KinkFM terug

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Éiredruantia1987

Re: KinkFM terug

Bericht door Éiredruantia1987 »

Ik luister niet sinds 1995 (volgens mij hoorde ik KINK voor het eerst in 2003 en pas vanaf 2005/2006 luisterde ik wat vaker), maar ik ben absoluut geïnteresseerd in de uitzending over Arjen Grolleman. Mensen als Arjen Grolleman, en ook iemand als Alfred Lagarde, maakten de radio bijzonder.

spoonman

Bericht door spoonman »

Heel mooi eerbetoon aan MR KINK.

Pizzakoerier

Bericht door Pizzakoerier »

Mooie, aangrijpende uitzending. Wat een radio.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Inderdaad. Was best een heftige overgang destijds. Van iedere dag Avondland met Grol naar geen Grol. :-(

2 dagen ervoor dacht ik nog: Fijn dat we nog 30 jaar mogen genieten van deze dj/presentator. Het werd helaas nog maar 1 dag.

Ik weet ook mijn reactie op het bericht nog. Dan lees je DJ Arjen Grolleman....(hij wordt ineens benoemd op nieuwssites, krijgt ie een prijs oid?).....overleden.

Alsof het gisteren was. Gelukkig heb ik nog wel wat uitzendingen om terug te luisteren :-)

Éiredruantia1987

Bericht door Éiredruantia1987 »

Prachtig eerbetoon inderdaad. Zowel qua verhalen als muzikaal (Kim Wilde, Gorki, Nick Drake, Scorpions, BAP, Laibach, Rammstein, Falco, Aphex Twin, DJ Shadow, Marc Almond etc. binnen drie uur).

Bart144

Bericht door Bart144 »

Kink brengt verkoop commercials onder bij E Power

Radiozender Kink brengt de verkoop van commercials en sponsoring vanaf komende maandag onder bij verkoopmaatschappij E Power, waar het als onderdeel van het landelijk dekkende zenderpakket wordt aangeboden aan adverteerders.

Adformatie
Dit doet Talpa nu toch nog voor Kink?

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik zag gisteravond ook een tweet van Michiel Veenstra met de vraag welke dj je graag zou horen op Kink met ook de mogelijkheid om een demo te sturen. Ben wel benieuwd waar die nieuwe dj dan programma zou moeten gaan doen, ben geen hele vaste luisteraar maar heb het idee dat de programmering toch al best vol is en best goed staat.

Pot

Bericht door Pot »

De Nachtwacht schreef:
23 jan 2020 13:17
Ik zag gisteravond ook een tweet van Michiel Veenstra met de vraag welke dj je graag zou horen op Kink met ook de mogelijkheid om een demo te sturen. Ben wel benieuwd waar die nieuwe dj dan programma zou moeten gaan doen, ben geen hele vaste luisteraar maar heb het idee dat de programmering toch al best vol is en best goed staat.
Misschien op de plek van Michiel zelf?
Oren open!

henkradiohenk

Bericht door henkradiohenk »

Mwah, Jasper is nog steeds niet mijn favo ^^

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

henkradiohenk schreef:
23 jan 2020 13:24
Mwah, Jasper is nog steeds niet mijn favo ^^
Nope, ik heb er ook moeite mee inderdaad.

spoonman

Bericht door spoonman »

Ben heel blij met KINK maar sommige dj's zijn wel wat te braaf... iets meer pit zou mooi zijn.

boxfm

Bericht door boxfm »

Bart144 schreef:
23 jan 2020 13:02
Kink brengt verkoop commercials onder bij E Power

Radiozender Kink brengt de verkoop van commercials en sponsoring vanaf komende maandag onder bij verkoopmaatschappij E Power, waar het als onderdeel van het landelijk dekkende zenderpakket wordt aangeboden aan adverteerders.

Adformatie
Dit doet Talpa nu toch nog voor Kink?
Dacht dat Talpa het voor de online streams deed, maar kan het mis hebben.

Dat KINK aangesloten wordt bij E Power, betekent misschien ook dat de zender opgenomen gaat worden in de luisteronderzoeken. Volgens mij worden alle zenders van E Power opgenomen en in de overall cijfers onder de noemen E Power gepubliceerd, maar de cijfers zijn ook gewoon per zender te vinden.

Radiooo

Bericht door Radiooo »

Waar kan je de luistercijfers vinden van de station die zitten bij E Power?

density1

Bericht door density1 »

Zijn er weer sound issues bij Kink? Met name de microfoon klinkt erg dof. Zit nu naar Veenstra te luisteren, maar in een intro wordt zijn stem totaal overstemd door de muziek. Nauwelijks wat van te verstaan, komt er maar met moeite over heen.

BDL

Bericht door BDL »

Was het geen voicetrack programma?
Ik heb het idee dat het eerste uur van zijn ochtendprogramma ook voicetrack is, dat klinkt ook altijd wat anders.

Plaats reactie