Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
spoonman

Re: Veranderingen Kink

Bericht door spoonman »

Volgens mij zijn deze thema's heel spontaan bedacht vanwege corona.

Pizzakoerier

Bericht door Pizzakoerier »

En ja hoor, een nieuw themakanaal:

https://kink.nl/nieuws/breng-je-stem-ui ... -heavy-100

Vanaf maandag 13 april KINK Distortion :))

Stophoest

Bericht door Stophoest »

Pizzakoerier schreef:
27 mar 2020 18:17

Heavy is, op uitzonderingen na, niet helemaal my cup of tea, maar goed om te zien dat Kink in themakanalen investeert!
Je hebt kink- en stophoest.

jessica

Bericht door jessica »

Stophoest schreef:
28 mar 2020 12:35
Pizzakoerier schreef:

Heavy is, op uitzonderingen na, niet helemaal my cup of tea, maar goed om te zien dat Kink in themakanalen investeert!
Echt groot zou het nooit worden, maar er is wel een vast en trouw publiek voor. Persoonlijk voor mij helemaal niets, maar dat maakt niet uit.

waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Stophoest schreef:
Pizzakoerier schreef:

Zeker mooi dat ze dat doen. Maar ik hoop wel dat ze daarbij ook iets anders gaan brengen dan Pinguin Radio nu al doet. Immers, je hebt al Pinguin Classics, en dat heeft wel wat overlap met Kink DNA Classics, en Kink Distortion lijkt een soort mix tussen Pinguin Aardschok en Pinguin On The Rocks te worden. Het zou mooi zijn als Kink daar ook nog een paar uniekere streams naast zet, bijvoorbeeld eentje met voornamelijk Nederlands product.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Stophoest

Bericht door Stophoest »

waterveenmos schreef:
30 mar 2020 10:36
Stophoest schreef:
Pizzakoerier schreef:

Zeker mooi dat ze dat doen. Maar ik hoop wel dat ze daarbij ook iets anders gaan brengen dan Pinguin Radio nu al doet. Immers, je hebt al Pinguin Classics, en dat heeft wel wat overlap met Kink DNA Classics, en Kink Distortion lijkt een soort mix tussen Pinguin Aardschok en Pinguin On The Rocks te worden. Het zou mooi zijn als Kink daar ook nog een paar uniekere streams naast zet, bijvoorbeeld eentje met voornamelijk Nederlands product.
Die voorkeur voor een stream met Nederlands product heb ik al eens eerder aangegeven. KinkNL. Graag!

density1

Bericht door density1 »

Als we toch aan het speculeren zijn over eventuele substreams, waar ik een voorstander van ben omdat je daarmee je 'brand' mee uitbreid waardoor luisteraars daar bij blijven en niet naar de concurrent gaan, hier nog wat opties. Eventueel kunnen deze dan aangevuld worden door andere suggesties van jullie:
-Kink Pre-alternative, met muziek uit de 60's en 70's met daarin veel psychedelische album rock.
-Kink new music; uitsluitend nieuwe releases naar voorbeeld van KX Red Hot wat er ooit eens was
-Kink New Wave; uitsluitend 80's alternative
Eigenlijk dus het nog meer uitsplitsen van Kink DNA, voor ieder wat wils.

jessica

Bericht door jessica »

Kink Ska(Reggae) en Kink New Wave inderdaad zijn mijn favorieten.

waterveenmos

density1 schreef:
01 apr 2020 16:24
-Kink new music; uitsluitend nieuwe releases naar voorbeeld van KX Red Hot wat er ooit eens was
Samen met een KinkNL-stream lijkt mij zo'n nieuwe muziek-stream een van de betere aanvullingen. Maar als ze dat gaan doen lijkt mij enige presentatie wel nuttig, aangezien nieuwe muziek natuurlijk vaak onbekende muziek is. Ik kan me voorstellen dat het "New Music"-uurtje van de laten avond bij zo'n stream op een betere tijd in de dagprogrammering herhaald kan worden, en wellicht dat er nog wat andere van het hoofstation te strikken zijn om wat voicetracks in te boeren.

Je zou een "new music"-stream en een "NL"-stream trouwens ook prima kunnen combineren. Als dat nog een beetje overzichtelijk blijft.

density1

Bericht door density1 »

StuBru heeft sinds vandaag ook een themakanaal gelanceerd met uitsluitend Belgisch product.

waterveenmos

density1 schreef:
03 apr 2020 13:19
StuBru heeft sinds vandaag ook een themakanaal gelanceerd met uitsluitend Belgisch product.
Erg tof initiatief inderdaad. Ik heb er vrijdag al wat naar geluisterd, en dat viel me niet tegen. Al is het jammer dat er geen nieuws bij meedraait.
Ergens vermoed ik dat KINK ook wel iets dergelijks gaat doen, Michiel hintte er wel sterk naar net in zijn programma, maar zoiets is bij een kleine organisatie natuurlijk niet zo 1-2-3 neergezet. Ik ben benieuwd wat we de komende dagen gaan horen hierover.

Koenk

Bericht door Koenk »

KINK NL kanaal gaat er wel komen. Zag gister in de tunein app van mijn receiver naast de DNA themakanaal ook al Distortion staan en tot mijn verbazing ook een KINK NL kanaal. Weet niet in hoeverre tunein hierin betrouwbaar is, maar met wat Michiel vanochtend zei denk ik wel dat het er gaat komen. Schitterend initiatief!

Hoi, nieuw op het forum. Ben al een tijdje aan het lurken, maar vandaag dan maar eens geregistreerd om hierover mee te praten. Ben niet zozeer een radiofreak, maar wel een KINKfreak.

Stophoest

Bericht door Stophoest »

Welkom KoenK. Fijn dat lijkt dat er een KinkNL kanaal gaat komen. Het zal wel toeval zijn nadat ik een tijd geleden een dergelijk kanaal al opperde. Of zou het dan toch zijn dat Michiel V & co meelezen op dit forum?

Koenk

Bericht door Koenk »

Dank je! Ik denk dat ze wel meelezen :wink:

Hoorde net Jasper zeggen dat in het reclameblok na M KINK voorbij gaat komen! Ga zo door KINK!

waterveenmos

Koenk schreef:
06 apr 2020 14:26
Dank je! Ik denk dat ze wel meelezen :wink:

Hoorde net Jasper zeggen dat in het reclameblok na M KINK voorbij gaat komen! Ga zo door KINK!
Een tv-spotje bedoelde je? Interessant. En nog bij de NPO ook.

Plaats reactie