Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
WFNX

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door WFNX » 24 okt 2019 17:27

Henk de Beer schreef:
24 okt 2019 10:53
WFNX schreef:
24 okt 2019 08:19
Radbi schreef:
22 okt 2019 17:42

Meen je dat nou??😱
Ik vind Diergaarde en daarmee ook zijn programma echt saai en de zwakke schakel in de dagprogrammering. Zal wel een kwestie van smaak zijn😉.
Voorheen vond ik Jeroen ook saai maar ik vind hem nu wat levendiger en prettig om naar te luisteren. Als hij s’ochtends voor Gerard invalt vind ik hem vooral sterk.
Maar Diergaarde... hij is voor mij vergane glorie. Sorry.
Eens, het beste dat ze kunnen doen is Edwin inruilen voor Lindo, veel meer positieve energie in je middag! Jeroen is aardig aan het loskomen de laatste tijd, in de vroege ochtend helemaal, maar lijkt ook wat meer zin in zijn eigen show te krijgen. 10 moet wel oppassen wat te blijven vernieuwen / leuke dingen te ontwikkelen. Ik vind het ietsje stilstaan ondanks de nieuwe weekendprogrammering. Muziekaal mag het ook ietsje verrassender of sneller doorgewisseld worden op de a-b-c lijsten. Hoor het in mijn omgeving ook wat, dat 10 wel bekoort maar ietwat saai-ig is als je hem langer op hebt staan. Vorig jaar was er bijvoorbeeld een heel weekend 60-70's hits, of dance classics. Nu begrijp ik dat er een lijstje van 'one hit wonders' was, maar geen weekend thema. Ook door de dagprogrammering mag er af en toe wel iets meer uitdaging in de playlist. Natuurlijk, de grootste hits, maar daar zijn er wel heel erg veel van. Snap ook niet dat goede dance classics wel op 2 maar niet op 10 voorbij komen, qua doelgroep zou het toch helemaal moeten aansluiten en het creëert extra dynamiek op de playlist.
Dit blijft natuurlijk allemaal eigen mening etc.
@Radbi Zijn programma is niet saai en niet vergane glorie. Bij 10 kunnen eenmaal alleen maar jonge, snelle jocks zitten. Kijk naar René Verkerk, Van Someren etc. Deze jocks horen bij dit station.
@WFNX Edwin inruilen voor Lindo met zijn positieve energie? Welke positieve energie bedoel je? Als 1 jock wel saai is en niet loskomt van de standaard dan is dat Lindo wel.
Lindo is super positief en energiek, je kunt er niet van houden, maar dat ontkennen is echt heel maf. Hij neemt actualiteiten mee, heeft een opgewekte stemming, lijkt altijd scherp en zin in zijn programma te hebben en is grappig. Voor mij goede ingrediënten om graag naar hem te luisteren.

MFM

Bericht door MFM » 24 okt 2019 22:05

Ik ben het er mee eens dat Diergaarde nogal uit de toon valt wat betreft uitstraling, enthousiasme (of gebrek eraan) en de nogal saaie manier van presenteren.

Als ik op kantoor ben merk ik dat daardoor vrij snel de radio op een andere zender wordt gezet.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 25 okt 2019 00:50

WFNX schreef:
24 okt 2019 17:27
Henk de Beer schreef:
24 okt 2019 10:53
WFNX schreef:

