Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Domol2

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Domol2 »

Maar geldt dat niet voor iedereen dan
Wat denk je van de horecazaken die moeten ook gewoon alles betalen en heel vaak een eigen huis er naast of van al die bedrijven die helpen met die evenementen?
En persoonlijk heb ik niet zo medelijden met die artiesten de meeste hebben het goed voor elkaar een dikke villa en grote bak. Doe daar dan iets voor denk ik dan.

Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pot schreef:
27 apr 2020 17:56
Ik vind het echt tenenkrommend slecht. Het is ook allemaal zo herkenbaar en hetzelfde. Ik snap dat je het voor de artiesten doet, hoewel het grootste deel van de artiesten zich financieel (makkelijk) redt, maar ik denk niet dat veel luisteraars echt enthousiast zijn geworden. Meer een belediging dan plezier, vind ik. Nee, ik kijk weer uit naar morgen!
Naar Radio 10 heb ik niet geluisterd. Wel naar Veronica. Ik vond het heel aangenaam klinken en passend bij een dag als vandaag. Wat mij betreft mogen bepaalde platen en artiesten die ik gehoord heb frequenter terug komen in de reguliere playlist van Veronica.
12-04-2020

De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel.

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

Johanneke schreef:
27 apr 2020 15:51
En waarom nou weer non stop vanaf 21u vandaag? Eerst blokken van vier uur en dan vervolgens Silvan van 19 tot 21u?!
Volgens de website van radio 10 tot 23 uur.
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

Johanneke

Bericht door Johanneke »

Hey ja, dat is dan net aangepast! Fijn bedankt voor de tip 👍

Orange

Bericht door Orange »

Ik heb met plezier een deel van de dag naar Radio 10 geluisterd. Past nog redelijk bij het format/het radiostation. Wat dat betreft was ik sneller klaar met Veronica. Dat was echt totaal buiten het format.

Vond het een prima actie van Radio 10.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Domol2 schreef:
27 apr 2020 18:57
Maar geldt dat niet voor iedereen dan
Wat denk je van de horecazaken die moeten ook gewoon alles betalen en heel vaak een eigen huis er naast of van al die bedrijven die helpen met die evenementen?
En persoonlijk heb ik niet zo medelijden met die artiesten de meeste hebben het goed voor elkaar een dikke villa en grote bak. Doe daar dan iets voor denk ik dan.
Ook, uiteraard. Maar daar kan een radiozender niet zo heel veel aan doen, lijkt me. De meeste hebben het echt niet goed voor elkaar met een dikke villa en een grote bak, dat is niet de grote meerderheid.

Ik zeg trouwens ook niet dat ze het slecht hebben hoor, maar dit is dan wel tijdens de momenten dat ze optreden. En dat valt nu dus weg.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Enkele artiesten hebben een grote villa en forse reserves. Verreweg het grootste deel van de culturele sector heeft een laag inkomen en helemaal geen reserves. Daar vallen nu echt klappen, mag best wel wat steun naartoe.
Rock 'n roll is better than music!

Playertwo

Bericht door Playertwo »

Orange schreef:
28 apr 2020 11:22
Ik heb met plezier een deel van de dag naar Radio 10 geluisterd. Past nog redelijk bij het format/het radiostation. Wat dat betreft was ik sneller klaar met Veronica. Dat was echt totaal buiten het format.

Vond het een prima actie van Radio 10.
Heb ongeveer 2 uur geluisterd naar de top 150. Veel herkenbare Nederlandse artiesten, maar toch redelijk anders dan normaal en helaas weinig echte verassingen. Voor een dag of een weekend prima, maar het is geen RadioNL, 100%NL of een regionale variant natuurlijk.

Radbi

Bericht door Radbi »

Ondanks 80’s eigenlijk mijn ding zijn vond ik het weer een leuk 60’s/70’s weekend, met als mooie afsluiter De Nacht Wacht (waar altijd al veel 60’s/70’s te horen zijn). Het weekend luisterde weer lekker weg vind ik en weer effe wat anders dan de reguliere uitzending.

