Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Streampie

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Streampie »

Ik vind dat een leuke lijst, die Stars in heaven Top 110. Best gevarieerd qua artiesten en liedjes, en ook wel verrassend want ik wist echt niet dat sommige artiesten/bandleden overleden zijn: Nick Kamen bijvoorbeeld.

Goed concept.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Streampie schreef: 29 mei 2025 13:58 Ik vind dat een leuke lijst, die Stars in heaven Top 110. Best gevarieerd qua artiesten en liedjes, en ook wel verrassend want ik wist echt niet dat sommige artiesten/bandleden overleden zijn: Nick Kamen bijvoorbeeld.

Goed concept.
Ja ik vind hem ook een prima, herinner me dat het in het verleden de hele dag Queen, Hazes en Amy Winehouse was. Nu komt elke artiest maar eenmaal voorbij. Mooie afwisseling inderdaad. Beetje jammer van de dj line up. Ik vond drie uur Albert Jan Sluis nou niet bepaald bruisend.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Moorkop schreef: 29 mei 2025 11:07 Die Stars in Heaven-top 110 is ook een beetje uitgekauwd allemaal. Ieder jaar met Hemelvaartsdag zenden ze die uit. Verzin eens wat anders.
Ik vind het juist wel leuk om dit soort tradities te hebben op een radiozender. Het is maar net hoe je het bekijkt, uitgekauwd of een traditie.
Rock 'n roll is better than music!
Playertwo

Bericht door Playertwo »

2e Pinksterdag zou er zomaar eens een volgende eendagslijst kunnen zijn verwacht ik in lijn met vorige jaren
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Het is een beetje stil geworden rondom gordon. Niks meer gehoord rondom deze beste man? Ik neem aan dat ze wel iets gaan bekend maken voor het nieuwe radio seizoen.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Denk dat het nog onder embargo is allemaal. En als het inderdaad pas september zou gaan gebeuren, gaan ze dat nu niet al bekend maken.
Streampie

Bericht door Streampie »

De Top 1500 van de 80s en 90s begint morgen, en de lijst is inmiddels te bekijken online: https://www.radio10.nl/nieuws/hitlijste ... s-top-1500

Erg lekker, veel "oh ja die" plaatjes. Niet bang voor de dancepop en hiphop, wat Joe natuurlijk bijna volledig laat liggen. Prima aktie van 10 om de 80s en 90s te claimen, ook maar liefst 2 weken lang.
Hipo

Bericht door Hipo »

Ze hebben er ook veel goede aandacht aan besteed vorige week en de samenstelling lijkt me interessant.
Radio=10
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Leuke muziek inderdaad, prima lijst!

Alleen die ochtendshow, man man man.... Luuk mag het alleen doen de komende dagen, als ie niet elk uur verteld had dat Lex geen stem heeft, hadden de meeste mensen zeker niks gemerkt want hij klinkt behoorlijk hetzelfde, alleen de woordgrapjes zijn wat minder scherp. Nieuwslezer Harry die elk kwartier even "ja" mag zeggen of een kort lachje laat horen, verder gebeurt er eigenlijk nul komma niks, alleen een spelletje voor een strandlaken. Het was gewoon best saaie radio, snap wel dat dit ruim onder zendergemiddelde zit en Radio 10 absoluut niet helpt. Jammer dat ze Lex niet meer ruimte hebben gegeven om er wat van te maken. Hoop dat er voor hem en Luuk wat beters wacht, en dat Gordon snel komt voor de ochtend!

En zonde dat 90s topper Edwin Diergaarde net deze week vakantie heeft. Al stond dat ongetwijfeld al eerder gepland.
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

Johanneke schreef: 16 jun 2025 10:18 Leuke muziek inderdaad, prima lijst!

Alleen die ochtendshow, man man man.... Luuk mag het alleen doen de komende dagen, als ie niet elk uur verteld had dat Lex geen stem heeft, hadden de meeste mensen zeker niks gemerkt want hij klinkt behoorlijk hetzelfde, alleen de woordgrapjes zijn wat minder scherp. Nieuwslezer Harry die elk kwartier even "ja" mag zeggen of een kort lachje laat horen, verder gebeurt er eigenlijk nul komma niks, alleen een spelletje voor een strandlaken. Het was gewoon best saaie radio, snap wel dat dit ruim onder zendergemiddelde zit en Radio 10 absoluut niet helpt. Jammer dat ze Lex niet meer ruimte hebben gegeven om er wat van te maken. Hoop dat er voor hem en Luuk wat beters wacht, en dat Gordon snel komt voor de ochtend!

