Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Hipo

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door Hipo »

Of zet Evers er 1x in de week neer 🤣 vind ik prima passen
Radio=10
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 17 mei 2025 14:16 Ik schets het volgende scenario, gebaseerd op een aantal geruchten
Ik had geen geruchten gehoord dat Corné Klijn en Jan Papperazi van NPO naar Talpa gaan. Waar komen die vandaan?
Rock 'n roll is better than music!
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ook van Kicken toch?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 17 mei 2025 19:38
Phoenix schreef: 17 mei 2025 14:16 Ik schets het volgende scenario, gebaseerd op een aantal geruchten
Ik had geen geruchten gehoord dat Corné Klijn en Jan Papperazi van NPO naar Talpa gaan. Waar komen die vandaan?
https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... -radio-10/
God is a DJ
Hipo

Bericht door Hipo »

Klopt. Afwachten, ik hoop dat áls hij komt hij inderdaad een onderdeel wordt van een goed team. De publiciteit halen ze meteen, maar de vraag is dan hoe snel je (nieuwe) luisteraars aantrekt en hoeveel luisteraars je zender weer verlaten.
Radio=10
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Corné Klijn en Jan Papperazi zijn wel vakkundige radiomakers. Dag ze zijn wezen eten met Erik de Zwart, lijkt mij nog geen reden voor een overstap naar Radio 10. Maar goed, je weet het nooit. Het zou jammer zijn voor SterrenNL en Radio 5.
Rock 'n roll is better than music!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 17 mei 2025 22:30 Corné Klijn en Jan Papperazi zijn wel vakkundige radiomakers. Dag ze zijn wezen eten met Erik de Zwart, lijkt mij nog geen reden voor een overstap naar Radio 10. Maar goed, je weet het nooit. Het zou jammer zijn voor SterrenNL en Radio 5.
Dat Klijn en Papparazi in hun programma ‘per ongeluk’ Radio 10 in plaats van Radio 5 zeggen vind ik dan wel weer leuke inside humor.
God is a DJ
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

WFNX schreef: 17 mei 2025 10:14 Dit kan alleen maar een succes worden als Gordon heel goed begeleid en gecoacht wordt. Ik herinner me zijn shows op 538 en daar zaten absolute leuke stukken stussen, bij Noordzee begon het wat te ontsporen in mijn beleving. Je hebt in dit geval iemand nodig die scherp beoordeelt wat wel en niet werkt en daar het team scherp op houdt. Denk dat 10 zeker een match kan zijn. Overigens zonder voor Lex, maar die heeft denk ik ook totaal niet mogen doen wat hij zou kunnen laten zien in de ochtend. Als ik hem was zou ik dan maar eens kijken waar hij verder terecht kan, wellicht buiten Talpa.
Ja eens betreffende het stuk over 538, van Noordzee ken ik hem niet eigenlijk. Ook eens met het opzetje van Phoenix, hoeft niet letterlijk zo te zijn, maar zoiets moet je dan idd wel hebben; een sterk team waarbij hij onderdeel van het team is. Bij 538 zat Jens Timmermans er om die reden ook naast, meen ik.
Maar er is ook nog iets als een gunfactor, dus dat luisteraars hem en zijn programma de kans gaan geven. En vraag me af of hij die nog voldoende heeft. Dinsdag zit hij bij VI, vanuit Talpa geredeneerd logisch, maar de reacties van de VI kijkers liegen er niet om, die zitten daar absoluut niet op te wachten en ook niet op alle Gordon -promotie die VI nu opeens op socials en hun website doet. Nou zijn reacties op ssocial media niet alleszeggend,, maar vraag me toch af of hij nog wel voldoende crediet heeft om een ochtendshow tot een succes te maken.
Daan!

