Veranderingen Radio 1

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

GerjanCluistra

Re: Veranderingen Radio 1

Bericht door GerjanCluistra »

banne schreef: 02 feb 2024 21:29
GerjanCluistra schreef: 02 feb 2024 17:45
banne schreef: 02 feb 2024 15:22 Ik doelde meer op de randzaken om het nieuws heen. Waar de NOS stopt met berichtgeven gaat 5 Dagen letterlijk 5 dagen/avonden door over hetzelfde. Het is voor mij teveel van het goede in ieder geval. Maar zoals ik zei, misschien komt dat ook wel door de slaapverwekkende presentatie
Er zal een reden zijn dat het programma 5 dagen heet.
Vermoed ik ook... maar dat maakt het dus nog geen sterk programma
Ik ken '5 dagen' zo niet maar, het klinkt mij als een programma waarin een bepaald onderwerp word gekozen wat dan een week lang word uitgediept en van alle kanten belicht. Daar kan je mijns inziens hele waardevolle radio mee maken.
Durashift

Bericht door Durashift »

Morrison schreef: 24 jan 2024 09:46
Durashift schreef: 24 jan 2024 09:30 ^^ Volgens mij is Carl-Johan de Zwart dan terzijde geschoven.Immers, Roos werk vier dagen en op vrijdag doet (deed) Carl-Johan de uitzending.

(..)

Zeg dan gewoon dat de KRO-NCRV voor Herman werk zocht en een prominente naam aan Spraakmakers wilde toevoegen, want dat is het, volgens mij.
Het is toch logisch dat Herman ook Carl-Johan vervangt? Zou vreemd zijn om daar weer een aparte vervanger voor aan te stellen. Carl-Johan blijft ook gewoon Spraakmakers op vrijdag presenteren. Die zin in het nu.nl artikel lijkt gewoon niet te kloppen, dat komt wel vaker voor bij die site.
Okay, je had gelijk. Carl-Johan was gisteren gewoon te horen, Roos was er deze week niet en dus Herman te horen. Ging wel redelijk, vond ik.
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

Hanneke de Jonge is de nieuwe stem van NOS met het Oog op Morgen. Ik ga Hans missen.
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

djegovdoet2 schreef: 10 feb 2024 23:54 Hanneke de Jonge is de nieuwe stem van NOS met het Oog op Morgen. Ik ga Hans missen.

Hans is wat mij betreft onvervangbaar.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ach, toch een incrowd stem geworden dus met voice-over ervaring. Nieuwsuur journaliste, lees ik ook. Had leuk geweest iemand uit de categorie 'Jan met de pet' die gewoon een goede stem heeft en het dus ook goed had kunnen. Beetje lachwekkend wel weer dit.
djegovdoet2

Daanradiofan schreef: 11 feb 2024 01:08
djegovdoet2 schreef: 10 feb 2024 23:54 Hanneke de Jonge is de nieuwe stem van NOS met het Oog op Morgen. Ik ga Hans missen.

Hans is wat mij betreft onvervangbaar.
Mee eens.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Het is een mooie stem, maar vind de uitvoering niet echt geslaagd. Erg afgeraffeld, en op sommige punten vind ik de intonatie (klemtoon) vreemd gelegd worden.
banne

Bericht door banne »

Vanjeafisharder schreef: 11 feb 2024 01:18 Ach, toch een incrowd stem geworden dus met voice-over ervaring. Nieuwsuur journaliste, lees ik ook. Had leuk geweest iemand uit de categorie 'Jan met de pet' die gewoon een goede stem heeft en het dus ook goed had kunnen. Beetje lachwekkend wel weer dit.
Dat het een vrouw zou worden was natuurlijk vantevoren ook wel duidelijk :))
jessica

Bericht door jessica »

banne schreef: 11 feb 2024 18:14
Vanjeafisharder schreef: 11 feb 2024 01:18 Ach, toch een incrowd stem geworden dus met voice-over ervaring. Nieuwsuur journaliste, lees ik ook. Had leuk geweest iemand uit de categorie 'Jan met de pet' die gewoon een goede stem heeft en het dus ook goed had kunnen. Beetje lachwekkend wel weer dit.
Dat het een vrouw zou worden was natuurlijk vantevoren ook wel duidelijk :))
Ja ze lopen daar bij de NPO weer over van politieke correctheid.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Helemaal 'af' zou het voor ze zijn, als het nog een vrouwelijke stem is met een kleurtje :???: Zijn alle boxjes weer afgevinkt.
Pot

Bericht door Pot »

Ik vind haar vooral geen bijzondere stem hebben. Dit is toch wel een beetje een van de eervolste voice-over klussen. Een mooie, unieke en pakkende stem, zeker als opvolger van Hans, zou eigenlijk perfect zijn geweest. Dat eerste is er wel, maar voor de rest vind ik het inwisselbaar.
djegovdoet2

De Nachtwacht schreef: 11 feb 2024 12:45 Het is een mooie stem, maar vind de uitvoering niet echt geslaagd. Erg afgeraffeld, en op sommige punten vind ik de intonatie (klemtoon) vreemd gelegd worden.
Gelukkig begint ze pas over 1 maand zoiets, en kunnen we nog genieten van Hans -bloos
4711

Bericht door 4711 »

Niet mijn stem. Ik had gehoopt op Gijs Scholten van Aschat. Maar dat het een vrouw zou worden was al een feit, bij de politiek correcte linkse NPO
Calypso

Bericht door Calypso »

Vanjeafisharder schreef: 11 feb 2024 19:10 Helemaal 'af' zou het voor ze zijn, als het nog een vrouwelijke stem is met een kleurtje :???: Zijn alle boxjes weer afgevinkt.
Je vergeet "die openlijk op vrouwen valt"
Acchero

Bericht door Acchero »

Heerlijk om te lezen als zoveel rechtse Jan met de petten hier het beter lijken te weten dan een vakjury. Laat het alsjeblieft over aan mensen die er meer verstand van hebben dan wij, daar wordt de wereld niet slechter van.
Plaats reactie