Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: KinkFM terug

Bericht door density1 »

Kijk aan. Goed nieuws! Start datum 1 september, official start: 1 oktober...geen onbekende datum...Zou mooi zijn.
spoonman

Bericht door spoonman »

Goed nieuws inderdaad!
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Zoveelste aankondiging. Eerst horen, dan geloven.
density1

Bericht door density1 »

Zoveelste aankondiging? Dat valt nog wel mee toch?
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Wave Radio, het projectje van Jantien van Tol bij Veronica, gaat er alweer mee stoppen. En ondertussen hint Kink op een daadwerkelijke terugkomst. Tsja.......
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
density1

Bericht door density1 »

Speculatiemodus aan: zou Kink FM naar Talpa gaan onder restricties volledige vrijheid van invulling qua programmering en muziek. En zodoende het gat van Wave Radio in te vullen en over te nemen? Met Jantien...? Dan zit er een plekje op DAB misschien ook nog wel in... Speculatiemodus uit. ;-)
waterveenmos

Volgens mij heeft Talpa toch geen plekjes op DAB+ meer over? Of ze moeten bereid zijn 538 Top 40, Sky Hits, Radio 10 60s/70s of Classic FM op te offeren. Persoonlijk vind ik met name de meerwaarde van die eerste twee zo goed als nul, maar of Talpa ertoe bereid is?
density1

Bericht door density1 »

Nou ja, als je hier nu voor een station terug krijgt met een volle programmering en een goede naam wat weer extra publiciteit=promotie voor DAB+ oplevert, dan is een Sky Hits of 538 Top 40 wel te missen...als kiespijn wat mij betreft..Een win-win situatie voor Talpa.
Richard V

Bericht door Richard V »

Het is niet alleen Sky Hits die het tweede kanaal bezet maar over enkele maanden het kerstkanaal van Sky wat nogal veel luisteraars weet te trekken.
jessica

Bericht door jessica »

Sinds vandaag is ook de DAB+ ruimte van Radio Paradijs, Radio Decibel, Retro Hits, RadioNL3 ZH, Arrow CR en FreshFM vrijgekomen. Genoeg ruimte en mogelijkheden voor KinkFM op Dab+ dus.
waterveenmos

Dat misschien wel, maar dat is geen ruimte die Talpa in gebruik heeft. Overigens verdwijnt Arrow van DAB+ omdat Grootnieuwsradio die frequenties overneemt.
density1

Bericht door density1 »

Meer nieuws over Kink FM, men opteert voor FM-frequenties....
https://www.youtube.com/watch?v=lf6dIzez9jY
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Moet wel gaan om de fresh fm frequenties er staat in die video dat het gaat om frequenties die opnieuw worden verdeeld
density1

Bericht door density1 »

Waren toch nog meer vrijgekomen frequenties van RadioNL in het oosten van het land die opnieuw verdeeld zouden gaan worden? Alles zal wel op 1 hoop gegooid worden neem ik aan dan? Hoe zal dit gaan veiling op hoogste bod of iets anders?
Ik vind het trouwens wel vreemd dat ze zo graag op FM willen gaan uitzenden. Internet radio only zou volgens Kink zakelijk gezien niet slim zijn en DAB+ te weinig luisteraars trekken om een station als Kink haalbaar te krijgen. Aan de andere kant als je niets te bieden hebt, krijg je ook geen luisteraars. Dus internet only en DAB+ al bijvoorbaat afschrijven lijkt me niet slim. Of het is FM of helemaal niets en blijft het zoals het nu is Spotify-only dus, zo zou ook gedacht kunnen worden en de insteek kunnen zijn. We gaan het afwachten.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

https://mediamagazine.nl/kink-fm-wil-te ... equenties/

Kink fm roep even wat en het is nieuws , ik denk dat dat gekrakeel alleen maar is om evt sponors warm te laten lopen om straks mee te laten betalen aan fm frequentie. Men vergeet alleen dat deze fresh.fm frequentie regio gebonden zijn...
Plaats reactie