spoonman schreef: ↑25 mei 2023 23:12
Wat een fijne Zeroes week bij KINK. De muziek is veel diverser dan bij de reguliere programmering. Misschien een idee om deze muziekmix toe te passen op de huidige playlist.
Zo veel mensen, zo veel wensen zullen we maar zeggen want alhoewel ik KINK normaal gesproken een erg fijne zender vind, ben ik absoluut geen fan van zo'n decenniumlijst (overigens ook niet bij andere zenders). Op woensdag snak ik vaak al weer naar muziek uit de andere decennia en schakel ik over naar een andere zender (in dit geval 3FM, Veronica of Vintage Veronica).
Overigens zou ik het wel leuk vinden als er een speciaal KINK 90's themakanaal zou komen (analoog aan KINK 80's zeg maar), juist voor wanneer je behoefte hebt aan puur alternatieve 90's muziek.
Maar ik blijf het overigens wel eeuwig zonde vinden dat KINK Classics niet meer bestaat.
Met als enige verschil dat je op Willy ClassX ook wel eens wat Belgische alternative hoort als classics, T.C .Matic b.v. en ander Belgische New Wave maar dat is wel leuk want dat hoor je bij Kink dan minder of niet.
Vanjeafisharder schreef: ↑02 jul 2023 14:25
Sorteren al vast voor op hun deceptie volgende week zeker en hun toekomst
Dat hoop ik van niet. Zou mooi zijn als KINK een FM frequentie bemachtigt. Goed voor de diversiteit ipv al die eenheidsworst.
Zal lastig worden maar hopelijk gaat het lukken.
Als we Patrick Kicken mogen geloven, vertrekt er een belangrijke DJ binnenkort bij KINK:
Patrick Kicken schreef:
Het lijkt alsof de radiogoden het overigens ook niet meer (..) zo op Kink hebben, het gerucht gaat dat een van hun belangrijkste jocks binnenkort wél op FM te horen is..