Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Johanneke »

Ik was ook zwaar verbaasd dat Niek er weer niet is, en meteen ook vervangen voor Drie dagen. Hij klonk verkouden in het weekend maar zei dat het hooikoorts was, misschien toch niet helemaal fit.

En wat doet Labrando al drie weken thuis?
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Johanneke schreef: 14 apr 2020 21:29 Wat doet Labrando al drie weken thuis?
Volgens mij is hij aan het verbouwen/verhuizen
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wietze vervangt morgen Menno de Boer. Volgens mij zijn debuut op een Music driven slot op 538. Ik hoef het niet te horen in elk geval.
Zaterdag en zondag Danny Blom in plaats van Desmond, en wederom Mart Meijer in plaats van Niek, die blijkbaar toch weer ziek thuis zit 😕
Robbinho

Bericht door Robbinho »

Wietze heeft wel vaker op zo'n tijdstip ingevallen.
Was prima te doen, hij had nu in ieder geval geen tijd voor zn tenenkrommende slechte grappen.

Ze kunnen wel beter stoppen met Menno programmeren, die is er toch nooit. Zet gewoon Barend of Niek dagelijks op 12.00-14.00 als Coen terug is en maak er weer een echte lunchshow van. Noorlander ben ik na 2 uur ook wel zat nu hij Mark vervangt dus een lunchshow zou geen kwaad kunnen.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Als ze dat doen, dan weet je nu al wie die lunchshow gaat krijgen het probleem is dat j de mol en Menno enorme fan zijn van Wietze. Echt hij is verschrikkelijk solo, 538 onwaardig. Als je een topper als Niek in het weekend stopt en niet de zomer editie laat doen of de middag laat vervangen zegt mij dat al genoeg!
Daan!

Bericht door Daan! »

Dat laatste komt denk ik omdat Wietze een team heeft dat op elkaar ingespeeld is. Niek heeft dat niet en dat komt de kwaliteit ook niet ten goede.
Daan!

Bericht door Daan! »

Robbinho schreef: 17 apr 2020 16:37 Ze kunnen wel beter stoppen met Menno programmeren, die is er toch nooit. Zet gewoon Barend of Niek dagelijks op 12.00-14.00 als Coen terug is en maak er weer een echte lunchshow van.
Eens met beide suggesties.
Robbinho schreef: 17 apr 2020 16:37 Noorlander ben ik na 2 uur ook wel zat nu hij Mark vervangt dus een lunchshow zou geen kwaad kunnen.
Dat ligt niet zozeer aan Edwin denk ik. Mark Labrand drie uur is ook enorm saai met twee talks in een half uur.
cassie127

Bericht door cassie127 »

De normale programmering op 3fm is zojuidt weer begonnen en gelijk is er al te melden dat Olivier Bakker vandaag Sagid Carter vervangt blij Club Carter.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Ach, Olivier...zucht! Wat zien ze toch in die jongen bij NPO 3FM? Overigens werd Vera Siemons zojuist ook vervangen door Sander Hoogendoorn.
cassie127

Bericht door cassie127 »

Vera Siemons stond ook niet in de programmering. Hier stond al een afterparty gepland. (Al was dat niet zichtbaar in de programmering op de website). Vera zou anders ook maar voor één uur een uitzending moeten maken
Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Leo Blokhuis i.p.v. Timur Perlin tot 12.00 uur op NPO Radio 2
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Morgen nog eens Edwin Noorlander ipv Mark Labrand.
Maandag t/m donderdag vervangen Bas en Mart de uren van 19-01 op 538. Gaat niet lekker met Niek volgens mij 😕
Daan!

Bericht door Daan! »

Niek is anders behoorlijk druk op insta met allerlei dingen. Ik denk dat Niek een beetje verkouden is en daarom niet mag werken.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Johanneke schreef: 19 apr 2020 12:26 Morgen nog eens Edwin Noorlander ipv Mark Labrand.
Maandag t/m donderdag vervangen Bas en Mart de uren van 19-01 op 538. Gaat niet lekker met Niek volgens mij 😕
Het is aangepast, Edwin neemt voor de vierde week alle shows van Mark Labrand over.
Petje af want hij zit ook gewoon zaterdag en zondag elk weekend.
Ze trekken de hele nachtprogrammering leeg komende week, Danny en Desmond nemen daar alles over.
Wel jammer dat de Top 538 zonder Labrando is, vind hem altijd erg sterk met dit soort lijsten.
Pot

Bericht door Pot »

Waar blijft iedereen toch bij 538? Sinds december is de programmering nog geen één week hetzelfde geweest.
Thuis uit voorzorg?
Oren open!
Plaats reactie