Veranderingen Slam!

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderators: admin6, admin6, admin6, admin6, admin6

slam538q

Re: Veranderingen Slam!

Bericht door slam538q » 24 feb 2019 15:05

Nadine roos valt volgend weekend in 10-13. Ben benieuwd of ze vast plekje krijgt en zoja welk tijdstip

heleanne95

Bericht door heleanne95 » 27 mar 2019 21:37

https://www.radiofreak.nl/nadine-roos-n ... -bij-slam/

Nadine haar avontuur bij Slam was van korte duur. Wat vinden jullie. Terecht of niet?

RadioFan!

Bericht door RadioFan! » 27 mar 2019 23:01

heleanne95 schreef:
27 mar 2019 21:37
https://www.radiofreak.nl/nadine-roos-n ... -bij-slam/

Nadine haar avontuur bij Slam was van korte duur. Wat vinden jullie. Terecht of niet?
Normaal luister ik nooit naar die zender, maar ik heb speciaal na aanleiding van dat artikel haar programma's van afgelopen weekend eens teruggeluisterd. En eerlijk, dat vond ik niet geweldig, nee.

Ik geloof dat ze zondag een half uur te laat was in haar show, de spreeks zijn voor mij niet echt boeiend. Ze verspreekt zich erg vaak, maar dat zou mogelijk door de spanning kunnen komen.

Ik moet dus zeggen: Terecht.

Sorry Nadine, ik weet dat je meeleest, maar je zult nog even moeten oefenen vrees ik. Meer vlieguren maken, en dan kom je er wel! 💪

heleanne95

Bericht door heleanne95 » 27 mar 2019 23:47

Ik heb zelf een stukje gehoord. En vond haar niet erg slecht klinken. Tussen het mannengeluid door klonk het wel fris eerlijk gezegd. ;) Misschien had Slam ervoor moeten kiezen om haar eerst in de nacht ofzo te zetten en daarna pas richting het weekend o.i.d. Ze is amper twee weken op zender geweest. En ook werden er al aardig hoge verwachtingen geschept, door haar zo uitgebreid aan te kondigen als de eerste vrouw op Slam. (wat niet zo is, als je kijkt naar het verleden). Dit kan er mede aan bij hebben gedragen dat ze misschien erg gespannen is. Verder zaten er verder in de weekendprogrammering ook al jocks die volgens mij veel meer ervaring hebben + vlieguren. Waardoor je snel opvalt als je het wat minder doet volgens de programmaleiding.

Het is jammer dat het zo is gelopen. Wellicht dat Nadine bij een andere zender een betere match krijgt. Want er zit echt wel iets in, anders krijg je ook niet meteen een programma, En mag je ook niet invallen op de late avond voor Harm&Kees.

Miitch-ell

Bericht door Miitch-ell » 28 mar 2019 15:39

Toch wel jammer voor haar al vond ik haar toch wel wat rommelig overkomen.

Wat ik me wel af vraag: was de komst van Nadine ten koste gegaan van Raoul of Dimitris? aangezien ze in die 4 weken beide op vakantie zijn geweest en Slam hun nieuwe weekend programmering niet online heeft gezet.

Feivel

Bericht door Feivel » 28 mar 2019 17:16

Lijkt me niet fijn als dat door een woordvoerder over je wordt gezegd: dat je voormalige baas je niet goed genoeg vond. Dan lijkt het me ook wel snel klaar met je radiocarrière. Misschien dat we haar ooit weer terughoren bij een andere zender? (Alsnog Q? WildFM? Radio Royaal?)

slam538q

Bericht door slam538q » 28 mar 2019 17:35

Ten koste van dimitris. Maar is Raoul nou veel beter dan nadine?
Laatst gewijzigd door slam538q op 28 mar 2019 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.

heleanne95

Bericht door heleanne95 » 28 mar 2019 18:44

Raoul zit altijd tussen 10:00 uur en 13:00 uur. Daarna komt Dimitris. Wat wel opvallend is, is dat Raoul de afgelopen week veel heeft ingevallen en ook zondag vervangt hij Tim Bloemers. Misschien dat de programmaleiding daardoor toch twijfels kreeg of het nu al een goede stap is geweest om Nadine in het weekend tussen 10:00 uur en 13:00 uur te zetten. Omdat Raoul dan toch iets liet triggeren, wat tot dit besluit heeft geleid.