Bericht door Daan! »

De 538 Ochtendshow neemt en heeft Gordon toch ook al wel redelijk vaak op de hak genomen. Ook daar is men niet positief over hem.
Dit wordt trekken aan een dood paard. Over een jaar oid stopt Gordon er weer mee. Dat kun je van ver zien aankomen.
Deezers

Bericht door Deezers »

Daan! schreef: 18 mei 2025 12:08 De 538 Ochtendshow neemt en heeft Gordon toch ook al wel redelijk vaak op de hak genomen. Ook daar is men niet positief over hem.
Dit wordt trekken aan een dood paard. Over een jaar oid stopt Gordon er weer mee. Dat kun je van ver zien aankomen.
Hij wordt sowieso presentator ook al krijgt hij de sidekick rol, alles draait altijd alleen maar om hem. Maar goed, ik zie een programma op Noordzee voor hem inhet verschiet, wie weet wel samen met Wilfred en geen rol bij 10.
jessica

Bericht door jessica »

Dinsdagavond is voor Gordon een mooie gelegenheid om voor 1 miljoen kijkers te promoten dat hij naar Radio10 gaat.
Als hij dat bij Vandaag Inside doet nemen al die show rubrieken dat weer over en weten binnen 1 dag 3 a 4 miljoen mensen van zijn nieuwe radioprogramma.

Misschien gaat hij ook nog wel een programma in de week op Noordzee doen samen met Wilfred.
4 dagen Radio10 en 1 dag Noordzee. Gelijk 2 vliegen in een klap.
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

jessica schreef: 18 mei 2025 18:13 Dinsdagavond is voor Gordon een mooie gelegenheid om voor 1 miljoen kijkers te promoten dat hij naar Radio10 gaat.
Als hij dat bij Vandaag Inside doet nemen al die show rubrieken dat weer over en weten binnen 1 dag 3 a 4 miljoen mensen van zijn nieuwe radioprogramma.

Misschien gaat hij ook nog wel een programma in de week op Noordzee doen samen met Wilfred.
Als dit echt is vind ik je voorspelling wel knap! Maar als Gordon met Wilfred op Noordzee iets wilt doen kan hij niet meer Gordon afzeiken bij VI samen met Johan & René. Dat vond ik wel leuk dat ze dat deden.
jessica

Bericht door jessica »

djegovdoet2 schreef: 18 mei 2025 18:29
jessica schreef: 18 mei 2025 18:13 Dinsdagavond is voor Gordon een mooie gelegenheid om voor 1 miljoen kijkers te promoten dat hij naar Radio10 gaat.

Als dit echt is vind ik je voorspelling wel knap! Maar als Gordon met Wilfred op Noordzee iets wilt doen kan hij niet meer Gordon afzeiken bij VI samen met Johan & René. Dat vond ik wel leuk dat ze dat deden.
Het is net hoe hun pet staat bij vandaag inside. Meestal zijn ze poeslief als de persoon zelf in de studio is.
Is bijna met al die politici geweest. Voorbeeld die 2e man van BBB. Toen hij in de studio was geen kritiek meer en een aardige man.

Zo zal het waarschijnlijk ook met Gordon zijn. Eerst 2 of 3 kritische vragen en dan rest van de uitzending gezellig en gelegenheid voor Gordon om zijn radioshow (die ook bij Talpa komt) te promoten.
banne

Bericht door banne »

Moorkop schreef: 16 mei 2025 21:02 Als het waar is dat Gordon de ochtendshow gaat doen op Radio 10 dan is de zender ten dode opgeschreven. Ik luister er al niet meer naar. Beter haal je Rick van Velthuysen op die goed een ochtendshow kan neerzetten. Laat hem maar komen om de zender een boost te geven. Na het vertrek van Ekdom en van Someren is het bergafwaarts gegaan met de zender in mijn ogen. Haal ook Henk Westbroek op om een lunchshow te maken met “Denk aan Henk” en de zender krijgt weer meer smoel. Ze zijn nu bezig om de zender verder naar de gallemiezen te helpen.
Welke ochtendshow van Rick heeft wél goed gelopen? Alleen MIDNR liep goed naar verhouding, verder was het gewoon gemiddeld en niet bijzonder
banne

Bericht door banne »

Verder wel bizar hoor Gordon, ik geef het 3 maanden dan stopt ie er alweer mee. Sowieso de zomer geloof ik niet dat ie daar elke ochtend zit
Plaats reactie