Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Oortjes

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Oortjes »

banne schreef: 18 mei 2025 20:16
Moorkop schreef: 16 mei 2025 21:02 Als het waar is dat Gordon de ochtendshow gaat doen op Radio 10 dan is de zender ten dode opgeschreven. Ik luister er al niet meer naar. Beter haal je Rick van Velthuysen op die goed een ochtendshow kan neerzetten. Laat hem maar komen om de zender een boost te geven. Na het vertrek van Ekdom en van Someren is het bergafwaarts gegaan met de zender in mijn ogen. Haal ook Henk Westbroek op om een lunchshow te maken met “Denk aan Henk” en de zender krijgt weer meer smoel. Ze zijn nu bezig om de zender verder naar de gallemiezen te helpen.
Welke ochtendshow van Rick heeft wél goed gelopen? Alleen MIDNR liep goed naar verhouding, verder was het gewoon gemiddeld en niet bijzonder
Rick had bij Veronica best een succesvolle ochtendshow, zeker met Edwin Evers als concurrent destijds.

Radio 10 bouwen op shows van zestigers en zeventigers, lijkt me geen heel realistisch scenario.
Rock 'n roll is better than music!
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

banne schreef: 18 mei 2025 20:17 Verder wel bizar hoor Gordon, ik geef het 3 maanden dan stopt ie er alweer mee. Sowieso de zomer geloof ik niet dat ie daar elke ochtend zit
Denk dat hij sowieso pas in september of eind augustus van start gaat.
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

jessica schreef: 18 mei 2025 19:24
djegovdoet2 schreef: 18 mei 2025 18:29
jessica schreef: 18 mei 2025 18:13 Dinsdagavond is voor Gordon een mooie gelegenheid om voor 1 miljoen kijkers te promoten dat hij naar Radio10 gaat.
Als hij dat bij Vandaag Inside doet nemen al die show rubrieken dat weer over en weten binnen 1 dag 3 a 4 miljoen mensen van zijn nieuwe radioprogramma.

Misschien gaat hij ook nog wel een programma in de week op Noordzee doen samen met Wilfred.
4 dagen Radio10 en 1 dag Noordzee. Gelijk 2 vliegen in een klap.
Als dit echt is vind ik je voorspelling wel knap! Maar als Gordon met Wilfred op Noordzee iets wilt doen kan hij niet meer Gordon afzeiken bij VI samen met Johan & René. Dat vond ik wel leuk dat ze dat deden.
Het is net hoe hun pet staat bij vandaag inside. Meestal zijn ze poeslief als de persoon zelf in de studio is.
Is bijna met al die politici geweest. Voorbeeld die 2e man van BBB. Toen hij in de studio was geen kritiek meer en een aardige man.

Zo zal het waarschijnlijk ook met Gordon zijn. Eerst 2 of 3 kritische vragen en dan rest van de uitzending gezellig en gelegenheid voor Gordon om zijn radioshow (die ook bij Talpa komt) te promoten.
Ik ga dinsdag kijken, als hij daadwerkelijk een ochtendshow krijgt op Radio 10 ben ik benieuwd voor hoelang dit zal zijn en wat ze met Lex & Luuk gaan doen. Radio Noordzee lijkt mij ook niet verkeerd voor Gordon voor een ochtendshow. Op Radio Noordzee heb je nu nog de vooraf opgenomen ochtendshow met Silvan Stoet.
Vanjeafisharder

Heeft Gordon nog wat verteld over zijn radioplannen in VI gisterenavond, dacht dat hij daar met meer informatie zou komen? Kijk dat programma nooit.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Volgens mij is nergens gezegt dat hij bij VI met meer informatie zou komen.

Hij heeft er volgens mij niks over gezegt heb er een beetje half naar gekeken was geen bijzondere uitzending verder.
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 21 mei 2025 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

Wilfred denkt en zei Radio 10 Ochtendshow met Gordon en Froukje de Both
Deezers

Bericht door Deezers »

djegovdoet2 schreef: 21 mei 2025 12:31 Wilfred denkt en zei Radio 10 Ochtendshow met Gordon en Froukje de Both
Die praat Kicken na. Iedereen weet op welke zender Gordon ook komt, het na een paar maanden toch weer voorbij is. Het nieuwe is er ook vrij snel vanaf want we kennen hem nu wel. Wie is eigenlijk de programmaleider bij 10 nu, Erik?
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

banne schreef: 18 mei 2025 20:16
Moorkop schreef: 16 mei 2025 21:02 Als het waar is dat Gordon de ochtendshow gaat doen op Radio 10 dan is de zender ten dode opgeschreven. Ik luister er al niet meer naar. Beter haal je Rick van Velthuysen op die goed een ochtendshow kan neerzetten. Laat hem maar komen om de zender een boost te geven. Na het vertrek van Ekdom en van Someren is het bergafwaarts gegaan met de zender in mijn ogen. Haal ook Henk Westbroek op om een lunchshow te maken met “Denk aan Henk” en de zender krijgt weer meer smoel. Ze zijn nu bezig om de zender verder naar de gallemiezen te helpen.
Welke ochtendshow van Rick heeft wél goed gelopen? Alleen MIDNR liep goed naar verhouding, verder was het gewoon gemiddeld en niet bijzonder
Was MIDNR ook niet gewoon populair omdat het een soort niche programma was en razend populair onder een bepaalde doelgroep? Gevoelsmatig was 50% van de populariteit vooral te danken aan de krankzinnige vormgeving en onnavolgbare hersenspinsel van EJ. De chemie deed de rest, omdat het klopte voor dát tijdstip. Een kebabzaak werkt ook beter op de uren rondom middernacht dan op de ochtenduren.
Playertwo

Bericht door Playertwo »

Vanjeafisharder schreef: 21 mei 2025 11:16 Heeft Gordon nog wat verteld over zijn radioplannen in VI gisterenavond, dacht dat hij daar met meer informatie zou komen? Kijk dat programma nooit.
Nee, enkel dat hij in gesprek is met 3 zenders.
wally

Bericht door wally »

Zoals ze bij ons zeggen: "En da geleufde gij?"
Radiooo

Bericht door Radiooo »

Gordon gaat gewoon naar Radio10 en gaat de ochtendshow doen met Froukje De Both. Per 1 september gok ik ;)
Playertwo

Bericht door Playertwo »

wally schreef: 21 mei 2025 18:32
Nee -smok

EDIT bericht van Radiooo niet gezien, quote erbij gezet
Laatst gewijzigd door Playertwo op 21 mei 2025 22:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Vanjeafisharder

Nee wat?
banne

Bericht door banne »

Playertwo schreef: 21 mei 2025 20:03
wally schreef: 21 mei 2025 18:32
Nee -smok

EDIT bericht van Radiooo niet gezien, quote erbij gezet
En dan de verkeerde quote pakken :lol:
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Ik denk ook dat het gaat om Radio 10.

538 kan niet, want Tim rick en Niels scoren heel goed en willen door.
Radio Noordzee zou kunnen, maar dat is misschien te kortdag, dat vind ik meer iets voor Corné klijn en jan paparazzi.

Dan kom ik uit bij Radio 10.
Plaats reactie