Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
James17

Re: Veranderingen Kink

Bericht door James17 »

Hoort-u-mij schreef: 23 nov 2020 14:20 Laat men zich nou maar eerst bewijzen. Dan hebben ze over paar jaar misschien recht op wat overgebleven rest frequenties

Kink gaat hem niet worden, heb je helemaal gelijk in.
Maar wat maakt dat uit?
Ik luister er graag naar.
Geen fan van Veenstra als dj wel als samensteller.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

James17 schreef: 26 nov 2020 15:53
Hoort-u-mij schreef: 23 nov 2020 14:20 Laat men zich nou maar eerst bewijzen. Dan hebben ze over paar jaar misschien recht op wat overgebleven rest frequenties

Ehmmm.... waar haal het vandaan dat dat een feit is?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Kink ging toch juridische stappen nemen tegen FM-verlening hoor niks meer over
James17

Bericht door James17 »

waterveenmos schreef: 26 nov 2020 16:51

Geen feit, mening.
Bescheiden zelfs.
Ik vind de zender echt koning,laat dat duidelijk zijn.
Het sluit alleen niet aan bij de massa aan die je wel nodig hebt om centen te verdienen.
Op een bepaald moment trekken eigenaren de stekker eruit, of ze moeten oneindig diepe zakken hebben.
Ik zou het jammer vinden.
Pot

Bericht door Pot »

James17 schreef: 26 nov 2020 19:10

Geen feit, mening.
Bescheiden zelfs.
Het sluit alleen niet aan bij de massa aan die je wel nodig hebt om centen te verdienen.
Op een bepaald moment trekken eigenaren de stekker eruit, of ze moeten oneindig diepe zakken hebben.
Maar is hier überhaupt wel sprake van?
Oren open!
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Pot schreef: 26 nov 2020 20:28

Geen feit, mening.
Bescheiden zelfs.
Denk dat KINK nu hinder ondervindt van het coronavirus, waardoor ze niet kunnen uitpakken omtrent festivals e.d.
Bij een normale festivalzomer, denk ik dat KINK op de 1% had gezeten.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Tja, hadden ze een paar maand geleden geen voordeel van Corona? Toen was de stemming dat er meer werd thuisgewerkt.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Henkjan2016 schreef: 26 nov 2020 20:58 Tja, hadden ze een paar maand geleden geen voordeel van Corona? Toen was de stemming dat er meer werd thuisgewerkt.
Het één sluit het ander misschien wel niet uit. Ik kan me voorstellen dat, zeker tijdens de eerste golf, toen er echt veel meer werd thuisgewerkt dan nu, er ook wel meer naar Kink werd geluisterd. Maar zo'n festivalzomer (niet alleen het verslag doen van, maar ook de zichtbaarheid van je station op zo'n evenement) mis je nu wel en dat kan ook best van invloed zijn. Zeker voor een zender als Kink, die juist die doelgroep graag wil bedienen.
James17

Bericht door James17 »

Geen feit, mening.
Bescheiden zelfs.
Er is nu weinig aan de hand lijkt me,maar met een marktaandeel van drie x niks zal het wel lastig worden in de toekomst.
Wat tof zou zijn als ze een Stenders of Ekdom weten te strikken voor een uurtje in de week,
Mannen kunnen dat als vrienden van Veenstra doen,
Uurtje pro deo draaien.
Beetje over babbelen op de eigen zender trek je hoop luisteraars naar KINK.
Blijven er ook weer hangen.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

James17 schreef: 26 nov 2020 23:12

Geen feit, mening.
Bescheiden zelfs.
Er is nu weinig aan de hand lijkt me,maar met een marktaandeel van drie x niks zal het wel lastig worden in de toekomst.
Wat tof zou zijn als ze een Stenders of Ekdom weten te strikken voor een uurtje in de week,
Mannen kunnen dat als vrienden van Veenstra doen,
Uurtje pro deo draaien.
Beetje over babbelen op de eigen zender trek je hoop luisteraars naar KINK.
Blijven er ook weer hangen.
Ik heb er geen enkel probleem mee als Robbie of Ekdom bij Kink eens wat gaan doen. Het is de vraag of hun werkgever het toestaat bij een concurrent hetzelfde te doen als bij henzelf, pro deo of niet.
Je hebt kink- en stophoest.
waterveenmos

