Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
marbles

Re: Veranderingen Kink

Bericht door marbles »

waterveenmos schreef: 06 apr 2020 14:31
Koenk schreef: 06 apr 2020 14:26 Dank je! Ik denk dat ze wel meelezen :wink:

Hoorde net Jasper zeggen dat in het reclameblok na M KINK voorbij gaat komen! Ga zo door KINK!
Een tv-spotje bedoelde je? Interessant. En nog bij de NPO ook.
yep, postte Michiel ook al op LinkedIn vorige week
Minder eenheidsworst op de radio please
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Van kink.nl: (https://kink.nl/nieuws/kink-start-konin ... ion-kinknl)

KINK lanceert op Koningsdag, maandag 27 april, haar 3e themazender genaamd KINKNL, een station met uitsluitend alternatieve muziek van eigen bodem. De zender is vanaf maandag 27 april 19:00 uur 24/7 online te beluisteren via KINK.nl, de KINK app en smart speakers als de Google Home en internetradio’s zoals Sonos.
“Het zijn spannende en onzekere tijden voor Nederlandse artiesten. In een branche waar het normaal gesproken al moeilijk is om het hoofd boven water te houden, is de situatie door het wegvallen van liveconcerten nu helemaal precair”, aldus programmadirecteur Michiel Veenstra. “KINK heeft na een oproep van DeWolff aan alle radiozenders om meer Nederlandse muziek te draaien een complete KINKNL dag in het leven geroepen die op 20 maart plaatsvond. We willen het niet bij die ene dag houden. Naast het veelvuldig draaien van nieuwe Nederlandse muziek komt er nu dus ook een apart station met uitsluitend muziek ‘van hier’, van Nederlandse bodem. Op Koningsdag draait KINK, net als bijna alle Nederlandse radiostations, uitsluitend alternatief, Nederlands product. Dat zetten we daarna door met een spiksplinternieuwe themazender waar vanaf 1900 u ’s avonds 24/7 louter Nederlandse alternatieve popmuziek te horen is. De serieuze Nederlandse pop- en rockmuziek verdient een eigen radiostation en KINK geeft ze die”.

KINKNL is niet het enige themastation dat binnenkort begint bij KINK: op Tweede Paasdag start KINK Distortion, een station met uitsluitend de beste metal, hardrock en metalcore.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Koenk

Bericht door Koenk »

Top nieuws!

En ja, Kink komt met een tv-campagne.

https://www.spreekbuis.nl/radiozender-k ... iswerkers/
spoonman

Bericht door spoonman »

Koenk schreef: 06 apr 2020 17:34 Top nieuws!

En ja, Kink komt met een tv-campagne.

https://www.spreekbuis.nl/radiozender-k ... iswerkers/
KINK is heel goed bezig. Extra reclame levert hopelijk ook weer extra luisteraars op.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

waterveenmos schreef: 06 apr 2020 16:06 Van kink.nl: (https://kink.nl/nieuws/kink-start-konin ... ion-kinknl)

KINK lanceert op Koningsdag, maandag 27 april, haar 3e themazender genaamd KINKNL, een station met uitsluitend alternatieve muziek van eigen bodem. De zender is vanaf maandag 27 april 19:00 uur 24/7 online te beluisteren via KINK.nl, de KINK app en smart speakers als de Google Home en internetradio’s zoals Sonos.
“Het zijn spannende en onzekere tijden voor Nederlandse artiesten. In een branche waar het normaal gesproken al moeilijk is om het hoofd boven water te houden, is de situatie door het wegvallen van liveconcerten nu helemaal precair”, aldus programmadirecteur Michiel Veenstra. “KINK heeft na een oproep van DeWolff aan alle radiozenders om meer Nederlandse muziek te draaien een complete KINKNL dag in het leven geroepen die op 20 maart plaatsvond. We willen het niet bij die ene dag houden. Naast het veelvuldig draaien van nieuwe Nederlandse muziek komt er nu dus ook een apart station met uitsluitend muziek ‘van hier’, van Nederlandse bodem. Op Koningsdag draait KINK, net als bijna alle Nederlandse radiostations, uitsluitend alternatief, Nederlands product. Dat zetten we daarna door met een spiksplinternieuwe themazender waar vanaf 1900 u ’s avonds 24/7 louter Nederlandse alternatieve popmuziek te horen is. De serieuze Nederlandse pop- en rockmuziek verdient een eigen radiostation en KINK geeft ze die”.
YES! Erg blij mee.
Je hebt kink- en stophoest.
Pizzakoerier

Bericht door Pizzakoerier »