En zonde dat 90s topper Edwin Diergaarde net deze week vakantie heeft. Al stond dat ongetwijfeld al eerder gepland.
Wat is dat nu telkens “ Lex kreeg geen ruimte”? Ik luister zeer geregeld maar ik heb studiogasten gehoord, spellen met hoge geldbedragen, veel items, marketing rondom het programma. Wat is nu niet de ruimte krijgen? Welk uniek element van Lex wordt er geblokkeerd en op welke manier?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Marketing rondom het programma? Waar dan? Ik zie alleen Gijs steeds voorbij komen. Ik heb juist meer de indruk dat ze er helemaal niks mee gedaan hebben.
Het spel waarbij je fragmenten in de juiste volgorde moet zetten en daarmee een mooi bedrag kan winnen, spelen ze inderdaad weer maar ook nu niet tijdens de lijst. Dat maakt het tot enkel plaatjes aan en afkondigen in de ochtendspits.

Lex was leuk in de avond met typetjes, soms net over het randje maar ik vond hem grappig. Ruimte voor gekkigheid met Luuk, ik mis dat volledig nu. Verrassende tracks draaide hij, ook dat zit er niet meer in terwijl dat juist een ochtendshow wat kleur geeft.
Deezers

Bericht door Deezers »

Lex is de laatste tijd wel erg vaak afwezig of heeft geen stem. Natuurlijk bijzonder vervelend, hopelijk speelt er niet meer. Ik denk dat hij zelf ook moeite heeft met de invulling van de ochtend, Lex kan toch meer dan hij nu doet/mag doen. Benieuwd hoe lang hij nog blijft.
Streampie

Bericht door Streampie »

Dalet123 schreef: 16 jun 2025 10:36
Johanneke schreef: 16 jun 2025 10:18 Leuke muziek inderdaad, prima lijst!

Wat is dat nu telkens “ Lex kreeg geen ruimte”? Ik luister zeer geregeld maar ik heb studiogasten gehoord, spellen met hoge geldbedragen, veel items, marketing rondom het programma. Wat is nu niet de ruimte krijgen? Welk uniek element van Lex wordt er geblokkeerd en op welke manier?
Helemaal met je eens. Is dat "geen ruimte krijgen" niet gewoon een verhaal wat hier op RF een eigen leven is gaan leiden onder sommige users?
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

Johanneke schreef: 16 jun 2025 10:45 Marketing rondom het programma? Waar dan? Ik zie alleen Gijs steeds voorbij komen. Ik heb juist meer de indruk dat ze er helemaal niks mee gedaan hebben.
Het spel waarbij je fragmenten in de juiste volgorde moet zetten en daarmee een mooi bedrag kan winnen, spelen ze inderdaad weer maar ook nu niet tijdens de lijst. Dat maakt het tot enkel plaatjes aan en afkondigen in de ochtendspits.

Lex was leuk in de avond met typetjes, soms net over het randje maar ik vond hem grappig. Ruimte voor gekkigheid met Luuk, ik mis dat volledig nu. Verrassende tracks draaide hij, ook dat zit er niet meer in terwijl dat juist een ochtendshow wat kleur geeft.
Dat is geen antwoord op de vraag eigenlijk. Waar maken we uit op dat Luuk “ geen ruimte krijgt “ om dit allemaal te doen? Jij vónd hem grappig, maar nu niet meer. Dat is toch meer jouw smaak die niet gehoord wordt. Waarom is Talpa daar de schuldige?
Hipo

Bericht door Hipo »

Lex heeft een infectie rondom zijn stembanden.

Maar ik had nu liever team Jeroen gehoord. Had je tijdelijk Verheugd daar neer kunnen zetten (12-14).

De ochtendshow is nu te zwak. Het “trekt” geen nieuwe luisteraars aan. De 5.5% is de vaste groep, maar om marktaandeel terug te winnen moet je iets anders daar gaan positioneren. Maar het moet wel weer redelijk blenden met de rest van de programmering. We wachten af…
Radio=10
Plaats reactie