Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Herman ven Schippers »

Durashift schreef:
28 dec 2019 23:35
Herman ven Schippers schreef:
21 dec 2019 11:16
(..) Dit is een van zijn handelsmerken, hoop dat ik de Boertjes nog tot in den diepe treure hoor.
Je kan het altijd terug luisteren. :wink:

Nee, ik vond het leuk toen ze nog samen voetbalden.. en in de 'zandbak' zaten.. Nu ken ik het wel.. en is de ene broer aan de andere kant van de plas actief.. Het beeld dat Evers opwekt met hen samen.. dat klopt dan bij mij niet meer..
Het leuke blijft juist dat de actualiteiten behandelen op voetbalgebied.

Orange

Bericht door Orange »

Sqwest schreef:
25 dec 2019 10:24
Over Somertijd, daar heb je ook een punt. Maar Rob van Someren alleen kan dit ook. Niks ten nadele van Dennis Verheugd hoor, maar als je zoveel aandacht aan zo’n lijst geeft (die verder top is) dan maak je het toch ook ‘sterk en goed’ af?
Eens met dat sterk en goed afmaken. Dan alsjeblieft geen moppen en limmericken, maar aandacht voor het einde van de lijst. Mee eens dat Van Someren dat prima kan als hij dat alleen doet. Maar zolang dat niet het geval is, laat Dennis Verheugd dan aub het slot van de lijst doen. Van mij mag Van Someren zelfs op vakantie tijdens de top4000 en kan Verheugd de middag voor zijn rekening nemen.

Radbi

Bericht door Radbi »

Sqwest schreef:
25 dec 2019 10:24
Over Somertijd, daar heb je ook een punt. Maar Rob van Someren alleen kan dit ook. Niks ten nadele van Dennis Verheugd hoor, maar als je zoveel aandacht aan zo’n lijst geeft (die verder top is) dan maak je het toch ook ‘sterk en goed’ af?
En dat is wat Dennis Verheugd prima doet: het 'sterk en goed' afmaken ;-).

Ik vind een sterke en goede presentatie tijdens het slot meer van belang dan de presentatie door een 'grote/ster' DJ. En wat is het verschil tussen Dennis Verheugd en Rob van Someren (solo)? Alleen de aanwezigheid van een grote naam denk ik? Of is Dennis qua presentatie toch sterker? Ik denk ook niet dat (veel) Somertijd/Rob van Someren fans tijdens het slot zijn afgehaakt. Aan de andere kant snap ik ook wat je bedoelt met het ontbreken van beide grote namen op de finaledag, maar dat heeft puur met de namen te maken denk ik. En ik denk niet dat de lijst 'last' heeft gehad van de afwezigheid van de ster DJ's, als je goede vervangers hebt en het voornamelijk om de muziek gaat.

JoostV

Bericht door JoostV »

Wat jammer dat Ekdom zijn steengoede dagenjingle (het is weer maandag... op de linkerbaan, de radio aan en volle kracht vooruit) heeft vervangen! Waarom nou :(

density1

Bericht door density1 »

Ik vind het sowieso vreemd dat er enkel en alleen voor programma's afzonderlijk nieuwe jingles komen en niet voor radiostations in zijn geheel. Hoelang heeft Radio 10 b.v. dit jinglepakket al? De tijd dat radiostations regelmatig hun jinglepakket opfriste al dan niet met nieuwe audio logo's is een beetje verleden tijd, uitgezonderd dan BNR sinds deze week. Ik vind dat persoonlijk zonde, niet alleen als jinglefreak maar ook als radioluisteraar. Het wordt wel erg vervelend en saai.

castmember

Bericht door castmember »

JoostV schreef:
09 jan 2020 10:31
Wat jammer dat Ekdom zijn steengoede dagenjingle (het is weer maandag... op de linkerbaan, de radio aan en volle kracht vooruit) heeft vervangen! Waarom nou :(
Ah, ik ben dus niet de enige die dat opgevallen is . . . en die het tegengevallen is. Den nieuwe jingles zullen vast ook wel wennen maar ik vind ze minder catchy dan de oude die hij had.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

zendmast15

Bericht door zendmast15 »

https://www.radiofreak.nl/tom-mulder-72-overleden/

Zojuist is bekend geworden dat 'mister 10 Gold' is overleden, Tom Mulder. Een groot radioman, even geen woorden voor... :sad:

Benieuwd of het 'nieuwe Radio 10' nog even stilstaat bij de persoon die het station groot heeft gemaakt...
Zet de radio aan!

marco

Bericht door marco »

Het wordt nu wel op de site van Radio 10 vermeld.

Radbi

Bericht door Radbi »

zendmast15 schreef:
09 jan 2020 13:35
https://www.radiofreak.nl/tom-mulder-72-overleden/

Zojuist is bekend geworden dat 'mister 10 Gold' is overleden, Tom Mulder. Een groot radioman, even geen woorden voor... :sad:

Benieuwd of het 'nieuwe Radio 10' nog even stilstaat bij de persoon die het station groot heeft gemaakt...
Aandacht aan besteed op radio, website en social media.

Radbi

Bericht door Radbi »

JoostV schreef:
Misschien dat ze andere dingen proberen om de ochtendshow (verder) op te krikken (?). Nu wordt ook weer reclame over de ochtendshow gemaakt op tv.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Radbi schreef:
09 jan 2020 16:34
JoostV schreef:
Misschien dat ze andere dingen proberen om de ochtendshow (verder) op te krikken (?). Nu wordt ook weer reclame over de ochtendshow gemaakt op tv.
Doen ze elk half jaar toch? Deed Ekdom ook al in zijn lunchshow op 3FM.

Radbi

Bericht door Radbi »

Herman ven Schippers schreef:
09 jan 2020 19:58
Radbi schreef:
09 jan 2020 16:34
JoostV schreef:
Doen ze elk half jaar toch? Deed Ekdom ook al in zijn lunchshow op 3FM.
Dat is ook zo ja. Er wordt wel weer reclame voor gemaakt op tv, nu ook voor Somertijd overigens.

Johanneke

Bericht door Johanneke »

De luistercijfers van Radio 10 waren iets terug aan het vallen na maandenlange groei. Nu met de Top 4000 zijn ze ineens weer tot recordhoogte gestegen. Zouden ze hier iets van leren? Ik hoor bij Radio 10 de laatste tijd veel te veel nieuwe nummers, daar zet ik Radio 10 niet voor aan. Ze hebben 3,5 week geen enkele actuele hit gedraaid en meteen gaan ze weer omhoog. Ik hoop dat ze de playlist snel weer aanpassen naar hoe het anderhalf jaar geleden was...

density1

Bericht door density1 »

Dat hoop ik ook ja. Ik vind de playlist van Radio 10 behoorlijk gezapig klinken en te soft de laatste tijd. Zowat een gepresenteerde versie van Sky Radio. Die verjongingsslag omdat er zo nodig van Radio 2 gewonnen moest worden en die ze sinds Ekdom er bij zit hebben gemaakt vind ik niet de juiste. Wel dat ze de playlist hebben aangepast maar dat was met name enkel met nieuwere muziek uit de jaren 90 die je voorheen nooit hoorde.

Radio liefhebber

Bericht door Radio liefhebber »

Die nieuwe muziek er per direct uit halen. Daar zit ik niet op te wachten. Het is alsof de persoonlijke voorkeur van de dj meegewogen wordt.

Plaats reactie