Het is op zijn zachtst gezegd indrukwekkend wat KINK in korte tijd allemaal uit de grond stampt. En dan in korte tijd nog twee zeer relevante themakanalen erbij, doen ze even hoor -smok

Michiel Veenstra en co, mochten jullie meelezen: petje af. En ook als jullie niet meelezen: chapeau :cool: ga zo door!
Laatst gewijzigd door Pizzakoerier op 06 apr 2020 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Pizzakoerier

Pizzakoerier schreef: 06 apr 2020 18:59 Het is op zijn zachtst gezegd indrukwekkend wat KINK in korte tijd allemaal uit de grond stampt. En dan in korte tijd nog twee zeer relevante themakanalen erbij, doen ze even hoor -smok

Michiel Veenstra en co, mochten jullie meelezen: petje af. En als jullie niet meelezen: chapeau :cool: ga zo door!
P.s. ik wil het toch even gezegd hebben: de audiovormgeving klinkt ook gewoon heel vet. Ook niet onbelangrijk :-)
spoonman

Bericht door spoonman »

Wat vet die advertentie op NPO1.
Koenk

Bericht door Koenk »

spoonman schreef: 06 apr 2020 19:58 Wat vet die advertentie op NPO1.
1e keer dat ik de tv aanzet voor reclame.
Robert C

Bericht door Robert C »

Zojuist een enquête ingevuld waar onder andere gevraagd werd naar welk radiostation ik het meest luister. Kink stond zowaar vermeld in de mogelijkheden om aan te kruisen!

De stream van Kink Distortion doet het stiekum al...
Pinguin radio. Het beste alternatief
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Reclame kink vlak voor toespraak premier. Doen ze goed. :cool:
petoi

Bericht door petoi »

Nu ik in deze tijd verplicht tijd verplicht thuis moet werken eens goed kunnen luisteren naar wat Veenstra heeft neergezet.
Dynamiek mist wat in de shows, is veel aankondigen, afkondigen met een feitje niks mis mee maar af en toe mis ik toch wel dat een DJ zijn handtekening zet onder het programma.
Had de playlist ouder en "moeilijker" verwacht, het is (gelukkig voor mij) wel de toegankelijk alternative wat ze draaien, ik was bang voor van die underground 90s plaatjes. Aan de andere kant zorgt dat er wel voor dat je al snel dezelfde platen gaat horen.

Gelukkig of jammer genoeg geen DAB+ in de auto dus dat vervelen zal wel uitblijven.
Ook omdat al die DAB+ radio's van 50 euro die ze overal hebben echt een prut geluid produceren.
RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Kink heeft voor mij persoonlijk een enorme gun factor daardoor pik ik veel meer van ze. Je weet dat er weinig budget is en dat ze wel 10x nadenken wat ze met dat geld doen. Spot was spot on vind ik persoonlijk.
Pizzakoerier

RadioLove95 schreef: 08 apr 2020 23:09 Kink heeft voor mij persoonlijk een enorme gun factor daardoor pik ik veel meer van ze. Je weet dat er weinig budget is en dat ze wel 10x nadenken wat ze met dat geld doen. Spot was spot on vind ik persoonlijk.
Helemaal mee eens. Wat ze neerzetten is ronduit indrukwekkend, en dat in amper een jaar. En ze komen ook steeds met nieuwe dingen, nu weer twee nieuwe subkanalen. Ik hoop dat ze in de toekomst het randje behouden, maar ik heb daar alle vertrouwen in.

En nu ga ik iets heel flauws zeggen, maar ik vind het toch relevant: alles zonder belastingcenten.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Pizzakoerier schreef: 08 apr 2020 23:40
RadioLove95 schreef: 08 apr 2020 23:09 Kink heeft voor mij persoonlijk een enorme gun factor daardoor pik ik veel meer van ze. Je weet dat er weinig budget is en dat ze wel 10x nadenken wat ze met dat geld doen. Spot was spot on vind ik persoonlijk.
Helemaal mee eens. Wat ze neerzetten is ronduit indrukwekkend, en dat in amper een jaar. En ze komen ook steeds met nieuwe dingen, nu weer twee nieuwe subkanalen. Ik hoop dat ze in de toekomst het randje behouden, maar ik heb daar alle vertrouwen in.

En nu ga ik iets heel flauws zeggen, maar ik vind het toch relevant: alles zonder belastingcenten.
Mee eens maar ik vind de discussie 'belastingcenten' altijd zo'n onzin-discussie. Bij de commerciëlen betaal je er net zo goed voor, alleen via een andere weg.
Je hebt kink- en stophoest.
Plaats reactie