Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
waterveenmos

Re: KinkFM terug

Bericht door waterveenmos »

RadioLove95 schreef: Eens. Heeft de luisteraar niets mee te maken natuurlijk. Netwerk fout of niet. Het klinkt gewoon zwak. Kan gebeuren natuurlijk. Ingrijpen kan meteen. Eerste uur zal opgenomen zijn.
Is het echt zo moeilijk om te begrijpen dat, zelfs als je direct ingrijp, de problemen niet altijd direct verholpen zijn? Ga eens met een ict-er praten.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

waterveenmos schreef:
04 mar 2020 08:46
RadioLove95 schreef: Eens. Heeft de luisteraar niets mee te maken natuurlijk. Netwerk fout of niet. Het klinkt gewoon zwak. Kan gebeuren natuurlijk. Ingrijpen kan meteen. Eerste uur zal opgenomen zijn.
Is het echt zo moeilijk om te begrijpen dat, zelfs als je direct ingrijp, de problemen niet altijd direct verholpen zijn? Ga eens met een ict-er praten.
Wie zegt dat dat zo is? Bij mijn lokalo kun je altijd je schuif open doen. Dus dan hebben we hier een professionelere ict afdeling? Lijkt me sterk.

Stophoest

Bericht door Stophoest »

Ander iets: zou de terugkeer van Jan Douwe Kroeske's 2 meter sessies op Kink iets kunnen zijn? Prachtige sessies zijn er in de afgelopen 33 jaar gemaakt. En past helemaal in het straatje van Kink.
Je hebt kink- en stophoest.

waterveenmos

RadioLove95 schreef:
04 mar 2020 10:04
Wie zegt dat dat zo is? Bij mijn lokalo kun je altijd je schuif open doen. Dus dan hebben we hier een professionelere ict afdeling? Lijkt me sterk.
Ik vermoed ergens dat de uitzendstraat bij jouw "lokalo" een wat eenvoudigere technische opzet heeft dan die van KINK. Laten we het erop houden dat je de situatie ter plekke niet kent, dus dat elk oordeel erover een typisch gevalletje "beste stuurlui" is.....
Stophoest schreef:
04 mar 2020 12:14
Ander iets: zou de terugkeer van Jan Douwe Kroeske's 2 meter sessies op Kink iets kunnen zijn? Prachtige sessies zijn er in de afgelopen 33 jaar gemaakt. En past helemaal in het straatje van Kink.
Zou ik erg leuk vinden, maar de vraag is wel of de "tone of voice" van J-D nog aansluit bij het luisterpubliek wat KINK wil aanspreken. Aan de andere kant, er wordt nu in de muziekmix wel flink geflirt met het oude 3FM-gevoel van pak 'm beet 10 jaar geleden, daar zou J-D ook wel weer inpassen.

Ik ben echt nieuwsgierig naar de eerste keer dat KINK z'n luistercijfers bekendmaakt, want daaraan moet te zien zijn welk publiek ze nu het beste bedienen. Zo kan je ook goed inschatten welke kant ze op moeten bewegen om e.e.a. bij te schaven.

Stophoest

Bericht door Stophoest »

Het programma 2 Meter Sessies (of een andere naam en eventueel andere presentator die beter in deze tijd zou passen) zou prima kunnen in plaats van "Het beste uit de Kink 1500". Nu is het zo'n zinloos opvul-uurtje. Het concept van bands die hun nummers in aangepaste vorm te laten horen is geweldig.

Overigens ben ik ook wel nieuwsgierig naar de luistercijfers. Aan de andere kant. We moeten er niet al te veel waarde gaan hechten. Kink is imho niet bedoeld als mainstreamradio station met enorme luistercijfers. Zo lang er maar geld aan verdiend kan worden.
Je hebt kink- en stophoest.

RadioLove95

waterveenmos schreef:
04 mar 2020 12:37
RadioLove95 schreef:
04 mar 2020 10:04
Ik vermoed ergens dat de uitzendstraat bij jouw "lokalo" een wat eenvoudigere technische opzet heeft dan die van KINK. Laten we het erop houden dat je de situatie ter plekke niet kent, dus dat elk oordeel erover een typisch gevalletje "beste stuurlui" is.....
Stophoest schreef:
04 mar 2020 12:14
Zou ik erg leuk vinden, maar de vraag is wel of de "tone of voice" van J-D nog aansluit bij het luisterpubliek wat KINK wil aanspreken. Aan de andere kant, er wordt nu in de muziekmix wel flink geflirt met het oude 3FM-gevoel van pak 'm beet 10 jaar geleden, daar zou J-D ook wel weer inpassen.

Ik ben echt nieuwsgierig naar de eerste keer dat KINK z'n luistercijfers bekendmaakt, want daaraan moet te zien zijn welk publiek ze nu het beste bedienen. Zo kan je ook goed inschatten welke kant ze op moeten bewegen om e.e.a. bij te schaven.
Helemaal mee eens. Als leek heb je er alleen niets mee te maken met de technische kant. Wanneer ik een product koopt dat even niet werkt denk ik niet, zo dat is profi.

waterveenmos

RadioLove95 schreef:
04 mar 2020 16:19
Helemaal mee eens. Als leek heb je er alleen niets mee te maken met de technische kant. Wanneer ik een product koopt dat even niet werkt denk ik niet, zo dat is profi.
Ik denk vooral dat jouw betweteringe meninkje over gemis aan professionaliteit nu wel genoeg geuit is.

RadioLove95

waterveenmos schreef:
04 mar 2020 16:33
RadioLove95 schreef:
Ik denk vooral dat jouw betweteringe meninkje over gemis aan professionaliteit nu wel genoeg geuit is.
Als een ander iets anders vindt kun je heel neerbuigend of het betweterig noemen. Is alleen niet persé heel respectvol. Toont ook de kracht van je eigen “meninkje” om in jouw taalgebruik te blijven.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Stophoest schreef:
04 mar 2020 12:58
Het programma 2 Meter Sessies (of een andere naam en eventueel andere presentator die beter in deze tijd zou passen) zou prima kunnen in plaats van "Het beste uit de Kink 1500". Nu is het zo'n zinloos opvul-uurtje. Het concept van bands die hun nummers in aangepaste vorm te laten horen is geweldig.
Het is zeker een leuk concept. Het deed het goed op het oude Kink, waarom ook niet op het nieuwe?
Rock 'n roll is better than music!

Smid70

Bericht door Smid70 »

waterveenmos schreef:
RadioLove95 schreef:
Eens. en doorrrrr

RadioLove95

Smid70 schreef:
04 mar 2020 18:34
waterveenmos schreef:
RadioLove95 schreef:
Eens. en doorrrrr
Thanks. Dacht even dat ik de enige was 😅

Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Kink 1500 lanceren als digitaal (of online) station zou een goeie zijn.

Pot

Bericht door Pot »

Ik weet niet of het al gemeld is, maar zondag wordt er aandacht besteed aan internationale vrouwendag. Tussen 07-19 is 'Female Alternative' te horen.
Oren open!

RadioLove95

Pot schreef:
04 mar 2020 22:07
Ik weet niet of het al gemeld is, maar zondag wordt er aandacht besteed aan internationale vrouwendag. Tussen 07-19 is 'Female Alternative' te horen.
Zag het ook. 3fm gaat het ook doen zag ik een paar dagen erna.

henkradiohenk

Re: Veranderingen Kink

Bericht door henkradiohenk »

los van internationale vrouwendag vind ik Tessa onder werktijd echt een lekker achtergronddj-'tje. niet teveel gezwets , gewoon lekker plaatjes draaien en wat fun facts.

Plaats reactie