Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Pot

Re: Veranderingen Kink

Bericht door Pot »

Tim op het Boek en Tessa Mol blijven langer bij KINK, werd bekendgemaakt in de middagshow.
Oren open!
spoonman

Bericht door spoonman »

Pot schreef: 08 mar 2021 18:24 Tim op het Boek en Tessa Mol blijven langer bij KINK, werd bekendgemaakt in de middagshow.
Goed nieuws voor KINK.
WFNX

Bericht door WFNX »

Heerlijk nieuws. Tim is echt de ontdekking op de Nederlandse radio van vorig jaar. Die past verschrikkelijk goed bij Kink, maar hij is dermate goed dat hij ook zo naar een heel aantal andere stations kan. Dus prettig voor Kink en de luisteraar dat ie nog even blijft!
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

WFNX schreef: 09 mar 2021 09:10 Heerlijk nieuws. Tim is echt de ontdekking op de Nederlandse radio van vorig jaar. Die past verschrikkelijk goed bij Kink, maar hij is dermate goed dat hij ook zo naar een heel aantal andere stations kan. Dus prettig voor Kink en de luisteraar dat ie nog even blijft!
Nieuwe Veronica van Stenders bijvoorbeeld?
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Herman ven Schippers schreef: 09 mar 2021 13:34
WFNX schreef: 09 mar 2021 09:10 Heerlijk nieuws. Tim is echt de ontdekking op de Nederlandse radio van vorig jaar. Die past verschrikkelijk goed bij Kink, maar hij is dermate goed dat hij ook zo naar een heel aantal andere stations kan. Dus prettig voor Kink en de luisteraar dat ie nog even blijft!
Stenders zei ooit in zijn vrijdagavondprogramma op Radio 2 dat hij Tim op het Broek een van de meest talentvolle nieuwkomers op de nationale radio vindt, of iets in die trant, dus ongetwijfeld zou hij 'm best willen hebben. Maar als Tim lekker zit waar ie zit, waarom zou ie dan verkassen? Om één argument even voor te zijn: John de Mol gaat echt geen relatieve nieuwkomer een megasalaris aanbieden.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

waterveenmos schreef: 09 mar 2021 14:08
Stenders zei ooit in zijn vrijdagavondprogramma op Radio 2 dat hij Tim op het Broek een van de meest talentvolle nieuwkomers op de nationale radio vindt, of iets in die trant, dus ongetwijfeld zou hij 'm best willen hebben. Maar als Tim lekker zit waar ie zit, waarom zou ie dan verkassen? Om één argument even voor te zijn: John de Mol gaat echt geen relatieve nieuwkomer een megasalaris aanbieden.
Neuh, maar ik heb het idee dat een weekendprogramma + invallen doordeweeks bij Veronica, lucratiever is dan de middagshow op Kink. Al hoop ik zelf dat hij op Kink blijft hoor, leuke dj om naar te luisteren.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Herman ven Schippers schreef: 09 mar 2021 14:59 Neuh, maar ik heb het idee dat een weekendprogramma + invallen doordeweeks bij Veronica, lucratiever is dan de middagshow op Kink. Al hoop ik zelf dat hij op Kink blijft hoor, leuke dj om naar te luisteren.
Hij heeft een contract bij KINK getekend hè, en net nu vlak nadat bekend is geworden dat Stenders Veronica onder z'n hoede neemt. Dus ga er maar vanuit dat ie voorlopig nog wel bij KINK zit. En ik denk dat je ook niet moet onderschatten dat ie echt onderdeel is van de KINK-familie, daar waar ie bij Veronica "een van de vele wat minder bekende dj's" zou zijn. Ik zou het dan wel weten hoor, je doet het ook niet alleen maar voor het geld.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
WFNX

Bericht door WFNX »

Ja, dat zou een goede match zijn! Maar ik ben blij dat hij blijft bij Kink. Op termijn zie ik hem ook goed voor me bij de publieken.
spoonman