Maar goed we kunnen gissen wat we willen. Het blijft een bijzondere situatie. Ook gezien de publiciteit die Slam aan de komst van zowel Nadine, Amber en Bo heeft gegeven. En uiteindelijk blijkt dan toch één van de drie niet te bevallen. Dat is gewoon erg vervelend. Luisteraars die hier op zaten te wachten worden dus blij gemaakt met een dode mus.

Kortom ik denk ook dat haar komst ten koste van één van de twee is gegaan. En dat er niet voldoende is nagedacht. En daar word zij dus nu de dupe van. Zoals ik eerder benoemde, had Nadine beter eerst in de nacht ervaring op kunnen doen en daarna volop gepromoot kunnen worden. Omdat ze er dan helemaal klaar voor had kunnen zijn. En door een verkeerde inschatting staat ze nu bekend als de eerste vrouw op Slam die volgens haar voormalige baas niet goed genoeg is. En dat blijft voor altijd staan. En kan dus elke zender lezen, wat haar kansen ook weer kan verkleinen. En dat vind ik heel erg voor zo'n jong talent.

Patrick Kicken reageert op Facebook van Radiofreak dat hij het schandalig vindt dat er zo met jong talent wordt omgegaan. En aansluitend op het bovenstaande heeft hij ook wel gelijk.

538-SLAM

Bericht door 538-SLAM » 28 mar 2019 22:59

heleanne95 schreef:
28 mar 2019 18:44
Raoul zit altijd tussen 10:00 uur en 13:00 uur. Daarna komt Dimitris. Wat wel opvallend is, is dat Raoul de afgelopen week veel heeft ingevallen en ook zondag vervangt hij Tim Bloemers. Misschien dat de programmaleiding daardoor toch twijfels kreeg of het nu al een goede stap is geweest om Nadine in het weekend tussen 10:00 uur en 13:00 uur te zetten. Omdat Raoul dan toch iets liet triggeren, wat tot dit besluit heeft geleid.

Maar goed we kunnen gissen wat we willen. Het blijft een bijzondere situatie. Ook gezien de publiciteit die Slam aan de komst van zowel Nadine, Amber en Bo heeft gegeven. En uiteindelijk blijkt dan toch één van de drie niet te bevallen. Dat is gewoon erg vervelend. Luisteraars die hier op zaten te wachten worden dus blij gemaakt met een dode mus.

Kortom ik denk ook dat haar komst ten koste van één van de twee is gegaan. En dat er niet voldoende is nagedacht. En daar word zij dus nu de dupe van. Zoals ik eerder benoemde, had Nadine beter eerst in de nacht ervaring op kunnen doen en daarna volop gepromoot kunnen worden. Omdat ze er dan helemaal klaar voor had kunnen zijn. En door een verkeerde inschatting staat ze nu bekend als de eerste vrouw op Slam die volgens haar voormalige baas niet goed genoeg is. En dat blijft voor altijd staan. En kan dus elke zender lezen, wat haar kansen ook weer kan verkleinen. En dat vind ik heel erg voor zo'n jong talent.

Patrick Kicken reageert op Facebook van Radiofreak dat hij het schandalig vindt dat er zo met jong talent wordt omgegaan. En aansluitend op het bovenstaande heeft hij ook wel gelijk.
Ik vind het schandalig dat iemand gewoon te laat komt voor zijn/haar programma. Daarnaast was het ook gewoon niet goed, dus snap heel goed dat ze haar van dat tijdstip hebben gehaald. En een nachtprogramma zal er qua budget niet inzitten bij SLAM! vrees ik.

boxfm

Bericht door boxfm » 29 mar 2019 01:52

heleanne95 schreef:
Kortom ik denk ook dat haar komst ten koste van één van de twee is gegaan. En dat er niet voldoende is nagedacht. En daar word zij dus nu de dupe van.
....
En door een verkeerde inschatting staat ze nu bekend als de eerste vrouw op Slam die volgens haar voormalige baas niet goed genoeg is. En dat blijft voor altijd staan. En kan dus elke zender lezen, wat haar kansen ook weer kan verkleinen. En dat vind ik heel erg voor zo'n jong talent.
SLAM! heeft eerder de weekprogrammering weer aangevuld, nu is het van 06.00 tot 00.00 uur gepresenteerd (vrijdag uitgezonderd). Het weekend kent dan weer nog redelijk veel nonstopuren. Zou ook kunnen dat Raoul of Dimitris bijvoorbeeld in het weekend de ochtendshow zou gaan doen. De komst van Nadine had niet direct exit van één van de twee heren hoeven te betekenen.

