Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DMotion

Re: Veranderingen Kink

Bericht door DMotion »

Nu is hier wel veel besproken over Tim/Kink, en juridische zaken. Maar niet wie zijn plek zou moeten opvullen.

Intern bij Kink zullen ze vast her en der al wat lijntjes hebben uitgezet, maar dit zal wel stil worden gehouden tot alles duidelijk is. Persoonlijk hoop ik dat Tim blijft, maar dat zal wel wens denken zijn…

Aan wie denken jullie als geschikte opvolger?

Persoonlijk zou ik de dag programmering eerst laten zoals het nu is. Alleen zou ik Corton liever live horen, zodat de interactie met de luisteraar wat beter wordt. Maar voor de rest doet Eric het nu prima naar mijn mening (Luistert een stuk rustiger weg in vergelijking met het ene uurtje wat hij eerst had).

Als opvolger van Tim zou ik iemand van buiten aantrekken.
Mark v/d Molen? Heeft een geschiedenis met het oude KinkFM. En kan van wat weekend uren, naar een middagshow op alle werkdagen (en meer eigen creativiteit binnen het Kink format).

Benieuwd waar jullie aan denken, in deze (momenteel) turbulente radiowereld…
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Mark van de Molen zou een optie kunnen zijn. Anders denk ik aan Eva Koreman. Die is ook van de "alternatieve" muziek en ze heeft ook dat maatschappelijke wat Tim Op het Broek.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ja gezellig…
jessica

Bericht door jessica »

DMotion schreef: 13 sep 2024 21:35 Intern bij Kink zullen ze vast her en der al wat lijntjes hebben uitgezet, maar dit zal wel stil worden gehouden tot alles duidelijk is. Persoonlijk hoop ik dat Tim blijft, maar dat zal wel wens denken zijn…
Tim heeft al aangekondigd dat hij hoe dan ook weggaat bij Kink. Hoe het overleg met Kink of de uitspraak van de rechter ook uitpakt.
Odeon

Bericht door Odeon »

DMotion schreef: 13 sep 2024 21:35 Nu is hier wel veel besproken over Tim/Kink, en juridische zaken. Maar niet wie zijn plek zou moeten opvullen.

Intern bij Kink zullen ze vast her en der al wat lijntjes hebben uitgezet, maar dit zal wel stil worden gehouden tot alles duidelijk is. Persoonlijk hoop ik dat Tim blijft, maar dat zal wel wens denken zijn…

Persoonlijk zou ik de dag programmering eerst laten zoals het nu is. Alleen zou ik Corton liever live horen, zodat de interactie met de luisteraar wat beter wordt. Maar voor de rest doet Eric het nu prima naar mijn mening (Luistert een stuk rustiger weg in vergelijking met het ene uurtje wat hij eerst had).

Mark v/d Molen? Heeft een geschiedenis met het oude KinkFM. En kan van wat weekend uren, naar een middagshow op alle werkdagen (en meer eigen creativiteit binnen het Kink format).

Ik verwacht dat KINK het vertrek van Tim op het Broek eerder gaat opvangen door Stefan Koren richting 16-19 te schuiven en Mick Hummel (of Jim Vorwald) het tijdslot 13-16 te laten doen en een nieuw iemand in het weekend. Misschien is Mark van der Molen een mooi alternatief, maar het kan nog weleens een verschilletje zijn wat hij nu ontvangt qua salaris bij 3FM en wat KINK hem zou kunnen bieden. Of om hem alvast maar in te koppen (voordat iemand anders de open deur intrapt), KINK moet wel geld over houden voor in de rechtbank. :wink:
DMotion

Bericht door DMotion »

Odeon schreef: 16 sep 2024 10:46 Ik verwacht dat KINK het vertrek van Tim op het Broek eerder gaat opvangen door Stefan Koren richting 16-19 te schuiven en Mick Hummel (of Jim Vorwald) het tijdslot 13-16 te laten doen en een nieuw iemand in het weekend. Misschien is Mark van der Molen een mooi alternatief, maar het kan nog weleens een verschilletje zijn wat hij nu ontvangt qua salaris bij 3FM en wat KINK hem zou kunnen bieden. Of om hem alvast maar in te koppen (voordat iemand anders de open deur intrapt), KINK moet wel geld over houden voor in de rechtbank. :wink:
Zeker met je eens dat het huidige team alle uren prima kan opvullen. Stefan Koren neemt de uren van Tim altijd prima over wanneer hij er niet is. Programma een beetje naar zijn hand tweaken, en Stefan maakt er wat moois van. Zit ik niet over in. Ook de gene die de normale uren van Stefan gaat overnemen, daar hebben ze wel iemand voor (Mick, Jim of een andere weekend DJ).