Bericht door spoonman »

waterveenmos schreef: 09 mar 2021 16:15
Herman ven Schippers schreef: 09 mar 2021 14:59 Neuh, maar ik heb het idee dat een weekendprogramma + invallen doordeweeks bij Veronica, lucratiever is dan de middagshow op Kink. Al hoop ik zelf dat hij op Kink blijft hoor, leuke dj om naar te luisteren.
Hij heeft een contract bij KINK getekend hè, en net nu vlak nadat bekend is geworden dat Stenders Veronica onder z'n hoede neemt. Dus ga er maar vanuit dat ie voorlopig nog wel bij KINK zit. En ik denk dat je ook niet moet onderschatten dat ie echt onderdeel is van de KINK-familie, daar waar ie bij Veronica "een van de vele wat minder bekende dj's" zou zijn. Ik zou het dan wel weten hoor, je doet het ook niet alleen maar voor het geld.
Hij past perfect bij KINK. Lijkt me alleen lastig als hij een aanbieding zou ontvangen waarmee je 2-3 zoveel zou verdienen als bij KINK. Kies je voor de inhoud of geld? Zeker als Radio Veronica iets progressiever zou draaien lijkt me het een lastige beslissing.
gerard909

Bericht door gerard909 »

Misschien heb ik het mis, dus corrigeer me als dat het geval is, maar Talpa verkoopt toch de reclame zendtijd van Kink?
Radio, maar met je maten.
boxfm

Bericht door boxfm »

gerard909 schreef: 11 mar 2021 12:16 Misschien heb ik het mis, dus corrigeer me als dat het geval is, maar Talpa verkoopt toch de reclame zendtijd van Kink?
Nee, ze werken niet (meer) met Talpa. Ze werken wel met Epower Sales.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

https://kink.nl/nieuws/kink-indie-verni ... XgLaKUzljA

Mooie aanvulling op het themakanaal Kink Indie.

Quote: "Onder de naam Wars & Wild zijn Bella Hay en Didi Parlevliet elke zaterdag te horen met een eigen programma waar ze muzikaal van links naar rechts gaan en geen blad voor de mond nemen. Bella is al jaren actief als DJ in het clubcircuit en op festivals, op tv en als zangeres. Ook Didi was begin jaren '90 actief als DJ in de clubs en werkzaam bij Rough Trade. Hierna werkte ze als European representative en European manager bij Nitro Records, Kung Fu records en Null Corporation.

Het team van Poptempel Paradiso is elke dinsdagavond te horen op KINK met een uur vol muziek, backstageverhalen en live aankondigingen, rechtstreeks uit het muzikale hart van de hoofdstad.

Platenlabel [PIAS] draait in [PIAS] Independent Monday de beste indie-parels uit eigen, maar ook andermans stal. Ook nieuw is muziekplatform All Things Loud, dat elke vrijdag te horen is op KINK INDIE."
Je hebt kink- en stophoest.
density1

Bericht door density1 »

Wel goed dat KINK zijn themakanalen niet invult als nonstop 'jukeboxen' maar ook echt een gepresenteerde programmering hebben buiten het main kanaal om. Misschien ter voorbereiding op meer uitbreiding op DAB, dan kun je die themakanalen daar ook onderbrengen.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

density1 schreef: 08 apr 2021 14:38 Wel goed dat KINK zijn themakanalen niet invult als nonstop 'jukeboxen' maar ook echt een gepresenteerde programmering hebben buiten het main kanaal om. Misschien ter voorbereiding op meer uitbreiding op DAB, dan kun je die themakanalen daar ook onderbrengen.
Vermoed alleen online, weet ik wel zeker... geen dab+ ooit hebben ze wel eens aangegeven geld in de knip te houden voor eventueel fm ooit
WFNX

Bericht door WFNX »

Vergeet DAB laag 7 niet waar men op in heeft kunnen schrijven (dat zal wel een veilig worden zo rond de zomer). Dat biedt toch ook kansen!
Plaats reactie