Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef:
05 jul 2020 18:52
Johanneke schreef:
05 jul 2020 15:51
Lindo schreef vrijdag op Instagram dat hij vanaf nu de hele zomer in de ochtend op Veronica te horen is. Martijn neemt Giel over tijdens zijn vakantie, waar blijft Denman dan? Toch op 538?
Is het zeker dat Martijn de vaste vervanger blijft van Giel?
Of gaat Lindo zowel Giel als Dennis vervangen, waardoor hij de hele zomer in de ochtend te horen is?
Of gaat Ruyer Giel vervangen en gaat Lindo die periode en de vakantieperiode van Ruyer de uren van Ruyer overnemen?
Kortom, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom Lindo de hele zomerperiode in de ochtend zit.
Nee ik hoorde Giel vrijdag zeggen dat Martijn het overnam vanaf de 17e, volgens mij tijdens de Giel Mobiel. Ik had eerder voor Dennis of (beter) Tim gekozen, vind Martijn niet erg sterk in de ochtend.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef:
05 jul 2020 20:01
Phoenix schreef:
Johanneke schreef:
05 jul 2020 15:51
Lindo schreef vrijdag op Instagram dat hij vanaf nu de hele zomer in de ochtend op Veronica te horen is. Martijn neemt Giel over tijdens zijn vakantie, waar blijft Denman dan? Toch op 538?
Of gaat Lindo zowel Giel als Dennis vervangen, waardoor hij de hele zomer in de ochtend te horen is?
Of gaat Ruyer Giel vervangen en gaat Lindo die periode en de vakantieperiode van Ruyer de uren van Ruyer overnemen?
Kortom, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom Lindo de hele zomerperiode in de ochtend zit.
Nee ik hoorde Giel vrijdag zeggen dat Martijn het overnam vanaf de 17e, volgens mij tijdens de Giel Mobiel. Ik had eerder voor Dennis of (beter) Tim gekozen, vind Martijn niet erg sterk in de ochtend.
Dan zal Lindo Dennis vervangen tijdens zijn vakantie en misschien dat Dennis ook Coen & Sander gaat vervangen.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef:
05 jul 2020 20:08
Johanneke schreef:
05 jul 2020 20:01
Phoenix schreef:

Dan zal Lindo Dennis vervangen tijdens zijn vakantie en misschien dat Dennis ook Coen & Sander gaat vervangen.
Dat zou Niek gaan doen, las ik in het 538 topic.
Maar misschien doet Dennis Veronica Inside?

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Tim klijn is vaste vervanger van VI zal ook wel, hij kent Rick en Niels als de beste.

slam538q

Bericht door slam538q »

Dennis is ook al gestopt met zijn middagshow op Veronica

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Dennis op 18-22 ipv Martijn dan? Zou leuk zijn 😉

En wie doet morgen Coen en Sander want Denman heeft nu wel vakantie en deed volgens mij nog wel de maandag, toch?

Daan!

Bericht door Daan! »

Denman valt deze zomer in voor andere programma's. De ochtendshow wordt door Martijn gedaan. Dat is bevestigd door Lindo.

Dennis zal invallen op betere slots dan zijn eigen tijdstip. Dat hij zou invallen bij VI geloof ik niet gezien Tim daar vaste vervanger is.
Daarom denk ik dat Dennis gaat invallen op andere stations.

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

slam538q schreef:
05 jul 2020 21:19
Dennis is ook al gestopt met zijn middagshow op Veronica
?? Dennis heeft een ochtendshow op Veronica

Robbinho

Bericht door Robbinho »

Coen nu ook weer op maandag terug op 538

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Frank van 't Hof voor Wout op 2.

SamH

Bericht door SamH »

En tijdens de Bonanza vanmiddag was te horen dat Caroline de zieke Stefan Stasse vervangt vanavond. Volgens mij 1 van de eerste keren (of de eerste keer?) op Radio 2 dat ze een programma presenteert of overneemt.

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Olivier Bakker vervangt Mark van der Molen op Olivier FM. Die vent is te vaak op de radio!

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

SamH schreef:
06 jul 2020 18:56
En tijdens de Bonanza vanmiddag was te horen dat Caroline de zieke Stefan Stasse vervangt vanavond. Volgens mij 1 van de eerste keren (of de eerste keer?) op Radio 2 dat ze een programma presenteert of overneemt.
Bijzondere ontwikkeling inderdaad

SamH

Bericht door SamH »

Vond dat ze het niet slecht deed trouwens. Ze klonk wat zenuwachtig maar ik vond het wel een prettig wegluisterend geheel.

Daan!

Bericht door Daan! »

Morgenochtend Niek op 538 ipv Mark.

Plaats reactie