Eens, het beste dat ze kunnen doen is Edwin inruilen voor Lindo, veel meer positieve energie in je middag! Jeroen is aardig aan het loskomen de laatste tijd, in de vroege ochtend helemaal, maar lijkt ook wat meer zin in zijn eigen show te krijgen. 10 moet wel oppassen wat te blijven vernieuwen / leuke dingen te ontwikkelen. Ik vind het ietsje stilstaan ondanks de nieuwe weekendprogrammering. Muziekaal mag het ook ietsje verrassender of sneller doorgewisseld worden op de a-b-c lijsten. Hoor het in mijn omgeving ook wat, dat 10 wel bekoort maar ietwat saai-ig is als je hem langer op hebt staan. Vorig jaar was er bijvoorbeeld een heel weekend 60-70's hits, of dance classics. Nu begrijp ik dat er een lijstje van 'one hit wonders' was, maar geen weekend thema. Ook door de dagprogrammering mag er af en toe wel iets meer uitdaging in de playlist. Natuurlijk, de grootste hits, maar daar zijn er wel heel erg veel van. Snap ook niet dat goede dance classics wel op 2 maar niet op 10 voorbij komen, qua doelgroep zou het toch helemaal moeten aansluiten en het creëert extra dynamiek op de playlist.
Dit blijft natuurlijk allemaal eigen mening etc.
@Radbi Zijn programma is niet saai en niet vergane glorie. Bij 10 kunnen eenmaal alleen maar jonge, snelle jocks zitten. Kijk naar René Verkerk, Van Someren etc. Deze jocks horen bij dit station.
@WFNX Edwin inruilen voor Lindo met zijn positieve energie? Welke positieve energie bedoel je? Als 1 jock wel saai is en niet loskomt van de standaard dan is dat Lindo wel.
Lindo is super positief en energiek, je kunt er niet van houden, maar dat ontkennen is echt heel maf. Hij neemt actualiteiten mee, heeft een opgewekte stemming, lijkt altijd scherp en zin in zijn programma te hebben en is grappig. Voor mij goede ingrediënten om graag naar hem te luisteren.
Ik word altijd ontzettend cynisch van Lindo, je kunt niet optimistisch zo zijn. Dan heb ik liever Stenders die zegt wanneer hij een plaat kut vindt.

Henk de Beer

Bericht door Henk de Beer » 25 okt 2019 09:36

MFM schreef:
24 okt 2019 22:05
Ik ben het er mee eens dat Diergaarde nogal uit de toon valt wat betreft uitstraling, enthousiasme (of gebrek eraan) en de nogal saaie manier van presenteren.

Als ik op kantoor ben merk ik dat daardoor vrij snel de radio op een andere zender wordt gezet.
Dat is dan net andersom hier. Om 13u gaat hier de radio op 10. Smaken verschillen en dat is maar goed ook.

density1

Bericht door density1 » 25 okt 2019 21:46

Marc Adriani van Talpa was te gast in de BNR Podcast van Roelof Hemmen Big Five donderdag. Daar gaf hij aan meer te willen doen met hun themakanaal 60's en 70's binnenkort vanwege de grote populariteit van dit station. Wellicht wat programma's?

Moorkop

Bericht door Moorkop » 25 okt 2019 22:10

Hoor Diergaarde veel liever dan Nieuwenhuijzen.

Radbi

Bericht door Radbi » 26 okt 2019 13:23

WFNX schreef:
Radbi schreef:
22 okt 2019 17:42
Henk de Beer schreef:
21 okt 2019 13:50
De middagshow van Edwin Diergaarde is een van de betere programma's op deze zender.
Meen je dat nou??😱
Ik vind Diergaarde en daarmee ook zijn programma echt saai en de zwakke schakel in de dagprogrammering. Zal wel een kwestie van smaak zijn😉.
Voorheen vond ik Jeroen ook saai maar ik vind hem nu wat levendiger en prettig om naar te luisteren. Als hij s’ochtends voor Gerard invalt vind ik hem vooral sterk.
Maar Diergaarde... hij is voor mij vergane glorie. Sorry.
Idd -bier.
Ik vind Lindo ook levendiger. Of zet Dennis Verheugd op dat tijdstip van Edwin. Dennis is een hele goede DJ die zijn vak verstaat en leuk en sterk in de dagprogrammering.
10 is aardig bezig zich te ontwikkelen met eerder al Laat met Lex en de Powermix sávonds door de weeks geintroduceeerd. En nu idd de nieuwe weekendprogrammering. Jammer idd dat er dit jaar geen 60's/70's weekend was, maar dat kan te maken hebben met De Nacht Wacht, waar er al veel 60's en 70's worden gedraaid.
Vandaag, zaterdag, de top 110 cover hits. Af en toe een uitdaging in de playlist is idd niet verkeerd. Maar al met al zijn ze goed bezig met hun ontwikkeling.

