Nee ik hoorde Giel vrijdag zeggen dat Martijn het overnam vanaf de 17e, volgens mij tijdens de Giel Mobiel. Ik had eerder voor Dennis of (beter) Tim gekozen, vind Martijn niet erg sterk in de ochtend.Phoenix schreef: ↑05 jul 2020 18:52Is het zeker dat Martijn de vaste vervanger blijft van Giel?
Of gaat Lindo zowel Giel als Dennis vervangen, waardoor hij de hele zomer in de ochtend te horen is?
Of gaat Ruyer Giel vervangen en gaat Lindo die periode en de vakantieperiode van Ruyer de uren van Ruyer overnemen?
Kortom, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom Lindo de hele zomerperiode in de ochtend zit.
Wijzigingen in programmering
Moderator: admin6
Re: Wijzigingen in programmering
Dan zal Lindo Dennis vervangen tijdens zijn vakantie en misschien dat Dennis ook Coen & Sander gaat vervangen.Johanneke schreef: ↑05 jul 2020 20:01Nee ik hoorde Giel vrijdag zeggen dat Martijn het overnam vanaf de 17e, volgens mij tijdens de Giel Mobiel. Ik had eerder voor Dennis of (beter) Tim gekozen, vind Martijn niet erg sterk in de ochtend.Phoenix schreef: ↑05 jul 2020 18:52Is het zeker dat Martijn de vaste vervanger blijft van Giel?
Of gaat Lindo zowel Giel als Dennis vervangen, waardoor hij de hele zomer in de ochtend te horen is?
Of gaat Ruyer Giel vervangen en gaat Lindo die periode en de vakantieperiode van Ruyer de uren van Ruyer overnemen?
Kortom, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom Lindo de hele zomerperiode in de ochtend zit.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Dat zou Niek gaan doen, las ik in het 538 topic.Phoenix schreef: ↑05 jul 2020 20:08Dan zal Lindo Dennis vervangen tijdens zijn vakantie en misschien dat Dennis ook Coen & Sander gaat vervangen.Johanneke schreef: ↑05 jul 2020 20:01Nee ik hoorde Giel vrijdag zeggen dat Martijn het overnam vanaf de 17e, volgens mij tijdens de Giel Mobiel. Ik had eerder voor Dennis of (beter) Tim gekozen, vind Martijn niet erg sterk in de ochtend.Phoenix schreef: ↑05 jul 2020 18:52
Is het zeker dat Martijn de vaste vervanger blijft van Giel?
Maar misschien doet Dennis Veronica Inside?
-
Tim klijn is vaste vervanger van VI zal ook wel, hij kent Rick en Niels als de beste.
Dennis is ook al gestopt met zijn middagshow op Veronica
Dennis op 18-22 ipv Martijn dan? Zou leuk zijn 
En wie doet morgen Coen en Sander want Denman heeft nu wel vakantie en deed volgens mij nog wel de maandag, toch?
En wie doet morgen Coen en Sander want Denman heeft nu wel vakantie en deed volgens mij nog wel de maandag, toch?
Denman valt deze zomer in voor andere programma's. De ochtendshow wordt door Martijn gedaan. Dat is bevestigd door Lindo.
Dennis zal invallen op betere slots dan zijn eigen tijdstip. Dat hij zou invallen bij VI geloof ik niet gezien Tim daar vaste vervanger is.
Daarom denk ik dat Dennis gaat invallen op andere stations.
Dennis zal invallen op betere slots dan zijn eigen tijdstip. Dat hij zou invallen bij VI geloof ik niet gezien Tim daar vaste vervanger is.
Daarom denk ik dat Dennis gaat invallen op andere stations.
-
Coen nu ook weer op maandag terug op 538
-
Frank van 't Hof voor Wout op 2.
En tijdens de Bonanza vanmiddag was te horen dat Caroline de zieke Stefan Stasse vervangt vanavond. Volgens mij 1 van de eerste keren (of de eerste keer?) op Radio 2 dat ze een programma presenteert of overneemt.
Olivier Bakker vervangt Mark van der Molen op Olivier FM. Die vent is te vaak op de radio!
-
Vond dat ze het niet slecht deed trouwens. Ze klonk wat zenuwachtig maar ik vond het wel een prettig wegluisterend geheel.
Morgenochtend Niek op 538 ipv Mark.