Dennis Ruyer...

Volgende week voor de vierde week Tim Klijn in de middag op Veronica, Jan Paul Grootentraast tussen 13 en 16 uur.
Corona is geen pretje, ik hoop voor Dennis dat hij niet te erg te pakken heeft maar twee weken kun je goed ziek zijn en dan moet je nog even wachten...
Orange

Bericht door Orange »

Johanneke schreef: 29 jan 2021 23:18 Begin me een beetje zorgen te maken om Dennis Ruyer...

Dennis schreef er drie dagen geleden op twitter het volgende over: "Van die berichten waardoor je weer zin krijgt om achter de knoppen te gaan zitten. Week drie achter de rug. En Corona een redelijk slagveld voor het lijf helaas. Will be back soon!"
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Mark Labrand zo op 538 ipv Niek vd Bruggen
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Gerja Wolf verving gisteren Elsbeth Gruteke op NPO Radio 4 ;)

Ook dit weekend Yoeri Leeflang in plaats van Angelique Houtveen op 3FM.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

vandaag terug op radio veronica Jens Timmermans tussen 15u en 18u
Plaats reactie