Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
-
Re: Wijzigingen in programmering
Stephan Bouwman volgend weekend tussen 10 en 12 uur in plaats van Joep. Op zondag Joost Swinkels op de plek van Martijn Biemans tussen 21 en 00u. Dit uiteraard voor Qmusic.
Wie verving Ekdom nou vanochtend bij R10? Een bekende stem, maar ik heb er geen naam bij gehoord (heb de dr. Pop geluisterd).
En daarom zat Robert Feller tussen 10u en 13u
Luc Sarneel verving net Mark van der Molen
Het weekend van 10 tijdens de Top 4000
6-10 Robert Feller
10-14 Rene Verkerk
14-18 Dennis Verheugd
18-21 Silvan Stoet
21-24 Lindo Duvall
Het zijn weer drukke weken voor Lindo! En Silvan draait dus zonder pauze drie uur op Veronica en daarna drie uur op 10!
6-10 Robert Feller
10-14 Rene Verkerk
14-18 Dennis Verheugd
18-21 Silvan Stoet
21-24 Lindo Duvall
Het zijn weer drukke weken voor Lindo! En Silvan draait dus zonder pauze drie uur op Veronica en daarna drie uur op 10!
-
Ik geloof niet dat dit live is... dat is niet zo moeilijk bij een lijst. Vooral op dat tijdstip
Reken maar van wel, Silvan en Lindo zijn altijd liveDeradiokenner schreef: ↑03 dec 2020 22:21 Ik geloof niet dat dit live is... dat is niet zo moeilijk bij een lijst. Vooral op dat tijdstip
-
Ik weet niet of 10 de top 4000 quiz dit jaar weer speelt, maar dan moeten ze er wel live zitten. (nog los van het feit dat ze inderdaad vrijwel altijd live zijn)
-
Komt zelfs een tv en een online versie.De Nachtwacht schreef: ↑03 dec 2020 23:00 Ik weet niet of 10 de top 4000 quiz dit jaar weer speelt, maar dan moeten ze er wel live zitten. (nog los van het feit dat ze inderdaad vrijwel altijd live zijn)
SBS6 gaat het uitzenden
-
Normaal doet Silvan dat ook, maar wel met een uur pauze er tussen. Het zou zomaar kunnen dat hij zijn laatste uur bij Veronica doet voicetracken.
Marisa doet de Hotline op Veronica in plaats van Silvan. Zat ze er vanochtend ook met Goud van Oud of hebben ze gewoon gewisseld vanwege de Top 4000?
Dat laatste was alleen maandag en dinsdag, rest van de week was Martijn er weer
Silvan zat er gisteravond wel op 10, maar Marisa doet nu wel weer zijn uren op Veronica. Hoop niet dat dit de hele Top 4000 zo blijft. Het weekend op Veronica wordt er zo niet beter op, twee maanden geleden was het nog Jasper, Lindo en Silvan, op dit moment alleen nog Maurice en Marisa, dat vind ik nogal een kwaliteitsverschil