Veranderingen Slam!

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Ikbenroy

Re: Veranderingen Slam!

Bericht door Ikbenroy »

Guttegut wat een slogan om van onder de indruk te zijn. Net zoals dat zalige We Luv Music. Of Laat je horen, ook zoiets.
J-V NL

Bericht door J-V NL »

Boost your life! 🤣🤣 klinkt meer als een slogan van een blikje energydrank. #fail
J-V NL

Bericht door J-V NL »

Ikbenroy schreef: 02 aug 2022 23:09 Guttegut wat een slogan om van onder de indruk te zijn. Net zoals dat zalige We Luv Music. Of Laat je horen, ook zoiets.
Mwa, We love music kan ik nog enigszins in verband brengen met een radiostation, laat je horen inderdaad ook zoiets kansloos als boost your live ja
density1

Bericht door density1 »

Bedacht door gesjeesde yuppen die niets met radio van doen hebben. Kan niet anders.
WFNX

Bericht door WFNX »

Dimitris niet zo blij vanmiddag, vertelde dat ie had "ontdekt" dat ie nog een weekje langer door mocht en dat hij dan plaats moet maken voor een echt goede DJ, waarna hij de naam van Edwin Evers noemde, de lach van Evers startte, en zei dat dit niet het geval was. Gevoelsmatig niet helemaal tof naar de opvolger. Maar miss wat het leuk bedoeld.
jessica

Bericht door jessica »

J-V NL schreef: 03 aug 2022 18:44 Boost your life! 🤣🤣 klinkt meer als een slogan van een blikje energydrank. #fail
Of als de slogan van vaccinatie programma.
Maar ja de vorige sloeg ook nergens op. Play life, play music was dat toch.
Denk dat ik ook maar een reclamebureau ga oprichten. Dit kan beter.
NieuweGebruiker

Bericht door NieuweGebruiker »

Slechter dan de slogan "slimmer chillen, corona killen" kan een slogan in ieder geval nooit zijn. :lol:

Deze nieuwe slogan is wel heel erg plastic en leeg, wat dat betreft ben ik het zeker eens met Patrick Kicken dat sommige stations weer terug zouden moeten gaan naar Nederlandse "recht toe, recht aan" slogans. Een slagzin als "de mix van je leven", "de beste hits voor jouw dag", of iets in die trant is toch veelzeggender dan "Boost Your Life"?
density1

Bericht door density1 »

Vind ik ook niet echt van creativiteit getuigen maar goed. Ze kunnen beter eens kijken hoe ze dit aanpakken in het buitenland. In Amerika kunnen ze radiostations beter vermarkten met goede en relevante pay-off’s dan wie dan ook.
NieuweGebruiker

Bericht door NieuweGebruiker »

density1 schreef: 04 aug 2022 12:31 Vind ik ook niet echt van creativiteit getuigen maar goed. Ze kunnen beter eens kijken hoe ze dit aanpakken in het buitenland. In Amerika kunnen ze radiostations beter vermarkten met goede en relevante pay-off’s dan wie dan ook.
Ze zouden mij ook absoluut niet moeten vragen om een nieuwe slogan te bedenken hoor :D
SKMPLKS

Bericht door SKMPLKS »

fnlradio schreef: 02 aug 2022 19:21 Niet alleen een nieuwe programmering krijgt SLAM! nee ook een nieuw jingle pakket en een nieuwe slogan " BOOST YOUR LIFE"
Huidige slogan is " PLAY MUSIC PLAY LIFE + POP EN DANCE).
Per wanneer gaat dit in? Ik gok zelf met de nieuwe programmering?
Eppo

Bericht door Eppo »

Hoewel ik zelf helemaal geen onderdeel uitmaak van de doelgroep waar Slam! zich op richt, luister ik er toch met regelmaat graag een paar uur naar.

Het klinkt allemaal wat ‘losser’ dan bij vele andere stations, alsof de DJ’s meer zichzelf kunnen zijn en met passie radio maken. Het doet me wat dat betreft wel wat denken aan het ‘oude’ Radio 538 van Lex en Erik of HitRadio Veronica (op Radio 3 en later op 1224).

Maar om even on-topic te gaan, waarom niet een oude slogan recyclen? Deze was weliswaar van Radio 538, maar past nu veel beter bij Slam!, te weten:

‘The station of a young generation’.
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Durashift

Bericht door Durashift »

^^^ Ja, ik luister tegenwoordig ook vaker elke werkdag een paar uurtjes. Avondcircus is ook leuk.. alleen niet veel Erik-Jan voor mij dan.
density1 schreef: 02 aug 2022 22:26 Welk peperduur bureau heeft deze m.i. lege pay-off bedacht?
.. beter is om te weten wie bij SLAM dit geaccordeerd heeft.. (en dus het ingehuurde bureau niet durfde tegen te spreken? )
fnlradio

Bericht door fnlradio »

De nieuwe SLAM Vormgeving vind je hier bij onderstaande link

https://www.downloadtunes.nl/albums/114126863
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Op een insta post van een dj was vanmorgen te zien dat ze bezig zijn met het veranderen van het decor in de studio.
Plaats reactie