Na twee dagen trek ik voorzichtig dezelfde conclusie wat betreft de programmering . Denk alleen niet dat Stenders komt en zit daar persoonlijk ook niet meer op te wachten.Phoenix schreef: ↑12 jan 2021 18:40Ik vind Tim Klijn ook beter op deze plek dan Dennis Ruyer.Johanneke schreef: ↑12 jan 2021 16:11Nou ja, ik zei bewust niet dat het beter werd maar zo voelde het wel een beetje. Vond dat alleen geen eerlijke conclusie omdat Dennis met dit team inclusief Henk natuurlijk pas een week achter de rug heeft. Je hoort dat Tim en Henk al langer met elkaar gewerkt hebben, er lijkt wat meer chemie en wat mij betreft past Tim deze middagshow ook prima. Sowieso heeft Veronica gewoon goeie jocks want ook de invalbeurten van Silvan en Maurice waren wat mij betreft uitstekend.
Dennis is solo op zijn best, maar in combinatie met Celine werkt het niet. Ook de combinatie met Jan-Joost afgelopen zomer vond ik niet sterk.
Ik zou kiezen om Tim vast op deze plek te zetten en Dennis terug naar 9-13 en Lindo naar 13-16.
Dit allemaal totdat Stenders aan boord is ;-)
Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
Re: Wijzigingen in programmering
-
VI
afgelopen week:
ma-di-wo geen uitzending tot half 10
do uitzending tot 10 uur
afgelopen week:
ma-di-wo geen uitzending tot half 10
do uitzending tot 10 uur
Arme Denman heeft het flink te pakken, ook komende week zitten Tim Celine en Henk in de middag op Veronica. Nogmaals, zeker een aanrader!
-
Een kop thee zetten is al een hele expeditie volgens zijn twitteraccount. Vrees dat het nog wel even duurt voor hij terug is.
Eva Koreman vanavond in plaats van Eva Cleven op 3FM, van 22:00 tot 0:00 uur.
Oren open!
-
Armin van Buuren vandaag van band? Hij is natuurlijk in Ahoy.
-
Zo goed als altijd van band op Q.
Annemieke neemt De Wild in de Middag vandaag waar (radio2)
Leuk, Jan Paul Grootentraast maakt zijn debuut in de doordeweekse programmering op Veronica, nu tot 16u. Vind dat hij het erg leuk doet met GvO in het weekend.
zaterdag van 16:00 tot 00:00 Gijs Alkemade Jarno van der Wielen en Jochem Hamerling met de boom room
Op welke zender?
- castmember
Dit keer Wouter van der Goes . . . klinkt nog steeds beter dan met Ruud naar mijn idee

Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Frank en Wouter zelfscastmember schreef: ↑19 jan 2021 16:35Dit keer Wouter van der Goes . . . klinkt nog steeds beter dan met Ruud naar mijn idee![]()