Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
waterveenmos

Re: Veranderingen Kink

Bericht door waterveenmos »

Ik heb al eerder gemerkt dat ver vooruit klikken bij Kink zelden de juiste programmering oplevert. Ze zijn nog gewoon bezig e.e.a. in te vullen nu, en hinten ook steeds op dat ze eind volgende week allerlei nieuws omtrent de programmering bekend gaan maken. Speculeren is natuurlijk leuk, maar ik wacht het nog even af.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Pot schreef: 23 okt 2020 23:16
jessica schreef: 23 okt 2020 22:49 Misschien gaan ze de presentatie van Kink DNA uitbreiden. Weliswaar met voicetracks dan maar ja. Jasper maakte 2 uur voicetracks voor de avond van KINK. Die zou hij nu voor KINK DNA voor overdag kunnen maken bijvoorbeeld.
Wordt voor Jasper misschien wat veel van het goede. Hij heeft ook al zijn eigen programma natuurlijk + deze voicetracks. Michiel zie ik ook niet meer doen.
Ik ben benieuwd naar deze uitleg. Voor Jasper zou het (quote van Jessica) niet meer worden dan nu. Ik zie dan ook niet waarom het dan teveel van het goede zou worden.

En waarom denk je dat Michiel het niet meer zal doen?
Pot

Bericht door Pot »

Henkjan2016 schreef: 24 okt 2020 10:37
Pot schreef: 23 okt 2020 23:16
jessica schreef: 23 okt 2020 22:49 Misschien gaan ze de presentatie van Kink DNA uitbreiden. Weliswaar met voicetracks dan maar ja. Jasper maakte 2 uur voicetracks voor de avond van KINK. Die zou hij nu voor KINK DNA voor overdag kunnen maken bijvoorbeeld.
Wordt voor Jasper misschien wat veel van het goede. Hij heeft ook al zijn eigen programma natuurlijk + deze voicetracks. Michiel zie ik ook niet meer doen.
Ik ben benieuwd naar deze uitleg. Voor Jasper zou het (quote van Jessica) niet meer worden dan nu. Ik zie dan ook niet waarom het dan teveel van het goede zou worden.

En waarom denk je dat Michiel het niet meer zal doen?
Jasper doet natuurlijk ook al Brand new kink, alhoewel dat lijkt te gaan stoppen. Dat programma wordt van te voren opgenomen dacht ik. Dan doet hij ook zijn eigen programma nog. Als je dan ook nog in zal spreken voor DNA, dan kom je wel aan veel presentatiewerk.

Michiel heeft al zijn ochtendshow van vier uur. Doet al wat voor Kink DNA dacht ik. Daarnaast is hij toch ook zendermanager/programmadirecteur en heeft hij ook nog gewoon een gezin. Lijkt mij dan gek als je nóg meer gaat doen.

Daarom vraag ik me bij beide af waarom ze (nog) meer zullen gaan doen?
Oren open!
Urbenhuis

Bericht door Urbenhuis »

https://www.linkedin.com/posts/kink-nl_ ... 77504-PVOp

Aanstaande donderdagmiddag wordt er in de Tweede Kamer gesproken over een mogelijke noodverlenging van FM-vergunningen.

De VCR heeft staatssecretaris Mona Keijzer verzocht om een noodverlenging van de FM-vergunningen. Zij zouden schade ondervinden ten gevolge van de coronacrisis en daarvoor gecompenseerd moeten worden dmv een verlenging van hun vergunningen.

De staatssecretaris heeft de TK laten weten niets te zien in zo'n noodverlenging en met de stations in overleg te willen treden over andere vormen van steunverlening die effectiever zijn. KINK onderschrijft dat en is van mening dat de steun NIET kan bestaan uit een verlenging van de huidige FM-vergunningen.

De advertentiemarkt is zich aan het herstellen en KINK vindt het buitenproportioneel om nu al vergunningen te verlengen die pas aflopen in september 2022. De gevraagde noodverlenging is dan ook marktafscherming door partijen die hun zeer lucratieve vergunningen koste wat het kost willen behouden.

Nieuwkomers zoals KINK hebben het recht mee te doen aan een procedure tot verdeling van FM-frequenties die iedereen gelijke kansen biedt.

Wij gaan ervan uit dat de TK ook rekening houdt met de belangen van nieuwkomers en niet toestaat dat de huidige vergunningen voor de 3e keer en op oneigenlijke gronden worden verlengd.