Ekdom past qua smaak echt niet bij KINK, en Stenders vindt de zender denk ik ook teveel rock-georiënteerd. Luister maar eens naar KinkFM zoals het in oktober 1995 startte, dat is zoals Stenders het graag zag, een muzikaal veel bredere zender dan dit KINK. Daarom was ie in 1996 ook heel snel weg toen de "kenners" bij de HMG vonden dat KinkFM veel strakker geformatteerd moest worden.

Overigens kan je van Ekdom zo'n vriendendienstje misschien nog verwachten, maar dan echt op zeer losse basis, zoals hij deed tijdens de 90s-week, maar Stenders en Veenstra zijn volgens mij niet echt bevriend.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

waterveenmos schreef: 27 nov 2020 11:12 Ekdom past qua smaak echt niet bij KINK, en Stenders vindt de zender denk ik ook teveel rock-georiënteerd. Luister maar eens naar KinkFM zoals het in oktober 1995 startte, dat is zoals Stenders het graag zag, een muzikaal veel bredere zender dan dit KINK. Daarom was ie in 1996 ook heel snel weg toen de "kenners" bij de HMG vonden dat KinkFM veel strakker geformatteerd moest worden.
Klopt helemaal
density1

Bericht door density1 »

Overigens vond ik dat wel een betere versie van Kink FM dan toen Kink helemaal overgenomen werd door Amerikaanse radio consultancies die Kink wel even kwamen omvormen. Toen was Stenders er begrijpelijk snel klaar mee.
waterveenmos

density1 schreef: 27 nov 2020 12:27 Overigens vond ik dat wel een betere versie van Kink FM dan toen Kink helemaal overgenomen werd door Amerikaanse radio consultancies die Kink wel even kwamen omvormen. Toen was Stenders er begrijpelijk snel klaar mee.
Ik vond KinkFM in 1995 een heel interessante zender, maar ik denk wel eentje die heel lastig commercieel haalbaar te maken zou zijn vanwege de enorme verscheidenheid aan doelgroepenprogramma's. Zo had je speciale programma's voor metal, hiphop, ska en zelfs jazz. Zelf vind ik het huidige KINK daarin te vlak, en mag de focus op rock en punkrock wel iets opgerekt worden, maar ik snap ook dat zulke eilandjes niet helemaal meer passen in het huidige landschap. Al zou Kink Indie wat mij betreft nog wel wat meer naar het oude KinkFM uit 1995 gevormd mogen worden.
petoi

Bericht door petoi »

waterveenmos schreef: 27 nov 2020 13:22
density1 schreef: 27 nov 2020 12:27 Overigens vond ik dat wel een betere versie van Kink FM dan toen Kink helemaal overgenomen werd door Amerikaanse radio consultancies die Kink wel even kwamen omvormen. Toen was Stenders er begrijpelijk snel klaar mee.
Ik vond KinkFM in 1995 een heel interessante zender, maar ik denk wel eentje die heel lastig commercieel haalbaar te maken zou zijn vanwege de enorme verscheidenheid aan doelgroepenprogramma's. Zo had je speciale programma's voor metal, hiphop, ska en zelfs jazz. Zelf vind ik het huidige KINK daarin te vlak, en mag de focus op rock en punkrock wel iets opgerekt worden, maar ik snap ook dat zulke eilandjes niet helemaal meer passen in het huidige landschap. Al zou Kink Indie wat mij betreft nog wel wat meer naar het oude KinkFM uit 1995 gevormd mogen worden.
Is dat niet wat hij in mindere mate niet later met KX heeft gedaan? Dat was toen ook een draaideur aan verschillende DJ's die een uurtje opnamen met zeer diverse playlist.
Plaats reactie