Wijzigingen in programmering

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Moorkop

Re: Wijzigingen in programmering

Bericht door Moorkop »

Frank van der Lenden vervangt Sander Hoogendoorn op NPO 3FM.

RadioRambo

Bericht door RadioRambo »

Het is weer een puinhoop bij NPO 3FM. De herfstvakantie is voorbij maar daar is het weer vakantietijd. Frank en Eva die Sander vervangen, Herman die Jorien vervangt en al een half jaar z’n eigen programma niet heeft gedaan, waarschijnlijk Sagid op de plek van Eva in 3voor12, Angelique die na 12 weken ziek zijn weer begint maar alsnog tijdelijk. Wat gebeurt daar???

density1

Bericht door density1 »

Het is weer 'fuck' de continuïteit bij 3FM inderdaad. Ach ja, waarom ook toch...?

Davaos

Bericht door Davaos »

Sander is er twee dagen niet. Frank valt in, Eva was er alleen voor de opening van de stembus van de song van jaar, dus ik verwacht haar vanavond gewoon op de radio. Angelique begint inderdaad weer een paar dagen per week vanaf vandaag. Eigenlijk is het dus alleen Jorien die even op vakantie is. Lijkt me allemaal niet zo gek.

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Ik ben het wel met een hoop forumleden eens: Al maanden aan een stuk is er amper 1 dag geweest dat iedere DJ op zijn eigen plek zat. Maar ik ben wel voor Angelique blij dat het beter met haar gaat. Ze is er weer vanaf vandaag maar ze gaat het langzaam opbouwen.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Thomas van Empelen neemt de show over van Chantal Hutten op 100%NL. Hij hoorde haar zonder stem ploeteren in de auto en is dus omgedraaid. Lief toch?

-love

Chantal, sterkte!
Rock 'n roll is better than music!

cassie127

Bericht door cassie127 »

Moorkop schreef:
04 nov 2019 14:31
Ik ben het wel met een hoop forumleden eens: Al maanden aan een stuk is er amper 1 dag geweest dat iedere DJ op zijn eigen plek zat. Maar ik ben wel voor Angelique blij dat het beter met haar gaat. Ze is er weer vanaf vandaag maar ze gaat het langzaam opbouwen.
Begon oktober zat iedereen gewoon op zijn of haar eigen plekje hoor. Behalve Angelique en Lieke dan, want die had op dat moment vakantie (die is er de hele zomervakantie wel geweest).

Afgelopen weekend was Wijnand er het vanwege opnames in het buitenland voor Serious Request en vervangt Sophie de uitzendingen van Herman omdat hij de uren van Jorien weer opvangt.

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Komende 2 dagen Mattie solo in de Q ochtendshow (6-9 uur)
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

Daan!

Bericht door Daan! »

Coen Swijnenberg gister ziek. Daarom was Igmar aanwezig.
Snap nog steeds niet wat er zo goed is aan deze jongen.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Daan! schreef:
07 nov 2019 08:30
Blij dat iemand anders het zegt! Laat Igmar in de nacht zich gaan ontwikkelen. Daarna zat Niek in plaats van Barend die ook ziek was. Had Niek dan Coen laten vervangen! En 538 heeft wel meer dj's die dat beter kunnen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ermee te maken heeft dat Igmar vriendjes is met Menno de Boer die de scepter zwaait.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Johanneke schreef:
07 nov 2019 09:06
Daan! schreef:
07 nov 2019 08:30
Blij dat iemand anders het zegt! Laat Igmar in de nacht zich gaan ontwikkelen. Daarna zat Niek in plaats van Barend die ook ziek was. Had Niek dan Coen laten vervangen! En 538 heeft wel meer dj's die dat beter kunnen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ermee te maken heeft dat Igmar vriendjes is met Menno de Boer die de scepter zwaait.
Ik heb eigenlijk altijd het idee gehad dat hij is aangenomen om dat typetje 'Ferry.' Waar de lol ondertussen ook wel van af is, dat was leuk en ongedwongen. Nu moet het leuk blijven, wat het dan juist totaal niet.

Daan!

Bericht door Daan! »

Coen nog steeds ziek. Barend vervangt Coen nu. Misschien heeft Menno zelf ook ingezien dat Igmar (nog) niet klaar daarvoor is.

Overigens morgen weer Mark Labrand op de Top50. Niek doet dan 10-12. Lekker duidelijk voor de luisteraar. Want ja, als Barend of Niek de Top50 doet en niet Mark dan halen luisteraars massaal af.

jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Sander nu voor Frank op 3FM.

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Ivo van Breukelen aankomende zondag 21-00 uur op 538
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Barend vervangt Coen de komende weken bij 538, hij heeft een burn out.
Niek vervangt de show van Barend aangezien Bas op vakantie is.

Plaats reactie