Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Kink

Bericht door Henkjan2016 »

KINK - Michiel Veenstra + Eric Corton - Vrijdag Corvee [16.00-18.00] [https://drommelaar.stackstorage.com/s/JFimtmCA6aGDQy34]
KINK - Eric Corton - Corton Op Kink [https://drommelaar.stackstorage.com/s/VPAPOfThaZpp7Qov]
RadioPoesPas

Bericht door RadioPoesPas »

Henkjan2016 schreef: 02 jan 2021 19:44 KINK - Michiel Veenstra + Eric Corton - Vrijdag Corvee [16.00-18.00] [https://drommelaar.stackstorage.com/s/JFimtmCA6aGDQy34]
KINK - Eric Corton - Corton Op Kink [https://drommelaar.stackstorage.com/s/VPAPOfThaZpp7Qov]
Wat een service zeg. :) Dankjewel Henkjan2016
Odeon

Bericht door Odeon »

Henkjan2016 schreef: 02 jan 2021 19:44 KINK - Michiel Veenstra + Eric Corton - Vrijdag Corvee [16.00-18.00] [https://drommelaar.stackstorage.com/s/JFimtmCA6aGDQy34]
HenkJan, held. Dank je wel. Ik lift even mee, had Eric Corton vanmiddag gemist.
petoi

Bericht door petoi »

Ik heb ruim een uur CorVee gehoord maar ik vond het vrij teleurstellend (mede vanwege de hoge verwachtingen). Klonk alsof Corton verwachtte dat Michiel het programma ging maken en dat Michiel dacht dat de magie/chemie spontaan ging ontstaan.
Klonk nu meer alsof het een podcast waar Corton te gast was en er een paar anekdotes en niet alsof het een terugkerend programma was.
density1

Bericht door density1 »

Zo klinken duoshows altijd in het begin. Er zal iets moeten groeien en ontstaan. Dat is niet echt vanaf show 1 het geval natuurlijk.
RadioPoesPas

Bericht door RadioPoesPas »

petoi schreef: 03 jan 2021 13:03 Ik heb ruim een uur CorVee gehoord maar ik vond het vrij teleurstellend (mede vanwege de hoge verwachtingen). Klonk alsof Corton verwachtte dat Michiel het programma ging maken en dat Michiel dacht dat de magie/chemie spontaan ging ontstaan.
Klonk nu meer alsof het een podcast waar Corton te gast was en er een paar anekdotes en niet alsof het een terugkerend programma was.
Nogal onvoorbereid klonk het. Luie radio dj’s radio vond ik het ook terwijl mijn verwachtingen hoog waren. Blijkbaar is het voor hen zelf niet zo heel belangrijk. Voor Eric Corton is het ook maar iets voor ernaast natuurlijk.
jessica

Bericht door jessica »

Eric heeft wel een fijne stem. Maar zijn muzieksmaak is mij net iets te hard. De helft van de liedjes vind ik wel leuk en de andere helft daar heb ik niets mee.
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

RadioPoesPas schreef: 03 jan 2021 13:52
petoi schreef: 03 jan 2021 13:03 Ik heb ruim een uur CorVee gehoord maar ik vond het vrij teleurstellend (mede vanwege de hoge verwachtingen). Klonk alsof Corton verwachtte dat Michiel het programma ging maken en dat Michiel dacht dat de magie/chemie spontaan ging ontstaan.
Nogal onvoorbereid klonk het.
Luie radio dj’s radio vond ik het ook terwijl mijn verwachtingen hoog waren. Blijkbaar is het voor hen zelf niet zo heel belangrijk. Voor Eric Corton is het ook maar iets voor ernaast natuurlijk.
Inhoudelijk is dit anders best harde kritiek. Zeker zo’n Michiel Veenstra, het is zijn brood en hij heeft bovendien een leidinggevende functie. Maar goed, inhoudelijke kritiek moet kunnen, ook als het keihard is.

Even los van de arbeidsvoorwaarden van Eric Corton, je bereid je radioprogramma voor, ook als je het er maar even bij doet.

Maar goed, even zien waar het eindigt. Neem aan dat beide heren het zelf ook wel even terug luisteren, dus het zal wel beter worden.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

WinnaarRadioring2023 schreef: 09 jan 2021 05:24
RadioPoesPas schreef: 03 jan 2021 13:52
Nogal onvoorbereid klonk het.
Luie radio dj’s radio vond ik het ook terwijl mijn verwachtingen hoog waren. Blijkbaar is het voor hen zelf niet zo heel belangrijk. Voor Eric Corton is het ook maar iets voor ernaast natuurlijk.
Inhoudelijk is dit anders best harde kritiek. Zeker zo’n Michiel Veenstra, het is zijn brood en hij heeft bovendien een leidinggevende functie. Maar goed, inhoudelijke kritiek moet kunnen, ook als het keihard is.

Even los van de arbeidsvoorwaarden van Eric Corton, je bereid je radioprogramma voor, ook als je het er maar even bij doet.

Maar goed, even zien waar het eindigt. Neem aan dat beide heren het zelf ook wel even terug luisteren, dus het zal wel beter worden.
Ik vond het heerlijk om te horen, inderdaad lekker improviseren en ik hoorde erg veel wederzijds respect. Beetje een Blokhuis-Nieuwkerk-gevoel. Eerste keer en ging veel over Weezer en Chris Cornell. Maar wie de heren kent zal dit zeker begrijpen ;-).

Gisteren heb ik nog niet geluisterd.
radio luisteraar

Bericht door radio luisteraar »

KINK is genomineerd voor de Marconi Award voor Beste Zender.
density1

Bericht door density1 »

En terecht. Wat mij betreft krijgen ze hem.
BoogieKnight

Bericht door BoogieKnight »

Top! Volkomen terecht!
Vind dat ze alleen al door de nominatie een FM frequentie zouden moeten krijgen!
SB92

Bericht door SB92 »

Leuk! Knap wat ze daar neerzetten.
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Ik luister ook veel naar Kink nu ik thuiswerk, hele fijne zender. Echter, op kantoor zal dit niet lukken. Daar lukt het me met de nodige moeite om 3fm erop te houden, ook fijn. Als ik niet oplet staat ie op Q..
SB92

Bericht door SB92 »

Taco Zip schreef: 16 jan 2021 22:11 Ik luister ook veel naar Kink nu ik thuiswerk, hele fijne zender. Echter, op kantoor zal dit niet lukken. Daar lukt het me met de nodige moeite om 3fm erop te houden, ook fijn. Als ik niet oplet staat ie op Q..
Je kantoorgenoten vinden het een minder fijne zender dus?
Plaats reactie