Ik vraag mij af wanneer die wijziging in gaat. Is dat toevallig op 1 april?WFNX schreef: ↑31 mar 2023 10:34 Maar K-rock klinkt wel echt heel lekker! Vooral houden zo. De wijziging van Kink Classics vind ik wel heel jammer. Dat beperkende tot een decennium is niet prettig. Zeker met Kink zelf van origine uit de 90s zoals velen reeds opmerken. Denk niet dat dit meer luisteraars gaat opleveren.
Veranderingen Kink
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Kink
Ja, dat lees ik ook, maar dit is totaal niet grappig toch?
-
Nee er zijn zelfs al social media kanalen gestart met de nieuwe naam. Maar als dit een 1 april grap blijkt is het wel een hele slechte en vraag ik me af wie je hier nu mee hebt. Dan kun je toch wel met wat beters aan komen toch?
Het zou toch wel bijzonder zijn als KINK het meestvolle kanaal, met recent een hoger aandeel dan KINK zelf, gaat vervangen door enkel 80s.
Het enige logische scenario is dat het hoofdkanaal anders gepositioneerd gaat worden (gezien het SLAM! en Veronica-kavel geen restricties meer hebben) of dat ze gewoon niet tevreden genoeg zijn over de invulling.
Het enige logische scenario is dat het hoofdkanaal anders gepositioneerd gaat worden (gezien het SLAM! en Veronica-kavel geen restricties meer hebben) of dat ze gewoon niet tevreden genoeg zijn over de invulling.
-
Beter scorend dan het hoofdkanaal ja? Dat heb ik nergens gezien, waar heb je die cijfers vandaan?Pot schreef: ↑31 mar 2023 12:40 Het zou toch wel bijzonder zijn als KINK het meestvolle kanaal, met recent een hoger aandeel dan KINK zelf, gaat vervangen door enkel 80s.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Excuses keek ik per ongeluk naar K-Rock. Zij zijn wel groter dan Kink Classics.waterveenmos schreef: ↑31 mar 2023 13:55Beter scorend dan het hoofdkanaal ja? Dat heb ik nergens gezien, waar heb je die cijfers vandaan?Pot schreef: ↑31 mar 2023 12:40 Het zou toch wel bijzonder zijn als KINK het meestvolle kanaal, met recent een hoger aandeel dan KINK zelf, gaat vervangen door enkel 80s.
-
KINK 80's is zojuist om 0.00 uur van start gegaan met als voice over dude Eric Corton.
Vreselijk, echt heel jammer dat dit gebeurd is. Ik haal hem van mijn voorkeurslijst af.
-
Het is toch nog best gevarieerd in het hele spectrum 80's muziek waarbij toch bij de Alternatieve muziek gebleven wordt uit die tijd, maar ook een Guns and Roses gewoon gedraaid wordt. Dat is tegen het zere been van sommige hier op dit forum, maar dat soort tracks horen wel gedraaid te worden. Ik zou zelfs sommige rap uit de 80's gewoon draaien met af en toe een uitstapje naar de disco/funk voor wat kleur om het wat fris te houden en niet te zwart/grijs.
-
Het kan natuurlijk alleen vandaag zijn he, áls 1 april grap.Vanjeafisharder schreef: ↑01 apr 2023 00:35 KINK 80's is zojuist om 0.00 uur van start gegaan met als voice over dude Eric Corton.
(EDIT: achteraf denk ik toch van niet...programmering is helemaal aangepast voor de gehele week)
-
Nee het is wel duidelijk dat het geen 1 april grap is. Kink heeft toch wel wat beters te doen deze tijd, FM frequentie fixen b.v. 

Eehhh, Eric Corton?Vanjeafisharder schreef: ↑01 apr 2023 00:35 KINK 80's is zojuist om 0.00 uur van start gegaan met als voice over dude Eric Corton.
Rock 'n roll is better than music!
-
Ja toch?