RadioForum weer online

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

admin5
Moderator

Re: RadioForum weer online

Bericht door admin5 »

Dat laat ik ff aan admin3 over, die maakt keuzes op dat nivo.

Zelf heb ik gewoon de 'Actieve onderwerpen' in een favoriet van mijn brouwser zitten met de naam 'rfact'.
Ik hoeft alleen 'rfact' in mijn adresbalk te tikken en zit dan meteen goed.
(daar heb je alleen je linkerhand voor nodig + rechts voor enter [/nerdmode]).
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
optimod

Bericht door optimod »

admin5 schreef:
optimod schreef:De forumvoorkeuren kloppen nog niet. Zo kun je jezelf onzichtbaar zetten, dat staat op aan, maar zie mezelf onderin toch online.
Je ziet jezelf altijd staan in de 'wie is online' sectie. Als je jezelf onzichtbaar hebt staan zien andere gebruikers jou niet, jij ziet jezelf cursief.
Ok, dat is dan nieuw.
jesse.wien

Bericht door jesse.wien »

Hoi iedereen,

Ik gebruik een screenreader, schermleesprogramma op mijn computer die de pagina's voorleest omdat ik blind ben. De nieuwe versie van zowel radiofreak als radioforum zijn een flinke achteruitgang vergeleken met de vorige versie. Het is niet onmogelijk, maar het is wel veel slechter geworden. Ik heb helaas nog niet de tijd gehad om alles helemaal uit te zoeken, maar eventueel kan ik daar wel wat tijd voor maken van het weekend.
Kan ik dit uitzetten?
RadioRatio

Bericht door RadioRatio »

admin5 schreef:
RadioRatio schreef:Is de link naar het overzicht van laatst geplaatste berichten nog beschikbaar? Dat vond ik een handige om te gebruiken
big T schreef:mooi zo laten, heerlijk leesbaar zo!
Maar de knoppen laatste bericht en zo voor, zou ik wel weer heeeel graag terug krijgen.
En dat kan ook bij deze versie, gelukkig.
Links bovenin, 'Snelle links'->'Nieuwe berichten' of 'Actieve onderwerpen'
Die link bedoelde ik inderdaad, bedankt!
XtcFm

Bericht door XtcFm »

Eeeeek. Een nieuwe layout. Hoe kom ik weer terug naar de oude?
v.ijl

Bericht door v.ijl »

XtcFm schreef:Eeeeek. Een nieuwe layout. Hoe kom ik weer terug naar de oude?
Ja, ja, vroegâh was alles betuh :)) :)) :))
en dan is er koffie......
XtcFm

Bericht door XtcFm »

v.ijl schreef:
XtcFm schreef:Eeeeek. Een nieuwe layout. Hoe kom ik weer terug naar de oude?
Ja, ja, vroegâh was alles betuh :)) :)) :))
Eens!

WinAmp snapte het! Ondanks alle vernieuwingen toch de gebruikers de mogelijkheid laten om voor een classic weergave te kiezen. Goud was dat.

Nee dit is me te onduidelijk op de telefoon.

Maar ja, ieder z'n ding.
big T

Bericht door big T »

Ook dat kan standaard met phpbb3, maar dat moet admin3 aanzetten :D
En dan ziet dit er echt goed leesbaar uit, en denk je waarom heeft niet iedereen dit zo staan?
big T

Bericht door big T »

iets gaat niet goed, fout melding boven in prosilver en de andere template gaat niet lekker.
Afbeelding
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

jesse.wien schreef:Hoi iedereen,

Ik gebruik een screenreader, schermleesprogramma op mijn computer die de pagina's voorleest omdat ik blind ben. De nieuwe versie van zowel radiofreak als radioforum zijn een flinke achteruitgang vergeleken met de vorige versie. Het is niet onmogelijk, maar het is wel veel slechter geworden. Ik heb helaas nog niet de tijd gehad om alles helemaal uit te zoeken, maar eventueel kan ik daar wel wat tijd voor maken van het weekend.
Welke screenreader draai je? Ik werk hier met Jaws 16 en heb eigenlijk geen problemen met radiofreak en radioforum.
jesse.wien

Bericht door jesse.wien »

fonswielemaker schreef:
jesse.wien schreef:Hoi iedereen,

Welke screenreader draai je? Ik werk hier met Jaws 16 en heb eigenlijk geen problemen met radiofreak en radioforum.
Ik gebruik voiceover op een macbook. Het grootste nadeel vind ik dat je niet meer snel bij de recente topics kan komen met een heading level 4, en soms verspringt mijn focus uit de pagina. Verder zijn het grotendeels kleine veranderingen die net even anders werken dan ik gewend ben.
Kan ik dit uitzetten?
admin3
Moderator

Bericht door admin3 »

big T schreef:iets gaat niet goed, fout melding boven in prosilver en de andere template gaat niet lekker.
Klopt, waren even bezig met nieuwe lay-out naast de standaard versie van phpbb die je hier ziet.

@Jesse ik heb je een PM gestuurd met hoe we het eventueel kunnen verbeteren. Als je een layout kent van phpbb die beter samenwerkt met een screenreader dan hoor ik het graag.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Daan!

Bericht door Daan! »

Komt er ook nog een reageerknop ipv alleen een citeerknop bij elk bericht, zodat het aantal overbodige quotes afneemt?
Dukard

Bericht door Dukard »

Keuze "niet zichtbaar online" werkt niet meer correct. In beide keuzes ben je gewoon zichtbaar.
Aan VST-plugins passen geen 19" rack-oren ....
optimod

Bericht door optimod »

Dukard schreef:Keuze "niet zichtbaar online" werkt niet meer correct. In beide keuzes ben je gewoon zichtbaar.
Deze vraag heb ik hier ook al gesteld. Als je username cursief staat ben je onzichtbaar. Is weer nieuw.

Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe layout keuze eigenlijk. Keuze kun je nu niet maken.
Plaats reactie