Veranderingen Slam!
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Slam!
Guttegut wat een slogan om van onder de indruk te zijn. Net zoals dat zalige We Luv Music. Of Laat je horen, ook zoiets.
Boost your life! 
klinkt meer als een slogan van een blikje energydrank. #fail
Mwa, We love music kan ik nog enigszins in verband brengen met een radiostation, laat je horen inderdaad ook zoiets kansloos als boost your live ja
Bedacht door gesjeesde yuppen die niets met radio van doen hebben. Kan niet anders.
Dimitris niet zo blij vanmiddag, vertelde dat ie had "ontdekt" dat ie nog een weekje langer door mocht en dat hij dan plaats moet maken voor een echt goede DJ, waarna hij de naam van Edwin Evers noemde, de lach van Evers startte, en zei dat dit niet het geval was. Gevoelsmatig niet helemaal tof naar de opvolger. Maar miss wat het leuk bedoeld.
-
Slechter dan de slogan "slimmer chillen, corona killen" kan een slogan in ieder geval nooit zijn.
Deze nieuwe slogan is wel heel erg plastic en leeg, wat dat betreft ben ik het zeker eens met Patrick Kicken dat sommige stations weer terug zouden moeten gaan naar Nederlandse "recht toe, recht aan" slogans. Een slagzin als "de mix van je leven", "de beste hits voor jouw dag", of iets in die trant is toch veelzeggender dan "Boost Your Life"?

Deze nieuwe slogan is wel heel erg plastic en leeg, wat dat betreft ben ik het zeker eens met Patrick Kicken dat sommige stations weer terug zouden moeten gaan naar Nederlandse "recht toe, recht aan" slogans. Een slagzin als "de mix van je leven", "de beste hits voor jouw dag", of iets in die trant is toch veelzeggender dan "Boost Your Life"?
Vind ik ook niet echt van creativiteit getuigen maar goed. Ze kunnen beter eens kijken hoe ze dit aanpakken in het buitenland. In Amerika kunnen ze radiostations beter vermarkten met goede en relevante pay-off’s dan wie dan ook.
-
Ze zouden mij ook absoluut niet moeten vragen om een nieuwe slogan te bedenken hoor

Hoewel ik zelf helemaal geen onderdeel uitmaak van de doelgroep waar Slam! zich op richt, luister ik er toch met regelmaat graag een paar uur naar.
Het klinkt allemaal wat ‘losser’ dan bij vele andere stations, alsof de DJ’s meer zichzelf kunnen zijn en met passie radio maken. Het doet me wat dat betreft wel wat denken aan het ‘oude’ Radio 538 van Lex en Erik of HitRadio Veronica (op Radio 3 en later op 1224).
Maar om even on-topic te gaan, waarom niet een oude slogan recyclen? Deze was weliswaar van Radio 538, maar past nu veel beter bij Slam!, te weten:
‘The station of a young generation’.
Het klinkt allemaal wat ‘losser’ dan bij vele andere stations, alsof de DJ’s meer zichzelf kunnen zijn en met passie radio maken. Het doet me wat dat betreft wel wat denken aan het ‘oude’ Radio 538 van Lex en Erik of HitRadio Veronica (op Radio 3 en later op 1224).
Maar om even on-topic te gaan, waarom niet een oude slogan recyclen? Deze was weliswaar van Radio 538, maar past nu veel beter bij Slam!, te weten:
‘The station of a young generation’.
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
^^^ Ja, ik luister tegenwoordig ook vaker elke werkdag een paar uurtjes. Avondcircus is ook leuk.. alleen niet veel Erik-Jan voor mij dan.
.. beter is om te weten wie bij SLAM dit geaccordeerd heeft.. (en dus het ingehuurde bureau niet durfde tegen te spreken? )
De nieuwe SLAM Vormgeving vind je hier bij onderstaande link
https://www.downloadtunes.nl/albums/114126863
https://www.downloadtunes.nl/albums/114126863
Op een insta post van een dj was vanmorgen te zien dat ze bezig zijn met het veranderen van het decor in de studio.