Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Vliegendereporter

Re: Veranderingen Kink

Bericht door Vliegendereporter »

Microstar schreef: 26 mei 2025 21:25 Ik voel weer een rechtszaak aankomen Kink zal het er wel niet mee eens zijn denk ik zo.
Geloof dat er ook nog rechtzaak loopt rondom de landelijke veiling tegen Talpa mediahuis en Yoursafe door hun aangespannen
jassy

Bericht door jassy »

Microstar schreef: 26 mei 2025 21:25 Ik voel weer een rechtszaak aankomen Kink zal het er wel niet mee eens zijn denk ik zo.
Kink is geen partij in deze veiling omdat ze vergunningen hebben voor DAB 9C. Ze zijn dus uitgesloten van deelname aan de regionale veiling. Er valt dus weinig te procederen.
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op

http://www.dabmonitor.nl/
Robert C

Bericht door Robert C »

Momenteel een nieuwe presentator op Kink, maar ik heb niet verstaan hoe ze heet. Op de website staat "Kink non-stop".
Zouden ze dan nu het blok van 21-24u ook gaan presenteren? Ik hoop het wel want ik vind 9 uur 's avonds toch wel vroeg om het non-stop systeem aan te zetten.
Pinguin radio. Het beste alternatief
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Robert C schreef: 05 jun 2025 21:23 Momenteel een nieuwe presentator op Kink, maar ik heb niet verstaan hoe ze heet. Op de website staat "Kink non-stop".
Zouden ze dan nu het blok van 21-24u ook gaan presenteren? Ik hoop het wel want ik vind 9 uur 's avonds toch wel vroeg om het non-stop systeem aan te zetten.
Of 20 uur zoals op slam. Vroeger was dit ook op 100 procent NL. Het is en blijft een commercieel station moet geld verdiend worden. Maar leuk een nieuwe stem, als iemand het weet.
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

Robert C schreef: 05 jun 2025 21:23 Momenteel een nieuwe presentator op Kink, maar ik heb niet verstaan hoe ze heet. Op de website staat "Kink non-stop".
Ze heet Larissa Postma, en maakt/maakte radio bij NPO Campus Radio.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Veranderingen in de programmering:
Goed gehoord op het forum, Larissa Postma, neemt het oude avondapotheek plekje over op de zondagavond van KINK
Tussen 21u/00u
Zij komt van NPO CAMPUS

Woensdag op Donderdagnacht is Diane Kok te horen, dit is geen vaste plek, wél word ze invaller.
Diane komt uit de regionale hoek, presenteerde bij VechtdalFM
Plaats reactie