Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

DJ_Nick

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door DJ_Nick »

DJ_Nick schreef:
14 feb 2020 18:33
Daniël nu ipv Wietze op 538 tot 21.00
Volgende week ook want Wietze is naar Bali zei Daniël net.

DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Luc Sarneel zometeen op 3FM ipv Angelique

Moorkop

Bericht door Moorkop »

DJ_Nick schreef:
15 feb 2020 15:57
Luc Sarneel zometeen op 3FM ipv Angelique
Het is wederom een zooitje. Nooit eens 1 vaste vervanger/vervangster. Herman doet tijdelijk 13:00 u -16:00 u doordeweeks, Angelique gaat 16:00 u - 19:00 doen; Is vanaf vorige week meteen op vakantie waardoor Yoeri Leeflang haar vervangt die je logisch vandaag ook weer verwacht op dit tijdstip, zit daar nu Luc Sarneel weer! Dit is voor de luisteraar toch niet meer te volgen. Luister graag naar de zender maar in het weekend ben ik afgehaakt omdat er totaal geen logica meer in zit. Welke DJ moet ik op welk tijdstip verwachten?

SB92

Bericht door SB92 »

Nouja, ik vind Luc Sarneel wel echt een groot talent. Dus wat mij betreft prima dat hij zulke uren doet.

Moorkop

Bericht door Moorkop »

SB92 schreef:
15 feb 2020 16:57
Nouja, ik vind Luc Sarneel wel echt een groot talent. Dus wat mij betreft prima dat hij zulke uren doet.
Ik vind het persoonlijk een lichtgewicht voor deze uren. Sophie Hijlkema is klassen beter vind ik. Ze verving voorheen Herman toch ook altijd op dit tijdstip. Door hier iedere keer iemand anders te programmeren bind je toch geen luisteraars aan je? Mij jagen ze weg.

Durashift

Bericht door Durashift »

Gistermiddag was Toine van Peperstraten op radio 1 te horen, als vervanging voor Humberto (die in Brazilië is). Dat wist ik niet totdat ik net de uitzending van hem (op het einde) even terug luisterde. Ik heb het Toine gisteren bij de opening niet horen zeggen.. de vormgeving was ook van Stax&Toine.
Ik had dus de indruk ontwikkeld dat het programma van Humberto al gestopt / geflopt was...

Naar mijn idee had men beter de vormgeving van Humberto kunnen gebruiken.. met dan Toine als vervanger.. Nu was het ook net niks.. want Dionne was niet bij de uitzending. Het klopt dan beide kanten op niet, vind ik.

Watzalikervanzeggen

Bericht door Watzalikervanzeggen »

Moorkop schreef:
15 feb 2020 17:00
SB92 schreef:
Ik vind het persoonlijk een lichtgewicht voor deze uren. Sophie Hijlkema is klassen beter vind ik. Ze verving voorheen Herman toch ook altijd op dit tijdstip. Door hier iedere keer iemand anders te programmeren bind je toch geen luisteraars aan je? Mij jagen ze weg.
Deze wissel heeft pas sinds kort plaatsgevonden. Kan me voorstellen dat het dan even schakelen is als Angelique haar vakantie al had ingepland. Vindt wel dat je zwaar overdrijft, want de rest van de weekendprogrammering is gewoon steady en aanwezig. Komt vanzelf wel weer goed.

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Watzalikervanzeggen schreef:
15 feb 2020 19:27
Moorkop schreef:
15 feb 2020 17:00
SB92 schreef:
Deze wissel heeft pas sinds kort plaatsgevonden. Kan me voorstellen dat het dan even schakelen is als Angelique haar vakantie al had ingepland. Vindt wel dat je zwaar overdrijft, want de rest van de weekendprogrammering is gewoon steady en aanwezig. Komt vanzelf wel weer goed.
Dat mag je vinden: Ik vind het alles behalve steady als er maar gerommeld blijft worden met het tijdslot 16:00 u - 19:00 u op zaterdag- en zondagmiddag. Is het zo moeilijk om 1 vervanger te vinden die de uren doet als de DJ die er normaal hoort te zitten op vakantie is?

Pot

Bericht door Pot »

Morgen Frank van der Lende ipv Sander Hoogendoorn in de ochtendshow. Ik weet niet of hij vakantie heeft, anders zal hij wel langer afwezig zijn.
Oren open!

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Leo Blokhuis: Goedemorgen! Omdat ik een weekje elders ben, doet @robstenders vanavond mijn programma op @NPORadio2. #alpen #roomwithaview

Rob dus om 22.00 uur

jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Pot schreef:
16 feb 2020 12:01
Morgen Frank van der Lende ipv Sander Hoogendoorn in de ochtendshow. Ik weet niet of hij vakantie heeft, anders zal hij wel langer afwezig zijn.
Sander heeft inderdaad twee weken vakantie. Frank dus de komende twee weken in de ochtend van 3FM.

Moorkop

Bericht door Moorkop »

En wie neemt het programma van Frank in de avond waar? Of blijft hij ook zijn avondprogramma doen?

Pot

Bericht door Pot »

Moorkop schreef:
16 feb 2020 21:09
En wie neemt het programma van Frank in de avond waar? Of blijft hij ook zijn avondprogramma doen?
Die blijft hij gewoon doen.
Oren open!

Bart144

Bericht door Bart144 »

Pot schreef:
17 feb 2020 16:30
Moorkop schreef:
16 feb 2020 21:09
Die blijft hij gewoon doen.
Olivier Bakker doet de komende 2 weken de avondshow op dinsdag, woensdag en donderdag.

jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Afgelopen middag Herman & Wijnand in Mark + Ramon op 3FM.

Plaats reactie