Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

EtherScout

Re: Veranderingen Kink

Bericht door EtherScout »

WFNX schreef: 31 mar 2023 10:34 Maar K-rock klinkt wel echt heel lekker! Vooral houden zo. De wijziging van Kink Classics vind ik wel heel jammer. Dat beperkende tot een decennium is niet prettig. Zeker met Kink zelf van origine uit de 90s zoals velen reeds opmerken. Denk niet dat dit meer luisteraars gaat opleveren.
Ik vraag mij af wanneer die wijziging in gaat. Is dat toevallig op 1 april?
WFNX

Bericht door WFNX »

Ja, dat lees ik ook, maar dit is totaal niet grappig toch?
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Nee er zijn zelfs al social media kanalen gestart met de nieuwe naam. Maar als dit een 1 april grap blijkt is het wel een hele slechte en vraag ik me af wie je hier nu mee hebt. Dan kun je toch wel met wat beters aan komen toch?
Pot

Bericht door Pot »

Het zou toch wel bijzonder zijn als KINK het meestvolle kanaal, met recent een hoger aandeel dan KINK zelf, gaat vervangen door enkel 80s.

Het enige logische scenario is dat het hoofdkanaal anders gepositioneerd gaat worden (gezien het SLAM! en Veronica-kavel geen restricties meer hebben) of dat ze gewoon niet tevreden genoeg zijn over de invulling.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Pot schreef: 31 mar 2023 12:40 Het zou toch wel bijzonder zijn als KINK het meestvolle kanaal, met recent een hoger aandeel dan KINK zelf, gaat vervangen door enkel 80s.

Het enige logische scenario is dat het hoofdkanaal anders gepositioneerd gaat worden (gezien het SLAM! en Veronica-kavel geen restricties meer hebben) of dat ze gewoon niet tevreden genoeg zijn over de invulling.
Beter scorend dan het hoofdkanaal ja? Dat heb ik nergens gezien, waar heb je die cijfers vandaan?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Pot

Bericht door Pot »

waterveenmos schreef: 31 mar 2023 13:55
Pot schreef: 31 mar 2023 12:40 Het zou toch wel bijzonder zijn als KINK het meestvolle kanaal, met recent een hoger aandeel dan KINK zelf, gaat vervangen door enkel 80s.

Beter scorend dan het hoofdkanaal ja? Dat heb ik nergens gezien, waar heb je die cijfers vandaan?
Excuses keek ik per ongeluk naar K-Rock. Zij zijn wel groter dan Kink Classics.
Vanjeafisharder

KINK 80's is zojuist om 0.00 uur van start gegaan met als voice over dude Eric Corton.
karelhuis

Bericht door karelhuis »

Nu al een heerlijke zender!
Leve de 80’s
Weblog: www.karel.fm
WFNX

Bericht door WFNX »

Vreselijk, echt heel jammer dat dit gebeurd is. Ik haal hem van mijn voorkeurslijst af.
karelhuis

Bericht door karelhuis »

WFNX schreef: 01 apr 2023 08:30 Vreselijk, echt heel jammer dat dit gebeurd is. Ik haal hem van mijn voorkeurslijst af.
Dat is toch een grap? Geef het een kans!
Weblog: www.karel.fm
Vanjeafisharder

Het is toch nog best gevarieerd in het hele spectrum 80's muziek waarbij toch bij de Alternatieve muziek gebleven wordt uit die tijd, maar ook een Guns and Roses gewoon gedraaid wordt. Dat is tegen het zere been van sommige hier op dit forum, maar dat soort tracks horen wel gedraaid te worden. Ik zou zelfs sommige rap uit de 80's gewoon draaien met af en toe een uitstapje naar de disco/funk voor wat kleur om het wat fris te houden en niet te zwart/grijs.
tonvanhoof

Bericht door tonvanhoof »

Vanjeafisharder schreef: 01 apr 2023 00:35 KINK 80's is zojuist om 0.00 uur van start gegaan met als voice over dude Eric Corton.
Het kan natuurlijk alleen vandaag zijn he, áls 1 april grap.

(EDIT: achteraf denk ik toch van niet...programmering is helemaal aangepast voor de gehele week)
Vanjeafisharder

Nee het is wel duidelijk dat het geen 1 april grap is. Kink heeft toch wel wat beters te doen deze tijd, FM frequentie fixen b.v. :D
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Vanjeafisharder schreef: 01 apr 2023 00:35 KINK 80's is zojuist om 0.00 uur van start gegaan met als voice over dude Eric Corton.
Eehhh, Eric Corton?
Rock 'n roll is better than music!
Vanjeafisharder

Ja toch?
Plaats reactie