Iedereen met een dienstverband heeft een proeftijd. Ze zal dermate slecht zijn bevallen dat zij deze proeftijd niet door is gekomen. Gezien de aankondiging van haar komst naar radio en televisie, hadden ze veel vertrouwen in haar. Van iemand die bij Q vandaan komt mag je gerust verwachten dat ze het weekend van SLAM! wel aankan.

Wellicht is zij haar proeftijd niet doorgekomen door situaties achter de schermen. Dat is puur speculeren, maar haar ontslag hoeft niet per se met on air kwaliteiten te maken te hebben.

heleanne95

Bericht door heleanne95 » 29 mar 2019 21:24

538-SLAM schreef:
28 mar 2019 22:59
heleanne95 schreef:

Ik vind het schandalig dat iemand gewoon te laat komt voor zijn/haar programma. Daarnaast was het ook gewoon niet goed, dus snap heel goed dat ze haar van dat tijdstip hebben gehaald. En een nachtprogramma zal er qua budget niet inzitten bij SLAM! vrees ik.
Dat te laat komen, kan inderdaad niet. Er zou vast wel meer aan de hand zijn geweest. Maar dat komen we nooit te weten denk ik,

slam538q

Bericht door slam538q » 29 mar 2019 22:09

Dat te laat komen is slecht maar hebben bekendere djs ook gedaan. Martijn Biemans die nu bij q zit bijv. Barend van Deelen die zelds dagprogrammering op 538 zit ook halfuur. En Menno de Boer kwam ook keer te laat voor de files en eerste aa kondiging en die heefr nog hogere functie

RadioFan!

Bericht door RadioFan! » 29 mar 2019 22:30

slam538q schreef:
29 mar 2019 22:09
Dat te laat komen is slecht maar hebben bekendere djs ook gedaan. Martijn Biemans die nu bij q zit bijv. Barend van Deelen die zelds dagprogrammering op 538 zit ook halfuur. En Menno de Boer kwam ook keer te laat voor de files en eerste aa kondiging en die heefr nog hogere functie
Kijk, je kunt een keer te laat komen. Is begrijpelijk, maar én op zondagochtend, dan is er sowieso geen hond op de weg, én dat tijdens 1 van je eerste uitzendingen. Nee, dat komt slordig over voor mij.

Durashift

Bericht door Durashift » 30 mar 2019 01:26

^^^^ wellicht vergist in een dienstregeling van het OV? Zondagochtend rijdt men niet of later in de ochtend dan op zaterdag in het algemeen.
Niet iedereen kan met de automobiel komen..

Blijft natuurlijk slordig.. want het is te plannen.. maar ja, e.e.a zal wel door de spanning gekomen zijn.

Vorige week deed Stenders zijn auto het niet (kapotte accu)..
Tja, die heeft studio aan huis.. dus dat was makkelijk.. zenden vanuit huis.. :???:
Aan de andere kant.. hij had ook op tijd z'n auto kunnen 'testen' toch.. OF gewoon ff de geldbuidel pakken en een taxi regelen met bloedspoed H'sum. :smile:

jessica

Bericht door jessica » 30 mar 2019 02:16

Durashift schreef:
30 mar 2019 01:26
Vorige week deed Stenders zijn auto het niet (kapotte accu)..
Tja, die heeft studio aan huis.. dus dat was makkelijk.. zenden vanuit huis.. :???:
Aan de andere kant.. hij had ook op tijd z'n auto kunnen 'testen' toch.. OF gewoon ff de geldbuidel pakken en een taxi regelen met bloedspoed H'sum. :smile:
Ga jij ook iedere dag 1,5 uur voor je naar je werk gaat je auto testen? Nou ik ook niet.

Je kan me niet vertellen dat jij nooit eens te laat bent gekomen op je werk.
Dat gebeurt iedereen wel eens 1 of 2 keer per jaar (met welke reden dan ook).

Plaats reactie