Afbeelding
altijd stereo en op meestal 2 wielen
waterveenmos

Vanaf komende zondag heeft KINK een nieuw themakanaal: KINK INDIE. De podcasts komen daar ook op, en Jasper met zijn Brand New KINK. Ik denk dat dat dus de reden is dat ie tussen 23u en 0u is verdwenen. Leuk nieuws!
RodaJC2000

Bericht door RodaJC2000 »

waterveenmos schreef: 27 okt 2020 13:45 Vanaf komende zondag heeft KINK een nieuw themakanaal: KINK INDIE. De podcasts komen daar ook op, en Jasper met zijn Brand New KINK. Ik denk dat dat dus de reden is dat ie tussen 23u en 0u is verdwenen. Leuk nieuws!
Zeker! En toch fijn dat de podcasts nu ook via een apart kanaal te beluisteren zijn!
Bart144

Bericht door Bart144 »

Naast KINK DNA Classics en KINK Distortion is er nu een nieuw themakanaal onder de KINK vlag. Op KINK Indie hoor je 24/7 de beste indie.
Volgens mij in plaats van KINK NL. Dit wordt een dagelijkse show van 10.00 tot 11.00 op KINK Indie.
density1

Bericht door density1 »

Vraag me wel af of nu zo'n extra kanaal wat toevoegt aan de main KINK waar ook al veel Indie muziek te horen is en ook die classics. Het is wel veel overlapping. Had liever een New Wave themakanaal gezien, echt de oorsprong van de alternatieve muziek. KINK DNA is wat dat betreft toch wat te algemeen en te breed in classics.
waterveenmos

Bart144 schreef: 27 okt 2020 13:52
Naast KINK DNA Classics en KINK Distortion is er nu een nieuw themakanaal onder de KINK vlag. Op KINK Indie hoor je 24/7 de beste indie.
Volgens mij in plaats van KINK NL. Dit wordt een dagelijkse show van 10.00 tot 11.00 op KINK Indie.
Waar haal je vandaan dat dit in plaats van KINKNL zou komen? Juist dat kanaal lijkt me nog altijd echt een meerwaarde.
Bart144

Bericht door Bart144 »

waterveenmos schreef: 27 okt 2020 13:57
Bart144 schreef: 27 okt 2020 13:52
Waar haal je vandaan dat dit in plaats van KINKNL zou komen? Juist dat kanaal lijkt me nog altijd echt een meerwaarde.
Omdat in het nieuwsbericht KINK NL nergens wordt genoemd, de andere themazenders wel.
waterveenmos

Bart144 schreef: 27 okt 2020 14:19 Omdat in het nieuwsbericht KINK NL nergens wordt genoemd, de andere themazenders wel.
Ja inderdaad ik zie het. En als je op de KINK-site vooruit klikt in de programmering van KINKNL zie je vanaf zondag de programmering van KINK Indie. Dat lijkt me ook wel een signaal.
Bart144

Bericht door Bart144 »

Nu vind ik een zender met een bepaald genre meer toevoegen dan een zender met muziek uit een bepaald land. Ik snap de keuze dus wel. Nederlands product kunnen ze gewoon op alle zenders draaien, zoveel ze nodig vinden.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 27 okt 2020 13:56 Vraag me wel af of nu zo'n extra kanaal wat toevoegt aan de main KINK waar ook al veel Indie muziek te horen is en ook die classics. Het is wel veel overlapping. Had liever een New Wave themakanaal gezien, echt de oorsprong van de alternatieve muziek. KINK DNA is wat dat betreft toch wat te algemeen en te breed in classics.
Eens dat mis ik ook. Met ook de oorsprong van de reggae en ska en new wave.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik hoor Jim Vorwald ineens weer voorbij komen op Kink, wat leuk. (ik luister in de avond niet zo vaak gepresenteerde programma's) Doet het erg leuk bij de Kink1500! En nee, ik ben Jim zelf niet, mocht je het denken.

Edit: zie nu ook dat hij al een poosje in weekend zit. Toch wat vaker afstemmen dan.
density1

Bericht door density1 »

jessica schreef: 28 okt 2020 00:39
density1 schreef: 27 okt 2020 13:56 Vraag me wel af of nu zo'n extra kanaal wat toevoegt aan de main KINK waar ook al veel Indie muziek te horen is en ook die classics. Het is wel veel overlapping. Had liever een New Wave themakanaal gezien, echt de oorsprong van de alternatieve muziek. KINK DNA is wat dat betreft toch wat te algemeen en te breed in classics.
Eens dat mis ik ook. Met ook de oorsprong van de reggae en ska en new wave.
Over Ska gesproken, Todd Rundgren heeft een nummer opgenomen met River Cuomo. Erg goed,weet niet of het iets is voor Kink overigens.
Plaats reactie