Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Hoort-u-mij

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Hoort-u-mij »

Moorkop schreef: 21 mei 2020 14:16 Zou het liefste willen zien dat Radio 10 gewoon de normale programmering aanhoudt. Op de feestdagen hebben ze altijd thema’s en lijstjes. De zender heeft dit echt niet nodig. Ik zie hier echt de meerwaarde niet van in.

Is natuurlijk een persoonlijke mening. Schijnbaar is het gewenst want de luistercijfers blijven hoog.
topradiofm

Bericht door topradiofm »

Ik vind het wel leuk , omdat je dan de dj’s hoort die je normaal doordeweeks niet hoort. ( ik vind de dj’s in het weekend leuker dan de meesten dj’s de je doordeweeks hoort)
Radbi

Bericht door Radbi »

Dennis Verheugd maakt de lijstjes sowieso leuk vind ik, vanwege zijn presentatie. Voor het slot van de top 4000 vind ik hem ook heel geknipt voor.
Effe geen reguliere uitzending vind ik juist lekker. Maar hou ook niet van alle weekendlijstjes en ik denk dat het geen overkill moet worden.
Radbi

Bericht door Radbi »

Niet dat ik Edwin Ouwehand solo niet goed vind,integendeel, maar met iemand erbij (duo presentatie of sidekick) vind ik hem echt sterk. Vanavond valt hij in voor Lex Gaarthuis. Hij doet het heel leuk samen met Lexie vind ik.
Met Stephan Jacobs vond ik Edwin dagelijks ook erg sterk, zij vormden een geweldig duo. Zij hadden een weekje samen de ochtendshow verzorgd en die was bizar goed.
Van mij mag Edwin een programma verzorgen als duo presentatie of met een sterke sidekick erbij.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Radbi schreef: 22 mei 2020 19:41 Niet dat ik Edwin Ouwehand solo niet goed vind,integendeel, maar met iemand erbij (duo presentatie of sidekick) vind ik hem echt sterk. Vanavond valt hij in voor Lex Gaarthuis. Hij doet het heel leuk samen met Lexie vind ik.
Met Stephan Jacobs vond ik Edwin dagelijks ook erg sterk, zij vormden een geweldig duo. Zij hadden een weekje samen de ochtendshow verzorgd en die was bizar goed.
Van mij mag Edwin een programma verzorgen als duo presentatie of met een sterke sidekick erbij.
Helemaal eens! Beste ochtendshow ever.
Rock 'n roll is better than music!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Hebben we het over dezelfde Edwin Ouwehand? Voorheen verving Lindo meestal op vrijdagavond maar vanwege de crisis doet Edwin het nu, ik vind het tenenkrommend zo flauw en niet om aan te horen, ook de samenwerking met Lexie komt niet uit de verf wat mij betreft, wat bijvoorbeeld bij Silvan of Lindo wel perfect lukt. Ik snap niet dat die man al zo lang radio mag maken.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Smaken verschillen, Johanneke. Ik moet wel eerlijk zeggen dat Stephan en Edwin nu tegenover elkaar geprogrammeerd staan en ik nu kies voor Stephan.

Maar weinig was beter dan hun gezamenlijke ochtendshow!
Rock 'n roll is better than music!
Radbi

Bericht door Radbi »

Johanneke schreef: 22 mei 2020 21:26 Hebben we het over dezelfde Edwin Ouwehand? Voorheen verving Lindo meestal op vrijdagavond maar vanwege de crisis doet Edwin het nu, ik vind het tenenkrommend zo flauw en niet om aan te horen, ook de samenwerking met Lexie komt niet uit de verf wat mij betreft, wat bijvoorbeeld bij Silvan of Lindo wel perfect lukt. Ik snap niet dat die man al zo lang radio mag maken.
Heb ik zo’n slechte smaak dan?😂. Maar goed, smaken verschillen idd. Gelukkig, anders zou de wereld saai zijn.
Ik strijd het niet af dat de combi Silvan/Lindo met Lexie beter is. Maar ik vind Edwin met iemand aan zijn zijde sterker en best leuk om naar te luisteren, beter dan solo. Het kan zijn dat hij niet goed matcht met Lexie. Dat kan. Lindo had bijv. een paar keer ingevallen bij Somertijd en die samenwerking kwam ook niet goed uit de verf.
Weet niet of je ze volgde maar toen Stephan nog bij hem zat was het een mooi duo. En je zou ze in de ochtend kunnen plaatsen.
wbravenboer

Bericht door wbravenboer »

Net berichtje dat Lex Landeweerd zijn baan kwijt is... ;(
Jammer, hij was zo'n leuk team met Lex Gaarthuis...
Hoort-u-mij

wbravenboer schreef: 17 jun 2020 10:23 Net berichtje dat Lex Landeweerd zijn baan kwijt is... ;(
Vermoed ook dat de avondshow gaat stoppen.
Vroeg de non-stop er op is wat gaat gebeuren .

Zo zal ook de nacht van 538 op non-stop gaan in hetzelfde pand
Johanneke

Bericht door Johanneke »

wbravenboer schreef: 17 jun 2020 10:23 Net berichtje dat Lex Landeweerd zijn baan kwijt is... ;(
En waar heb je dat vandaan? Sinds Giel ben ik niet meer zo goed gelovig hier 🙂
Hoort-u-mij

Op zijn persoonlijke Facebook pagina doet hij een oproep voor een nieuwe baan.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Hoort-u-mij schreef: 17 jun 2020 11:43 Op zijn persoonlijke Facebook pagina doet hij een oproep voor een nieuwe baan.
Oeps inderdaad! Wat ontzettend zonde! Daar gaat de marktleider op 20-49 in de avond. Heftig dit!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Misschien kan het arbeidsbemiddelingsbureau van radiofreak nog iets betekenen? Bij welk NPO station en welke omroep zoeken ze nog personeel? Muziekcafé is nog vrij. :D
Hoort-u-mij

DavyGer schreef: 17 jun 2020 12:02 Misschien kan het arbeidsbemiddelingsbureau van radiofreak nog iets betekenen? Bij welk NPO station en welke omroep zoeken ze nog personeel? Muziekcafé is nog vrij. :D
Ze gaan deze nietszeggende naam niet op muziekcafé zetten als presentator. Na het vertrek van Dekker blijft er aan productie nog gewoon een team over dus zie dit niet gebeuren.

Ik zie deze man niet snel meer op de landelijke radio retour keren. Misschien ergens regionaal? Kan je gaan freelancen want contracten geven ze daar niet
Plaats reactie