EDIT en tip: je kan via de app en/of website suggesties insturen.
Laatst gewijzigd door Radbi op 26 okt 2019 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Radbi

Bericht door Radbi » 26 okt 2019 13:33

MFM schreef:

Ik zie vaak op tegen het tijdsblok 13:00 - 16:00 uur. Maar ik blijf tijdens dit tijdsblok ook luisteren omdat Radio 10 mijn zender is en vanwege de muziek. Hopelijk wordt Edwin eens naar het weekend verplaatst of hij zou misschien ook passen op het tijdsblok 19:00 - 21:00/22:00 (na Somertijd). Vroeger was hij best een goede DJ maar hij heeft het helaas niet meer. Ik vind hem een saaie plaatjesdraaier en zijn manier van presenteren vind ik niet prettig. Drie uurtjes presenteren omdat het maar moet en omdat het maar je baan is, zo komt hij op mij over.

jessica

Bericht door jessica » 27 okt 2019 13:47

Radbi schreef:
26 okt 2019 13:33
MFM schreef:
Ik zie vaak op tegen het tijdsblok 13:00 - 16:00 uur. Maar ik blijf tijdens dit tijdsblok ook luisteren omdat Radio 10 mijn zender is en vanwege de muziek. Hopelijk wordt Edwin eens naar het weekend verplaatst of hij zou misschien ook passen op het tijdsblok 19:00 - 21:00/22:00 (na Somertijd). Vroeger was hij best een goede DJ maar hij heeft het helaas niet meer. Ik vind hem een saaie plaatjesdraaier en zijn manier van presenteren vind ik niet prettig. Drie uurtjes presenteren omdat het maar moet en omdat het maar je baan is, zo komt hij op mij over.
Misschien eens proberen om 14 uur de zender te switchen naar Radio2.

Robert C

Bericht door Robert C » 27 okt 2019 18:58

Radbi schreef:
26 okt 2019 13:23
Jammer idd dat er dit jaar geen 60's/70's weekend was, maar dat kan te maken hebben met De Nacht Wacht, waar er al veel 60's en 70's worden gedraaid.
Jawel, aanstaand weekend is er weer 60/70's weekend. Dat zei Robert Feller vanochtend in zijn programma.
Pinguin radio. Het beste alternatief

density1

Bericht door density1 » 27 okt 2019 20:00

Mooie aanjager voor hun 60's en 70's station.

Radbi

Bericht door Radbi » 27 okt 2019 21:12

jessica schreef:
27 okt 2019 13:47
Radbi schreef:
26 okt 2019 13:33
MFM schreef:
Misschien eens proberen om 14 uur de zender te switchen naar Radio2.
Ik ga liever niet vreemd LOL😃 (met uitzondering van de Top 2000).
Nee serieus, Plantenbonanza is zeker de moeite waard tussen 14:00 en 16:00👍😃

Radbi

Bericht door Radbi » 27 okt 2019 21:16

Robert C schreef:
27 okt 2019 18:58
Radbi schreef:
26 okt 2019 13:23
Jammer idd dat er dit jaar geen 60's/70's weekend was, maar dat kan te maken hebben met De Nacht Wacht, waar er al veel 60's en 70's worden gedraaid.
Jawel, aanstaand weekend is er weer 60/70's weekend. Dat zei Robert Feller vanochtend in zijn programma.
Ja, maar dat is dus pas vanochtend bekend geworden😉.

Top dat dit weekend er dit jaar weer is en zo te zien is het nu duidelijk dat het er jaarlijks zal zijn. Goed bezig!!

JoostV

Bericht door JoostV » 29 okt 2019 13:38

Gelukkig, daar is Simply Red wel. Maakte me al zorgen.

wbravenboer

Bericht door wbravenboer » 29 okt 2019 15:22

Ja, zonder Simply Red kunnen we niet natuurlijk!
Toch best wel elke dag wat leuke plaatjes die je niet zo vaak hoort. Net John Denver en Placido Domingo, toch weer eens wat anders ;P

Plaats reactie