Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Johanneke »

Ik vind Edwin en Niek meer dan waardige vervangers voor de uren 10-16, daar zal je geen luisteraar mee wegjagen.

De drive time uren is een ander verhaal, daar luister ik echt geen 538 tot volgende week woensdag. Best bizar dat ze daar nog steeds Wietze in de ochtend zetten en Ivo in de middag. Wietze komt erg amateuristisch over, zijn grappen zijn totaal niet leuk, die Chris is ook verschrikkelijk en Wietze heeft naar mijn mening ook een zeer irritant stemgeluid. Ivo laat al jaren zien een zeer steady hitradio jock te zijn, maar totaal niet geschikt voor een slot als 16-19. Ik vind het ook bijzonder dat Barend nu alweer vakantie heeft.

Had Niek de ochtend laten doen met Mart Meijer, en dan Barend de middag met bijvoorbeeld Frederique.
Ik denk echt dat dit luisteraars kost en dat is zonde want de laatste luistercijfers waren ook al niet top.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Als je zo nodig Ivo de middag wilt laten doen haal hem dan weg tussen 13-16 en zet hem in de avond. Dat is inwisselbaar dan 13-16 ik vind toch dat het een beetje duidelijkheid moet houden voor je luisteraar. Ik had Niek vd Bruggen op die plaats gezet...
Robbinho

Bericht door Robbinho »

Ik had ook Niek op 16-19 gezet. Dan hou je Ivo gewoon op zn eigen plek en bovendien is Niek veel beter op drive time.
Over Wietze hoeven we het denk ik niet eens meer te hebben, dat is echt geen doen in de ochtend
Pot

Bericht door Pot »

Op 3FM is Sophie Hijlkema deze en volgende week te horen in Twee Vier i.p.v. Herman Hofman. Sluit niet uit dat het nog langer gaat duren voor dat Herman er weer is... wat is er toch met hem aan de hand?
Op de plek van Sophie (za-zo 6-9) zit Olivier Bakker weer en zal waarschijnlijk de freakshow overslaan, Mark van der Molen doet dit weekend 9-12u.
Oren open!
radiodaan

Bericht door radiodaan »

Vandaag vervangt Leo Blokhuis Rob in de platenbonanza, in plaats van Frank die er gisteren was.
Frank ziet toch in dat twee programma's op één dag vervangen iets te veel van het goeie is.

Edit: Leo doet t/m donderdag, Frank volgende week, meldt Leo net.
Netty

Bericht door Netty »

Prima dat Leo er nu is !
Henk34

Bericht door Henk34 »

Ligt het aan mij of is Mark Labrand al lang afwezig en wordt zijn terugkeer steeds een week uitgesteld?
Daan!

Bericht door Daan! »

Dat lijkt er inderdaad op.
Playertwo

Bericht door Playertwo »

Die mis ik persoonlijk niet. Vind zijn show weliswaar strak, maar zeker nu het gros nog thuis werkt te weinig interactie hebben met de luisteraar
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Lex Gaarthuis wordt vervangen door Silvan Stoet op radio 10. Dit omdat Lex de ochtendshow doet.
castmember

Bericht door castmember »

De Nachtwacht schreef: 28 apr 2020 21:13 Lex Gaarthuis wordt vervangen door Silvan Stoet op radio 10. Dit omdat Lex de ochtendshow doet.
Ik kan niet wachten tot Gerard weer in de ochtend zit. Wat een verschrikking om met Lex wakker te worden in de ochtend naar mijn mening!
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Daan!

Bericht door Daan! »

Waarom dan?
castmember

Bericht door castmember »

Naar mijn mening te plat en te schreeuwerig, en callers en acties die bij Gerard niet in het programma hadden gekomen naar mijn idee.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

castmember schreef: 29 apr 2020 08:43
De Nachtwacht schreef: 28 apr 2020 21:13 Lex Gaarthuis wordt vervangen door Silvan Stoet op radio 10. Dit omdat Lex de ochtendshow doet.
Ik kan niet wachten tot Gerard weer in de ochtend zit. Wat een verschrikking om met Lex wakker te worden in de ochtend naar mijn mening!
Ik vind Lex & Evelien juist een heel behoorlijk alternatief voor de 538 Ochtendshow met Frank die er deze week niet is. Ik vind dat Lex het prima doet, al had ik hem liever met Lexie gehoord.
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

Ruud de Wild is er niet, wordt vervangen door annemieke schollaardt
Plaats reactie