Tussen 12u en 13u en na 21u hebben ze daar een stuk minder last van.
Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
Volgens mij was ooit het probleem met Gordon dat ie vaker niet dat wel aanwezig was toch? Waarom zou dat nu anders zijn?
Matijn is afwezig bij Gijs en ik hoor Gijs nu al voor de 2e dag kinderachtig doen over hoe vreselijk ziek Matijn wel niet zou zijn en buikgriep en hoofdpijn en aaahhh allemaal andere vervelende kwaaltjes.
Wat is dat voor kinderachtig gedoe joh? Dat je dat onderling met elkaar doet snap ik prima maar hoezo meerdere dagen achter elkaar op zender?
Wat is dat voor kinderachtig gedoe joh? Dat je dat onderling met elkaar doet snap ik prima maar hoezo meerdere dagen achter elkaar op zender?
-
Jules van hest staat na het verdwijnen van zijn avond progamma weer in de progammering voor morgenavond
Tijdens de 80s Top 810 heb ik me er ook aan gestoord, maar dat was toen het onzinnige gezever tussen Gijs en Matijn. Die laatste is een prima nieuwslezer maar als sidekick naar mijn mening minder geschikt. Als je die kant op wilt met de middagshow, zoek er dan een leuke sidekick bij.banne schreef: ↑16 apr 2025 15:53 Matijn is afwezig bij Gijs en ik hoor Gijs nu al voor de 2e dag kinderachtig doen over hoe vreselijk ziek Matijn wel niet zou zijn en buikgriep en hoofdpijn en aaahhh allemaal andere vervelende kwaaltjes.
Ik mis chemie tussen hun twee op jock/sidekick gebied. Daar is Matijn idd totaal ongeschikt voor. Er zijn een hoop kibbeldingetjes en misverstanden die je live hoort ontstaan. Niet grappig en zelfs cringe om naar te luisterenJohanneke schreef: ↑20 apr 2025 10:16Tijdens de 80s Top 810 heb ik me er ook aan gestoord, maar dat was toen het onzinnige gezever tussen Gijs en Matijn. Die laatste is een prima nieuwslezer maar als sidekick naar mijn mening minder geschikt. Als je die kant op wilt met de middagshow, zoek er dan een leuke sidekick bij.banne schreef: ↑16 apr 2025 15:53 Matijn is afwezig bij Gijs en ik hoor Gijs nu al voor de 2e dag kinderachtig doen over hoe vreselijk ziek Matijn wel niet zou zijn en buikgriep en hoofdpijn en aaahhh allemaal andere vervelende kwaaltjes.
Zou ie dan toch komen? Zal een week of 6 duren voordat ie het zat is ofzo https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... 2pdF8azZfw
Het is afwachten naar waar ik het wel mee eens ben is de aansturing. Ik kan me best indenken dat Erik daar toch iets meer doet dan voicetracken. De koers moet scherper en het is goed om kritisch te zijn naar de zwakheden.
Radio=10
Gordon is een prima entertainer in een zaal, maar radio maken is een ander vak. Ik mag niet hopen dat hij naar Radio 10 komt.banne schreef: ↑20 apr 2025 13:34 Zou ie dan toch komen? Zal een week of 6 duren voordat ie het zat is ofzo https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... 2pdF8azZfw
Erik de Zwart mag inderdaad wel wat meer gaan doen, te beginnen met live radio. Dat kan hij, vouceteack niet.
Rock 'n roll is better than music!
-
Hij is op dit moment wél live te horen bij de Amsterdamse vrije radio reünie.