Tim is onderhand de meest spraakmakende dj geworden, bij een verhuizing naar 2, zal hij ook luisteraars mee nemen. Vandaar mijn gedachte om iemand van buiten aan te trekken, die ook luisteraars mee neemt, om het verlies op te vangen. Uit eerdere (nieuws)berichten was al te lezen dat Tim loonsverhoging had gekregen, plus een eigen producer (Jim). Budget voor een nieuwe aanwinst zou er moeten zijn. (Ok, we hebben hier natuurlijk geen inzicht in de loonstroken :wink: )

Al brainstormend benieuwd wat het gaat worden vanuit Kink, en de visie van radiofreaks...
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

De partijen komen er niet uit. De rechter gaat een vonnis schrijven.
jessica

Bericht door jessica »

Henkjan2016 schreef: 17 sep 2024 18:16 De partijen komen er niet uit. De rechter gaat een vonnis schrijven.
Was te verwachten met Kink als een van de twee partijen. Die zender oogt steeds onsympathieker.
DMotion

Bericht door DMotion »

Henkjan2016 schreef: 17 sep 2024 18:16 De partijen komen er niet uit. De rechter gaat een vonnis schrijven.
Bron vermelding is wel handig :wink:
https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... raak-doen/
Microstar

Bericht door Microstar »

Gaat lekker allemaal Kink is goed bezig , vooral lekker om je heen slaan. Radio is een kleine wereld je weet nooit of je elkaar weer eens nodig hebt. Maar op de manier waarop ze bezig zij gooien ze wel alle deuren dicht.
Henkjan2016

jessica schreef: 17 sep 2024 20:08
Was te verwachten met Kink als een van de twee partijen. Die zender oogt steeds onsympathieker.
Waarom zo negatief. Dit is natuurlijk erg subjectief. Ik begrijp hieruit dat je je zin maar moet krijgen als je geen zin meer hebt om je (met volle verstand getekende) contract uit te dienen?

De zender schijnt in zijn recht te staan. Dan praat je over feiten en niet over gevoelens. En of het nu Kink is of een andere partij die in zijn recht staat. Dat heeft niets te maken met eerdere gerechtelijke zaken van de zender.

Jammer dat de emotie het wint van de realiteit.
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 17 sep 2024 21:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Henkjan2016

DMotion schreef: 17 sep 2024 20:51
Klopt, maar de bron was een artikel achter een betaalmuur. Andere pagina’s hadden de informatie nog niet.
Microstar

Bericht door Microstar »

Henkjan2016 schreef: 17 sep 2024 21:20
DMotion schreef: 17 sep 2024 20:51
Klopt, maar de bron was een artikel achter een betaalmuur. Andere pagina’s hadden de informatie nog niet.
Staat o.a. op NU .NL https://www.nu.nl/media/6328547/gesprek ... onnis.html
dasco1973

Bericht door dasco1973 »

DMotion schreef: 13 sep 2024 21:35 Nu is hier wel veel besproken over Tim/Kink, en juridische zaken. Maar niet wie zijn plek zou moeten opvullen.

Hopelijk een fris en enthousiast klinkende DJ. Ik vind bijv. een Eric Corton echt armoedig. Zeurderig, negatief en veel te veel de credible wannabe alternative DJ spelend. Zijn voorganger Tessa klonk zoveel frisser en authentieker. Maar goed dat is persoonlijk uiteraard.
Orange

Bericht door Orange »

Microstar schreef: 17 sep 2024 21:18 Gaat lekker allemaal Kink is goed bezig , vooral lekker om je heen slaan. Radio is een kleine wereld je weet nooit of je elkaar weer eens nodig hebt. Maar op de manier waarop ze bezig zij gooien ze wel alle deuren dicht.
De rechter suggereerde dat ze de lijn van Kink wel kunnen volgen, dus blijkbaar staan ze qua concurrentiebeding in hun recht. Zo gek is dit dan toch niet? Ik vraag me alleen af waarom ze er niet uitkomen, maar het is gissen naar waar het geschil zit. Wellicht in de duur van het concurrentiebeding.
Benieuwd naar de uitspraak.
Plaats reactie