Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Janno

Re: Veranderingen Kink

Bericht door Janno »

spoonman schreef: 17 nov 2021 23:39
jessica schreef: 17 nov 2021 20:49 Wel een fijne toevoeging hoor Kink classics op DAB+
Waar is ergens bereik? Vanmorgen vanaf Eindhoven tot Roermond geen bereik. Jammer. Heeft deze dab zender met name bereik in het midden van het land?
Hier tussen Den Haag en Rotterdam gaat het best aardig met het bereik nu ik hem eenmaal heb gevonden. Ik moest naar buiten om het signaal op te pikken met scannen, maar nu doet hij het binnenshuis ook goed.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

spoonman schreef: 17 nov 2021 23:39
jessica schreef: 17 nov 2021 20:49 Wel een fijne toevoeging hoor Kink classics op DAB+
Waar is ergens bereik? Vanmorgen vanaf Eindhoven tot Roermond geen bereik. Jammer. Heeft deze dab zender met name bereik in het midden van het land?
Volgens mij is dit netwerk vooral niet sterk in het zuiden en zuid-oosten. Hier in Nijmegen krijg ik 'm ook niet. Jammer, hopelijk gaan ze er nog nieuwe locaties voor zenders bijzetten.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Bam, 1%! KINK profiteert in deze meting denk ik ook van de Kink 1500, maar zo zie je dat zoiets wel werkt. Netjes gedaan.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
marbles

Bericht door marbles »

Van Kerst tot Oud & Nieuw hoor je De KINK Album Top 1000 op een speciale manier! @TimOphetBroek vertelde aan longarts Erik dat hij hem 5 dagen lang, 18 uur per dag alleen zal presenteren! Om zo geld op te halen voor het zorgpersoneel.
Mooi initiatief!
Minder eenheidsworst op de radio please
Pot

Bericht door Pot »

Zeker een goed initatief én niet gelijk met Missie 538 en Serious Request. In de week van de (school)vakanties.
Oren open!
Plaats reactie