Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Echtwel

Re: KinkFM terug

Bericht door Echtwel »

Dab+ wordt nu als extra ( dure ) optie bij sommige modellen auto's verkocht totale kolder natuurlijk wat is luxe aan DAB+ kijk leren stoelen in een auto dat is luxe DAB+ is gewoon een ding waar muziek uit moeten komen net als FM niks meer en niks minder verplicht stellen is een slecht idee maar een must.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Rudi88

Bericht door Rudi88 »

Als ik de muziek zie van Kink nu dan zie ik gewoon precies de 3fm playlist. Tape Toy en Indian Askin. Of ligt dit aan mij? Aan de spotify lijst van Kink heb ik eigenlijk al genoeg, voor de dj’s ga ik ook niet luisteren.
Theimon

Bericht door Theimon »

Rudi88 schreef: 24 jan 2019 22:51 Als ik de muziek zie van Kink nu dan zie ik gewoon precies de 3fm playlist. Tape Toy en Indian Askin. Of ligt dit aan mij? Aan de spotify lijst van Kink heb ik eigenlijk al genoeg, voor de dj’s ga ik ook niet luisteren.
Dan heeft Michiel Veenstra zijn doel bereikt ;) Door Kink op allerhande manieren de lucht in te slingeren weet hij je wel te bereiken als luisteraar.
Rudi88

Bericht door Rudi88 »

Hihihi ja net als New Music friday op Spotify. Zou er alleen geen radio studio voor bouwen 😂 en dj’s voor aannemen. “Dj’s”.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Rudi88 schreef: 24 jan 2019 22:51 Als ik de muziek zie van Kink nu dan zie ik gewoon precies de 3fm playlist. Tape Toy en Indian Askin. Of ligt dit aan mij? Aan de spotify lijst van Kink heb ik eigenlijk al genoeg, voor de dj’s ga ik ook niet luisteren.
Dat was mij ook al opgevallen ja...
Rudi88

Bericht door Rudi88 »

JulesKluivert schreef: 25 jan 2019 09:19
Dat was mij ook al opgevallen ja...
Kan Kink heel hard roepen dat het anders is maar het is gewoon een veilige kopie van 3fm met 2 liedjes per uur die misschien anders zullen zijn en mindere dj’s.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Rudi88 schreef: 25 jan 2019 08:32 Hihihi ja net als New Music friday op Spotify. Zou er alleen geen radio studio voor bouwen 😂 en dj’s voor aannemen. “Dj’s”.
Rudi88 schreef: 25 jan 2019 09:35 Kan Kink heel hard roepen dat het anders is maar het is gewoon een veilige kopie van 3fm met 2 liedjes per uur die misschien anders zullen zijn en mindere dj’s.
Dus omdat ene Rudi88 ze niet kent of ze niet goed vindt zijn het geen dj's? En de Outlaw 41 is 1 op 1 de playlist van Kink, een zender die nog niet eens begonnen is? We vragen u binnenkort ook maar om het Midden-Oosten-conflict op te lossen, want u weet alles.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Rudi88

Bericht door Rudi88 »

waterveenmos schreef: 25 jan 2019 09:50
Rudi88 schreef: 25 jan 2019 08:32 Hihihi ja net als New Music friday op Spotify. Zou er alleen geen radio studio voor bouwen 😂 en dj’s voor aannemen. “Dj’s”.
Rudi88 schreef: 25 jan 2019 09:35 Kan Kink heel hard roepen dat het anders is maar het is gewoon een veilige kopie van 3fm met 2 liedjes per uur die misschien anders zullen zijn en mindere dj’s.
Dus omdat ene Rudi88 ze niet kent of ze niet goed vindt zijn het geen dj's? En de Outlaw 41 is 1 op 1 de playlist van Kink, een zender die nog niet eens begonnen is? We vragen u binnenkort ook maar om het Midden-Oosten-conflict op te lossen, want u weet alles.
Ik ken de dj’s zeker. No worries. :) De artiesten waarmee ze nu vlaggen in eerste instantie (het moment om indruk te maken en te laten zien dat je anders bent want eerste kennismaking) Indian Askin en Tape toy zijn 3fm talents. Gewoon grappig om te zien. Nog weinig eigen. Maar misschien dat ze vanaf februari unieker proberen te zijn.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Rudi88 schreef: 25 jan 2019 09:58 De artiesten waarmee ze nu vlaggen in eerste instantie (het moment om indruk te maken en te laten zien dat je anders bent want eerste kennismaking) Indian Askin en Tape toy zijn 3fm talents. Gewoon grappig om te zien. Nog weinig eigen. Maar misschien dat ze vanaf februari unieker proberen te zijn.
Ik vind vooral de tweets van Michiel Veenstra grappig, omdat hij rondom ESNS tweette hoe goed Tape Toy wel niet is. Als je niet beter weet, had hij nu nog bij 3FM gezeten :wink:
Rudi88

Bericht door Rudi88 »

JulesKluivert schreef: 25 jan 2019 10:06
Rudi88 schreef: 25 jan 2019 09:58 De artiesten waarmee ze nu vlaggen in eerste instantie (het moment om indruk te maken en te laten zien dat je anders bent want eerste kennismaking) Indian Askin en Tape toy zijn 3fm talents. Gewoon grappig om te zien. Nog weinig eigen. Maar misschien dat ze vanaf februari unieker proberen te zijn.
Ik vind vooral de tweets van Michiel Veenstra grappig, omdat hij rondom ESNS tweette hoe goed Tape Toy wel niet is. Als je niet beter weet, had hij nu nog bij 3FM gezeten :wink:
Hahahaha
density1

Bericht door density1 »

We gaan het meemaken, en turven hoe anders KINK gaat zijn qua muziek dan 3FM...toch...? :eek:
density1

Bericht door density1 »

Ondertussen heeft Michiel wat meer losgelaten over de look and feel en de keuze hier voor, en wat wordt de doelgroep van KINK: https://www.facebook.com/KINKpuntnl/pho ... =3&theater
repelsteel

Bericht door repelsteel »

waterveenmos schreef: 25 jan 2019 09:50

joh....accepteer nou eens als mensen een andere mening hebben dan jij mbt Kink. Hij heeft gelijk. Dit ZIJN geen goede dj's. Het zijn mensen die al jaren aanrommelen in het vrijwillige radiocircuit en nooit zijn aangenomen bij landelijke stations. En dat is echt niet zonder reden hoor.....
density1

Bericht door density1 »

Dan zijn het toch niet per definitie slechte presentatoren want DJ's mag je het op KINK eigenlijk niet noemen vind ik. Het gaat er om of ze liefde hebben voor de muziek van KINK. En natuurlijk moeten ze wel wat kunnen, maar het hoeven ook geen sterren te zijn.
Rudi88

Bericht door Rudi88 »

density1 schreef: 25 jan 2019 11:51 Dan zijn het toch niet per definitie slechte presentatoren want DJ's mag je het op KINK eigenlijk niet noemen vind ik. Het gaat er om of ze liefde hebben voor de muziek van KINK. En natuurlijk moeten ze wel wat kunnen, maar het hoeven ook geen sterren te zijn.
Als de dj’s je niet kunnen boeien neem je de extra info niet van ze aan. Juist op een zender als Kink is het belangrijk. Ik hebbde dj’s meerdere malen op KX gehoord... ze spelen dj, klinkt niet prettig, missen de ervaring. Zijn nooit bij 3fm gelukt of opgepikt zelfs niet met al deze nieuwe namen. Spotify is dan een beter alternatief.
Plaats reactie