Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Pizzakoerier

Re: Veranderingen Kink

Bericht door Pizzakoerier »

RadioLove95 schreef:
24 mei 2020 13:39
Zou wel goed zijn voor extra PR Giel naar Kink
Hè nee... vind ik helemaal niet passen. Ze doen het op eigen kracht nu, veel beter.

RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Pizzakoerier schreef:
25 mei 2020 12:26
RadioLove95 schreef:
Hè nee... vind ik helemaal niet passen. Ze doen het op eigen kracht nu, veel beter.
Dat vind ik met mijn radioliefde ook. Zakelijk zou het net wat meer kunnen opleveren denk ik persoonlijk. Als je dan naar de 1% kunt gaan en net nog even wat meer media aandacht pakt kan het wat opleveren misschien.

waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Kink DNA heeft tegenwoordig een gepresenteerde 90s Lunch op werkdagen tussen 12 en 1 (Michiel Veenstra) en ook weer presentatie voor de programma-specials op wo-do-vr om 19u (Tim op t Broek). Voicetracks neem ik aan, maar dat hoor je er niet echt aan af. Tim heeft trouwens nu ook voor vast op de vrijdagmiddag 14-16u een punk-special op DNA. Ze zijn goed bezig met die stream.
RadioLove95 schreef:
Volgens mij zit KINK helemaal niet te wachten op een ego als Giel in de gelederen. Die wil het toch teveel naar eigen hand zetten daar denk ik. Moet een zender in opbouw echt niet willen.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Stophoest

Bericht door Stophoest »

waterveenmos schreef:
28 mei 2020 12:27
Kink DNA heeft tegenwoordig een gepresenteerde 90s Lunch op werkdagen tussen 12 en 1 (Michiel Veenstra) en ook weer presentatie voor de programma-specials op wo-do-vr om 19u (Tim op t Broek). Voicetracks neem ik aan, maar dat hoor je er niet echt aan af. Tim heeft trouwens nu ook voor vast op de vrijdagmiddag 14-16u een punk-special op DNA. Ze zijn goed bezig met die stream.
RadioLove95 schreef:
Volgens mij zit KINK helemaal niet te wachten op een ego als Giel in de gelederen. Die wil het toch teveel naar eigen hand zetten daar denk ik. Moet een zender in opbouw echt niet willen.

Klopt, en ook op Kink Distortion iedere vrijdag The Heavy Show, wat later ook bij Kink wordt uitgezonden. Heb niet geluisterd (niet echt mijn muziek) maar volgens mij is de aflevering op Kink de herhaling van die eerder die dag op Distortion is uitgezonden. Ook op KinkNL zijn een aantal programma's o.a.Neerlands trots (vrijdag), Take Over (donderdag), Brand new kink (woensdag), Release Rundown (dinsdag) gepresenteerd. Deels zijn dat programma's die ook op Kink te horen zijn maar Neerlands Trots is daar een uitzondering op.

Maar fijn om te zien dat Kink net iets meer van hun themakanalen maakt dan de andere radiostations zich er gemakkelijk van af maken en waar alleen een pc'tje nonstop staat te draaien. En dat met de beperkte middelen @ Kink -+dance Moeten ze echt mee doorgaan.
Je hebt kink- en stophoest.

Joop

Bericht door Joop »

Henkjan2016 schreef:
12 mei 2020 09:19
En Femke doet het naar mijn mening hartstikke goed
Zeker erg prettig om naar te luisteren en muzikaal ook echt een leuk programma!

Komen alle programma's uit de centrale studio trouwens?

spoonman

Bericht door spoonman »

Haar programma is inderdaad top. Prima DJ.

Stophoest

Bericht door Stophoest »

Jantien van Tol is bij de grote ontslaggolf bij Talpa op straat komen te staan. Gezien haar verleden (ze heeft het jarenlang geleid) misschien een leidinggevende rol voor haar bij Kink?

waterveenmos

Stophoest schreef:
29 mei 2020 06:08
Jantien van Tol is bij de grote ontslaggolf bij Talpa op straat komen te staan. Gezien haar verleden (ze heeft het jarenlang geleid) misschien een leidinggevende rol voor haar bij Kink?
Ik zou het Jantien zeker gunnen om terug te kunnen keren op het oude nest, maar is er een extra leidinggevende nodig daar? Michiel en Jan hebben die functies al. Daarbij: ik vraag me af of Kink al extra FTE’s te vergeven heeft.

Stophoest

Bericht door Stophoest »

waterveenmos schreef:
29 mei 2020 06:58
Stophoest schreef:
29 mei 2020 06:08
Ik zou het Jantien zeker gunnen om terug te kunnen keren op het oude nest, maar is er een extra leidinggevende nodig daar? Michiel en Jan hebben die functies al. Daarbij: ik vraag me af of Kink al extra FTE’s te vergeven heeft.
Ja, dat is waar. Het was een gedachte die bij mij op kwam toen ik las dat Talpa 20 procent van hun medewerkers laat gaan. Vond haar als DJ niet direct de beste bij het oude Kink maar wist het wel te leiden.

Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Denk dat ook een station als Kink ook hinder doet ondervinden aan teruglopende reclame inkomsten.

Vermoed dat veel reclame op Kink bij verkoop is voor de verkoop partijen, naast de vulling op de grotere zenders. Ook daar loopt het terug. Vermoed nu weinig adverteerders die doelgericht reclame inkopen op kink.

density1

Bericht door density1 »

In het draadje van de ontslaggolf van Talpa ook al aangedragen om Jantien al dan niet op vrijwillige basis in te lijven bij Kink maar zoiets werd toen laatdunkend weggezet met dooddoeners als 'de schoorsteen moet wel blijven roken' e.d.

waterveenmos

density1 schreef:
29 mei 2020 11:34
In het draadje van de ontslaggolf van Talpa ook al aangedragen om Jantien al dan niet op vrijwillige basis in te lijven bij Kink maar zoiets werd toen laatdunkend weggezet met dooddoeners als 'de schoorsteen moet wel blijven roken' e.d.
Nou, ik vind het een realistische opmerking, niet echt een dooddoener. Iedereen moet toch werken? En dan lijkt me dat ze wil werken in de sector media, waarin ze al 20 jaar werkzaam is. Het is denk ik niet realistisch om te verwachten dat ze daarnaast ook een vrijwilligersfunctie in het management van KINK mag en kán bekleden.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

density1 schreef:
29 mei 2020 11:34
Er is natuurlijk niets mis met vrijwilligerswerk, maar als jij je vaste baan verliest, zou je dan niet eerst verzekerd willen zijn van inkomen? Dat zijn volgens mij geen laatdunkende dooddoeners maar gewoon logische opmerkingen. Wel grappig dat je het in een ander topic ddan nog een keer probeert.

density1

Bericht door density1 »

Ander topic? Dit topic gaat over Kink, dus dat is niet zo gek dat ik hier ook nog eens ter spraken breng omdat andere ook al op het idee gekomen zijn. Zo simpel is dat.

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

density1 schreef:
29 mei 2020 14:47
Ander topic? Dit topic gaat over Kink, dus dat is niet zo gek dat ik hier ook nog eens ter spraken breng omdat andere ook al op het idee gekomen zijn. Zo simpel is dat.
Oke, jij wint. Maar dan alsnog de vraag zou je wanneer je je baan verliest niet liever eerst verzekerd zijn van inkomenv oor je vrijwilligerswerk gaat doen? Ik vind dat namelijk geen dooddoener.

Plaats reactie