Dimitris Kops weer terug in de middag, dat zou helemaal mooi zijn.Deradiokenner schreef: ↑05 aug 2024 20:56 Slam! Heeft toch ook Patrick en Max rondlopen? Wellicht een optie. En anders zou ik proberen iemand weg te halen uit het weekend bij een andere zender. Ik noem een Joey van der Velden. Vind ik ook een leuke en goede dj en is bekend met Slam! Al hoor ik hem niet graag weg gaan bij Q.
Veranderingen Slam!
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Slam!
Wat een verrassende transfer! Ik gun het Daniël van harte! Hij haalt zijn vrienden Barend en Ivo wel in een klap behoorlijk in, door op de best beluisterde zender meteen een doordeweekse plek te scoren. Het is niet mijn favoriete jock, ik zal ook niet veel gaan luisteren maar Daniel is een harde werker gebleken en dit is een mooie stap!
Ik vermoed dat Jarno op de opvolger word van Daniel en dat Jordi Mulderij of Raoul Schram de eerste tijd gaat invallen op de huidige plek van Jarno tot er een nieuw iemand komtRJ1984 schreef: ↑05 aug 2024 21:26Dimitris Kops weer terug in de middag, dat zou helemaal mooi zijn.Deradiokenner schreef: ↑05 aug 2024 20:56 Slam! Heeft toch ook Patrick en Max rondlopen? Wellicht een optie. En anders zou ik proberen iemand weg te halen uit het weekend bij een andere zender. Ik noem een Joey van der Velden. Vind ik ook een leuke en goede dj en is bekend met Slam! Al hoor ik hem niet graag weg gaan bij Q.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... its-radio/.
Vergelijkbaar als met SLAM! in nederland is gedaan.
Vergelijkbaar als met SLAM! in nederland is gedaan.
-
Inderdaad, en Mediahuis deed dit ook al in Vlaanderen door NRJ van FM te halen en Nostalgie+ er op te zetten. Meer rendement uit te halen dan een jongeren zender op FM te laten met het oog op de digitale toekomst.
en de 97.2 fm in Bristol is zelfs beperkter dan de SLAM! randstad frequenties.Vanjeafisharder schreef: ↑09 aug 2024 15:43 Inderdaad, en Mediahuis deed dit ook al in Vlaanderen door NRJ van FM te halen en Nostalgie+ er op te zetten. Meer rendement uit te halen dan een jongeren zender op FM te laten met het oog op de digitale toekomst.
-
Klopt niet helemaal mediahuis wou SLAM! Gewoon landelijk op fm houden ze hebben helaas misgegrepen voor een 3e kavel dus moesten ze wel noodgedwongen versneld opmaken voor digitale toekomst met uiteindelijk nog een paar randstad frequenties als troost prijsVanjeafisharder schreef: ↑09 aug 2024 15:43 Inderdaad, en Mediahuis deed dit ook al in Vlaanderen door NRJ van FM te halen en Nostalgie+ er op te zetten. Meer rendement uit te halen dan een jongeren zender op FM te laten met het oog op de digitale toekomst.
Laatst gewijzigd door Vliegendereporter op 09 aug 2024 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Win win situatie dus en beter ook want zo kun je de doelgroep voorbereiden op de toekomst.
Alleen toen Veronica van Mediahuis werd, had Veronica een belangrijkere proriteit, wat ik wel snap. Op het kavel van Yoursafe na was het bedrag dat geboden moest worden minimaal 18 miljoen euro. Voor een zender als SLAM! is dat teveel, en moeilijk met het smalle pop/dance formaat.Vliegendereporter schreef: ↑09 aug 2024 15:57Klopt niet helemaal mediahuis wou SLAM! Gewoon landelijk op fm houden ze hebben helaas misgegrepen voor een 3e kavel dus moesten ze wel noodgedwongen opmaken voor digitale toekomst met uiteindelijk nog een paar randstad frequenties als troost prijsVanjeafisharder schreef: ↑09 aug 2024 15:43 Inderdaad, en Mediahuis deed dit ook al in Vlaanderen door NRJ van FM te halen en Nostalgie+ er op te zetten. Meer rendement uit te halen dan een jongeren zender op FM te laten met het oog op de digitale toekomst.
En daarmee was Mediahuis vrij kansloos voor het 3e kavel.
-
Volgens geruchten hebben ze ook geboden op het kavel van Q-musicRoup01 schreef: ↑09 aug 2024 16:02Alleen toen Veronica van Mediahuis werd, had Veronica een belangrijkere proriteit, wat ik wel snap. Op het kavel van Yoursafe na was het bedrag dat geboden moest worden minimaal 18 miljoen euro. Voor een zender als SLAM! is dat teveel, en moeilijk met het smalle pop/dance formaat.Vliegendereporter schreef: ↑09 aug 2024 15:57Klopt niet helemaal mediahuis wou SLAM! Gewoon landelijk op fm houden ze hebben helaas misgegrepen voor een 3e kavel dus moesten ze wel noodgedwongen opmaken voor digitale toekomst met uiteindelijk nog een paar randstad frequenties als troost prijsVanjeafisharder schreef: ↑09 aug 2024 15:43 Inderdaad, en Mediahuis deed dit ook al in Vlaanderen door NRJ van FM te halen en Nostalgie+ er op te zetten. Meer rendement uit te halen dan een jongeren zender op FM te laten met het oog op de digitale toekomst.
