Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RJ1984

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door RJ1984 »

Henkjan2016 schreef:
06 apr 2020 16:02
RJ1984 schreef:
06 apr 2020 15:27
Henkjan2016 schreef:
03 apr 2020 19:45

Hij is toch papa geworden? Of is dat een andere lex?
Lex Gaarthuis is ziek, Lex Landeweerd is vader geworden.
De bekende klok en klepel dus. Bedankt voor de verduidelijking :-)
Graag gedaan, Henkjan. Ook vanavond Silvan Stoet vanaf 21 uur.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Morgen geen 538 ochtendshow, ze hebben na 14 weken wel een lang weekend vrij verdiend. Maar trek Tim Klijn dan ff weg bij Veronica om te vervangen met een goede sidekick. Nu komen ze toch weer met Chris en Wietze aan. Er zit genoeg kwaliteit in het bedrijf, zou je zeggen.

Ook Mattie en Marieke slaan Foute vrijdag over, daar doet Kai Merckx de ochtend.

En volgende week op 538 voor de derde week Edwin Noorlander in plaats van Mark Labrand.

Daan!

Bericht door Daan! »

Maar wie ga je naast Tim Klijn zetten dan?

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Johanneke schreef:
09 apr 2020 08:58
Morgen geen 538 ochtendshow, ze hebben na 14 weken wel een lang weekend vrij verdiend. Maar trek Tim Klijn dan ff weg bij Veronica om te vervangen met een goede sidekick. Nu komen ze toch weer met Chris en Wietze aan. Er zit genoeg kwaliteit in het bedrijf, zou je zeggen.

Ook Mattie en Marieke slaan Foute vrijdag over, daar doet Kai Merckx de ochtend.

En volgende week op 538 voor de derde week Edwin Noorlander in plaats van Mark Labrand.
Chris en Wietze zijn ze aan het klaarstomen voor nieuwe middagshow. Zelfde als wat met Frank ooit is gedaan.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Hoort-u-mij schreef:
09 apr 2020 09:34
Johanneke schreef:

Chris en Wietze zijn ze aan het klaarstomen voor nieuwe middagshow. Zelfde als wat met Frank ooit is gedaan.
Hahaha dan is 538 zo uit de top 3 denk ik. Ze hebben een prima man voor die middagshow in huis: Barend van Deelen!

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Daan! schreef:
09 apr 2020 09:00
Maar wie ga je naast Tim Klijn zetten dan?
Mart Meijer? Bas Menting?
Ja is idd wel lastig omdat de goede sidekicks al in de reguliere programmering zitten natuurlijk 😕

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef:
09 apr 2020 09:45
Hoort-u-mij schreef:
09 apr 2020 09:34
Johanneke schreef:

Hahaha dan is 538 zo uit de top 3 denk ik. Ze hebben een prima man voor die middagshow in huis: Barend van Deelen!
Ik vond destijds de middagshow met Coen Swijnenberg en Wietze de Jager erg prettig om naar te luisteren. Persoonlijk vond ik deze beter dan de combi Coen & Sander.

En vooralsnog staat 538 op de eerste plaats in de doelgroep 20-49. Dat is wat telt voor commerciële radio.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Harryjuk

Bericht door Harryjuk »

Coen en Wietze beter dan Coen en Sander en Sander en Barend beter dan Coen en Sander. Komt het ooit nog goed met Coen en Sander?

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Waarom zou Talpa iemand van een andere zender halen om de ochtend bij 538 te vervangen. Dat slaat toch nergens op en gaat ten koste van de eigenheid en identiteit van je zender?

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik zou Wietze naast Barend van Deelen gaan zetten. Of met Mark Labrand! Wietze blijft een matige dj en heeft iemand nodig om zich aan op te trekken. Samen met die jongen (ben zijn naam kwijt) waarmee hij nu het weekend doet erbij en je hebt een leuk middagprogramma.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Tweede paasdag volgen q music en 538 de zondagprogrammering. Radio 2 ook, met alleen Leo Blokhuis voor Timur. Op 10 zijn Robert Feller, Dennis Verheugd, Edwin Diergaarde, René Verkerk en Edwin Ouwehand te horen.

vabeekman

Bericht door vabeekman »

Vanavond Bas Menting ipv Niek. Volgens de planning de hele week tot donderdag. Iemand een idee waarom?

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Frank van 't Hof i.p.v. Wout vd Goes tot 20 uur npo radio 2
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

vabeekman schreef:
14 apr 2020 17:26
Vanavond Bas Menting ipv Niek. Volgens de planning de hele week tot donderdag. Iemand een idee waarom?
Zo ik Barend hoorde had ie een paar dagen vrij genomen, vorige week moest ie een paar dagen thuiszitten ivm Corona en omdat hij ook in Amerika was geweest. Dit weekend is hij er wel weer

vabeekman

Bericht door vabeekman »

DJ_Nick schreef:
14 apr 2020 19:12
vabeekman schreef:
14 apr 2020 17:26
Zo ik Barend hoorde had ie een paar dagen vrij genomen, vorige week moest ie een paar dagen thuiszitten ivm Corona en omdat hij ook in Amerika was geweest. Dit weekend is hij er wel weer
Vreemd na een maand vakantie... Denk dat Bas zijn uur tarief wat lager ligt ook bij 538 zullen ze op de kleintjes letten indien mogelijk denk ik zo.

Plaats reactie