Pot

Bericht door Pot »

Radbi schreef:
04 mei 2020 00:12
en weer effe wat anders dan de reguliere uitzending.
Volgens mij heeft Radio 10 al behoorlijk wat thema-weekenden/dagen. Zou het niet wat zijn dat ze standaard een themaweekend- of avonden gaan doen?
Oren open!

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Pot schreef:
04 mei 2020 00:29
Radbi schreef:
Volgens mij heeft Radio 10 al behoorlijk wat thema-weekenden/dagen. Zou het niet wat zijn dat ze standaard een themaweekend- of avonden gaan doen?
Zoveel thema's zijn er nu ook weer niet. Of je zou ze moeten herhalen maar dan wordt de herhalingsfactor wel erg groot denk ik. In de frequentie waarin ze het nu doen (denk ongeveer 1 x per maand?) vind ik het prima eigenlijk, mag best een beetje bijzonder blijven.

Radbi

Bericht door Radbi »

Pot schreef:
Radbi schreef:
Themaweken,-dagen en -weekenden zoals 60's/70's weekend,80's,90's week, nummer 1 en 2 hits tijdens de paasdagen, hits van overleden artiesten op hemelvaartsdag zijn zo'n beetje de standaard en jaarlijks terugkerende thema's. Lijkt misschien veel en sommige thema's matchen met bepaalde dagen.
Laatst gewijzigd door Radbi op 04 mei 2020 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Pot

Bericht door Pot »

Radbi schreef:
04 mei 2020 17:07
Pot schreef:
Radbi schreef:
Themaweken,-dagen en weekenden zoals 60's/70's weekend,80's,90's week, nummer 1 en 2 hits tijdens de paasdagen, hits van overleden artiesten op hemelvaartsdag zijn zo'n beetje de standaard en jaarlijks terugkerende thema's. Lijkt misschien veel en sommige thema's matchen met bepaalde dagen.
Klopt, maar ik vind dat het erg veel voorkomt. Daarom zei ik dat ze het ook wel standaard kunnen doen, omdat het bijzondere er naar mijn gevoel, met elke week(end) een thema(lijstje), er wel af is. Of verspreid het meer. De genoemde themaweekenden zitten allemaal vlak achter elkaar.
Oren open!

zendmast15

Bericht door zendmast15 »

ammer dat de uitvoering van zo'n 60's & 70's weekend niet is wat je ervan hoopt. Op social media las ik ook de nodige klachten. Voor de goede orde: deze platen draaide 10 Gold t/m 2013 gewoon veelal standaard in de playlist. 60's & 70's week was op het 'oude' 10 Gold altijd een heel gave week, maar dit weekend is niet meer dan de playlist wat aanpassen. Waarvoor overigens ook wel hulde, want welke zender heeft nu nog het lef dit te doen. Maar het is wel teren op oud succes, terwijl elke andere verwijzing naar het oude 10 Gold bewust weg is (want was suf of niet cool of zoiets, ahum...). De enige DJ's die die weekend sjeu gaven waren René Verkerk en Dennis Verheugd (top dj's), waarbij René als toch ook wel mister 10 Gold (sinds 1994) natuurlijk de juiste toon en sfeer weet neer te zetten. Dan merk je het verschil toch wel behoorlijk met de andere 'dj's'...
Laatst gewijzigd door zendmast15 op 04 mei 2020 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Zet de radio aan!

Radbi

Bericht door Radbi »

Pot schreef:
04 mei 2020 17:14
Radbi schreef:
04 mei 2020 17:07
Pot schreef:

Themaweken,-dagen en weekenden zoals 60's/70's weekend,80's,90's week, nummer 1 en 2 hits tijdens de paasdagen, hits van overleden artiesten op hemelvaartsdag zijn zo'n beetje de standaard en jaarlijks terugkerende thema's. Lijkt misschien veel en sommige thema's matchen met bepaalde dagen.
Klopt, maar ik vind dat het erg veel voorkomt. Daarom zei ik dat ze het ook wel standaard kunnen doen, omdat het bijzondere er naar mijn gevoel, met elke week(end) een thema(lijstje), er wel af is. Of verspreid het meer. De genoemde themaweekenden zitten allemaal vlak achter elkaar.
Dat is wel zo dat de thema’s, vanwege de dagen waarmee ze gematch zijn, wat dicht op mekaar zitten.

Plaats reactie