RadioForum weer online
Moderator: admin6
Re: RadioForum weer online
Dat laat ik ff aan admin3 over, die maakt keuzes op dat nivo.
Zelf heb ik gewoon de 'Actieve onderwerpen' in een favoriet van mijn brouwser zitten met de naam 'rfact'.
Ik hoeft alleen 'rfact' in mijn adresbalk te tikken en zit dan meteen goed.
(daar heb je alleen je linkerhand voor nodig + rechts voor enter [/nerdmode]).
Zelf heb ik gewoon de 'Actieve onderwerpen' in een favoriet van mijn brouwser zitten met de naam 'rfact'.
Ik hoeft alleen 'rfact' in mijn adresbalk te tikken en zit dan meteen goed.
(daar heb je alleen je linkerhand voor nodig + rechts voor enter [/nerdmode]).
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Ok, dat is dan nieuw.admin5 schreef:Je ziet jezelf altijd staan in de 'wie is online' sectie. Als je jezelf onzichtbaar hebt staan zien andere gebruikers jou niet, jij ziet jezelf cursief.optimod schreef:De forumvoorkeuren kloppen nog niet. Zo kun je jezelf onzichtbaar zetten, dat staat op aan, maar zie mezelf onderin toch online.
-
Hoi iedereen,
Ik gebruik een screenreader, schermleesprogramma op mijn computer die de pagina's voorleest omdat ik blind ben. De nieuwe versie van zowel radiofreak als radioforum zijn een flinke achteruitgang vergeleken met de vorige versie. Het is niet onmogelijk, maar het is wel veel slechter geworden. Ik heb helaas nog niet de tijd gehad om alles helemaal uit te zoeken, maar eventueel kan ik daar wel wat tijd voor maken van het weekend.
Ik gebruik een screenreader, schermleesprogramma op mijn computer die de pagina's voorleest omdat ik blind ben. De nieuwe versie van zowel radiofreak als radioforum zijn een flinke achteruitgang vergeleken met de vorige versie. Het is niet onmogelijk, maar het is wel veel slechter geworden. Ik heb helaas nog niet de tijd gehad om alles helemaal uit te zoeken, maar eventueel kan ik daar wel wat tijd voor maken van het weekend.
Kan ik dit uitzetten?
-
Die link bedoelde ik inderdaad, bedankt!admin5 schreef:RadioRatio schreef:Is de link naar het overzicht van laatst geplaatste berichten nog beschikbaar? Dat vond ik een handige om te gebruikenLinks bovenin, 'Snelle links'->'Nieuwe berichten' of 'Actieve onderwerpen'big T schreef:mooi zo laten, heerlijk leesbaar zo!
Maar de knoppen laatste bericht en zo voor, zou ik wel weer heeeel graag terug krijgen.
En dat kan ook bij deze versie, gelukkig.
Eeeeek. Een nieuwe layout. Hoe kom ik weer terug naar de oude?
Ja, ja, vroegâh was alles betuhXtcFm schreef:Eeeeek. Een nieuwe layout. Hoe kom ik weer terug naar de oude?

en dan is er koffie......
Eens!v.ijl schreef:Ja, ja, vroegâh was alles betuhXtcFm schreef:Eeeeek. Een nieuwe layout. Hoe kom ik weer terug naar de oude?![]()
![]()
WinAmp snapte het! Ondanks alle vernieuwingen toch de gebruikers de mogelijkheid laten om voor een classic weergave te kiezen. Goud was dat.
Nee dit is me te onduidelijk op de telefoon.
Maar ja, ieder z'n ding.
Ook dat kan standaard met phpbb3, maar dat moet admin3 aanzetten
En dan ziet dit er echt goed leesbaar uit, en denk je waarom heeft niet iedereen dit zo staan?

En dan ziet dit er echt goed leesbaar uit, en denk je waarom heeft niet iedereen dit zo staan?
iets gaat niet goed, fout melding boven in prosilver en de andere template gaat niet lekker.

-
Welke screenreader draai je? Ik werk hier met Jaws 16 en heb eigenlijk geen problemen met radiofreak en radioforum.jesse.wien schreef:Hoi iedereen,
-
Ik gebruik voiceover op een macbook. Het grootste nadeel vind ik dat je niet meer snel bij de recente topics kan komen met een heading level 4, en soms verspringt mijn focus uit de pagina. Verder zijn het grotendeels kleine veranderingen die net even anders werken dan ik gewend ben.fonswielemaker schreef:Welke screenreader draai je? Ik werk hier met Jaws 16 en heb eigenlijk geen problemen met radiofreak en radioforum.jesse.wien schreef:Hoi iedereen,
Kan ik dit uitzetten?
Klopt, waren even bezig met nieuwe lay-out naast de standaard versie van phpbb die je hier ziet.big T schreef:iets gaat niet goed, fout melding boven in prosilver en de andere template gaat niet lekker.
@Jesse ik heb je een PM gestuurd met hoe we het eventueel kunnen verbeteren. Als je een layout kent van phpbb die beter samenwerkt met een screenreader dan hoor ik het graag.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Komt er ook nog een reageerknop ipv alleen een citeerknop bij elk bericht, zodat het aantal overbodige quotes afneemt?
Keuze "niet zichtbaar online" werkt niet meer correct. In beide keuzes ben je gewoon zichtbaar.
Aan VST-plugins passen geen 19" rack-oren ....
Deze vraag heb ik hier ook al gesteld. Als je username cursief staat ben je onzichtbaar. Is weer nieuw.Dukard schreef:Keuze "niet zichtbaar online" werkt niet meer correct. In beide keuzes ben je gewoon zichtbaar.
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe layout keuze eigenlijk. Keuze kun je nu niet maken.