Ik dacht altijd dat het kavel wat goedkoper was, doordat de zenders hoofdzakelijk alleen maar op 100,4 en 100,7 fm zitten, terwijl het juist de duurste is.Vliegendereporter schreef: ↑09 aug 2024 16:12Volgens geruchten hebben ze ook geboden op het kavel van Q-musicRoup01 schreef: ↑09 aug 2024 16:02Alleen toen Veronica van Mediahuis werd, had Veronica een belangrijkere proriteit, wat ik wel snap. Op het kavel van Yoursafe na was het bedrag dat geboden moest worden minimaal 18 miljoen euro. Voor een zender als SLAM! is dat teveel, en moeilijk met het smalle pop/dance formaat.Vliegendereporter schreef: ↑09 aug 2024 15:57
Klopt niet helemaal mediahuis wou SLAM! Gewoon landelijk op fm houden ze hebben helaas misgegrepen voor een 3e kavel dus moesten ze wel noodgedwongen opmaken voor digitale toekomst met uiteindelijk nog een paar randstad frequenties als troost prijs
Juist daardoor duurder, doordat men overal op bijna dezelfde frequentie is te ontvangen en speelt mee dat het dekkingspercentage vrij hoog is ten opzichte van de andere kavelsRoup01 schreef: ↑09 aug 2024 16:23Ik dacht altijd dat het kavel wat goedkoper was, doordat de zenders hoofdzakelijk alleen maar op 100,4 en 100,7 fm zitten, terwijl het juist de duurste is.Vliegendereporter schreef: ↑09 aug 2024 16:12Volgens geruchten hebben ze ook geboden op het kavel van Q-musicRoup01 schreef: ↑09 aug 2024 16:02
Alleen toen Veronica van Mediahuis werd, had Veronica een belangrijkere proriteit, wat ik wel snap. Op het kavel van Yoursafe na was het bedrag dat geboden moest worden minimaal 18 miljoen euro. Voor een zender als SLAM! is dat teveel, en moeilijk met het smalle pop/dance formaat.
Maar ik dacht doordat er bijna alleen zenders op 100,4 en 100,7 gebruikt is is er minder overlap. Als je minder ruimte in de ether gebruikt, vraagt de overheid ook minder geld was mijn gedachte.Pascal. K schreef: ↑09 aug 2024 20:27Juist daardoor duurder, doordat men overal op bijna dezelfde frequentie is te ontvangen en speelt mee dat het dekkingspercentage vrij hoog is ten opzichte van de andere kavelsRoup01 schreef: ↑09 aug 2024 16:23Ik dacht altijd dat het kavel wat goedkoper was, doordat de zenders hoofdzakelijk alleen maar op 100,4 en 100,7 fm zitten, terwijl het juist de duurste is.Vliegendereporter schreef: ↑09 aug 2024 16:12
Volgens geruchten hebben ze ook geboden op het kavel van Q-music
Maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Ik had eerder verwacht dat het kavel van 538 of Skyradio het duurst zou zijn.
Dat vind ik ook heel apart! En ik hoop dat EJ niet blijft hangen bij SLAM!. Die combinatie heb ik nooit gesnapt. Je zet Jackie Stewart nu toch ook niet meer in een Formule 1 auto???waeyen schreef: ↑05 aug 2024 17:52Nee die Erik Jan gaat echt niet mee , past totaal niet bij NPO2 , vind het al apart dat ze bij Daniel Lippens terecht zijn gekomen.Deradiokenner schreef: ↑05 aug 2024 17:43Ik verwacht niet dat Erik Jan mee gaat. Dit zal gewoon een solo programma worden. Waarom zou je Jarno daar neer zetten? Probleem verschuiven. Waarschijnlijk gaan er nog mutaties volgen.Casper180 schreef: ↑05 aug 2024 17:28 Ik ben benieuwd wie zijn plek gaat overnemen. Ik denk / hoop Jarno van der Wielen. Hij heeft bewezen een drivetime show wel aan te kunnen. Verder vraag ik mij nu of af hoe het afloopt met Erik Jan. Zal hij mee gaan naar 2, blijft hij of gaat hij misschien wel solo op Veronica. Ik heb daar namelijk vernomen dat ze de hele weekend programmering op de schop gaan duwen
Hoop op een vlotte en energieke DJ die om 16 uur nog even flink gas geeft.
Het grootste geografisch bereik = het meeste neerleggen.Roup01 schreef: ↑09 aug 2024 20:37Maar ik dacht doordat er bijna alleen zenders op 100,4 en 100,7 gebruikt is is er minder overlap. Als je minder ruimte in de ether gebruikt, vraagt de overheid ook minder geld was mijn gedachte.
Maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Ik had eerder verwacht dat het kavel van 538 of Skyradio het duurst zou zijn.