Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
Dit spelletje kan inderdaad op deze manier tot kerst 2048 duren…de lach vind ik veel leuker
Radio=10
Ik vond het eerste programma van Erik een behoorlijke teleurstelling en had er echt naar uit gekeken. Het is totaal niet interessant om een onbekende luisteraar drie keer tijdens het uur te horen. Het tempo wordt eruit gehaald en het voelt ook weinig "top 40". Heb liever dat hij een top 40 per (twee) uur doet of een thema. Of een week uit de top 40 door de jaren heen. Laten we hopen dat hij ook aan de 90s en 00s aandacht besteedt want dit was weer allemaal jaren 80.
En mag daarnaast het tempo in de presentatie ook iets omhoog? Heel persoonlijk, maar Erik in zijn 538 tijd was niet zo suf als nu: zit hij met Mien die klinkt als 100-jarige herinneringen op te halen aan 1980. Ik snap dat de gemiddelde luisteraar van 10 wat ouder is, maar met dit soort interviews is het tempo weg en de uitstraling wel heel oubollig. Laat het op z'n minst wat spannende of opmerkelijke herinneringen zijn. Beetje meer screenen dus.
Tot slot. Remake van het top 40 liedje is leuk, maar de tweede helft loopt niet zo soepel, dat zou ik wat beter herschrijven en opnieuw opnemen. Dus ja, nog wat week aan de winkel om deze luisteraar te overtuigen ;).
Of doe zoals (helaas overleden) Mark de Brouwer deed: Hitweek en dat koppelen aan de Top40 van die week. Had ik graag terug zien komen, was toen een behoorlijk goed programma met korte items.
Radio=10
Vanochtend weer het eerst kennisgemaakt met Erik de Zwart op Radio 10, inderdaad een grote teleurstelling. Waarom is hij hiervoor terug "bij John de Mol" gekomen? Geld heeft hij genoeg. Een beetje willekeurige platgedraaide Top 40 hits laten horen uit vier verschillende jaren, voor mij was het echt eenmalig.
Ik heb ook naar Silvan geluisterd maar ik vroeg me af of de muzieksamensteller een paar weken vooruit had gewerkt. Het eerste lenteweekend van 2025, dan wil je toch vrolijke voorjaarsmuziek horen. Niks van dat. Bovendien is het 80s maand op Radio 10 maar in de muziek merk je daar helemaal niks van. Had er een paar lekkere 80s weekends van gemaakt.
Het gaat dramatisch met Radio 10 maar ik zie dat voorlopig ook niet goedkomen zo. Lex Gaarthuis kan echt wel een leuke ochtendshow maken maar daar werd na twee maanden al ingegrepen en nu is er niks meer aan met als dieptepunt dat vreselijke spel wat nergens op slaat. Als je zo'n ochtendshow wilt, laat het dan Jeroen Nieuwenhuize doen en laat Lex zijn creativiteit op een ander tijdstip tot bloei doen komen. Zonde van zo'n talent zoals het nu gaat.
Ik heb ook naar Silvan geluisterd maar ik vroeg me af of de muzieksamensteller een paar weken vooruit had gewerkt. Het eerste lenteweekend van 2025, dan wil je toch vrolijke voorjaarsmuziek horen. Niks van dat. Bovendien is het 80s maand op Radio 10 maar in de muziek merk je daar helemaal niks van. Had er een paar lekkere 80s weekends van gemaakt.
Het gaat dramatisch met Radio 10 maar ik zie dat voorlopig ook niet goedkomen zo. Lex Gaarthuis kan echt wel een leuke ochtendshow maken maar daar werd na twee maanden al ingegrepen en nu is er niks meer aan met als dieptepunt dat vreselijke spel wat nergens op slaat. Als je zo'n ochtendshow wilt, laat het dan Jeroen Nieuwenhuize doen en laat Lex zijn creativiteit op een ander tijdstip tot bloei doen komen. Zonde van zo'n talent zoals het nu gaat.
Ik heb vanmorgen ook Erik de Zwart opgezet. Hoe goed ik hem op Radio 5 ook vond, dit was het niet. Het was overduidelijk opgenomen, waardoor bij Erik alle spontaniteit uit zijn programma verdwijnt. In de gesprekjes hoor je twee stemmen wat zeggen, maar geen gesprek. Het wordt dan oersaaie radio. Ik ben afgehaakt.
Rock 'n roll is better than music!
Tja als het weekend deels voicetrack is krijg je dat ja en dat valt met zonnige temperaturen wel op. Erik zal vast hebben afgesproken dat het voicetrack mag in verband met zijn andere bezigheden en dat hij zijn weekend daarvoor niet al te veel wil opgeven (hooguit een keer live als hij dat zelf wil). Waarom de zender daarmee akkoord is gegaan is inderdaad een raadsel voor ons als luisteraar want je hebt het zo door dat het vooraf is opgenomen, maar zolang de luistercijfers niet verder dalen in het weekend zal ze dat niet uitmaken.Johanneke schreef: ↑08 mar 2025 13:40 Vanochtend weer het eerst kennisgemaakt met Erik de Zwart op Radio 10, inderdaad een grote teleurstelling. Waarom is hij hiervoor terug "bij John de Mol" gekomen? Geld heeft hij genoeg. Een beetje willekeurige platgedraaide Top 40 hits laten horen uit vier verschillende jaren, voor mij was het echt eenmalig.
Als "niet verder dalen" de ambitie is momenteel, hadden ze volgens mij De Zwart niet binnen hoeven halen. Is vast geen goedkopere aanwinst dan Jules van Hest
De programmering heeft op bepaalde punten een impuls nodig. Jammer dat Erik niet live is, dat hoor je inderdaad. En als hij alleen hiervoor gehaald is naast zijn voice over werk dan is het tot nu toe mager. Daarom heb ik nog steeds het vermoeden dat hij misschien op de achtergrond meedenkt over de (koers en programmering) zender.
Ik denk dat je op moet passen dat het niet te sleets wordt, daarom vind ik Gijs juist fijn om naar te luisteren. Lex doet hard zijn best maar het lijkt nog niet aan te slaan. Ik vind dat het hele blok 10-16 ook een update mag krijgen. Edwin en René maken voor mijn gevoel goede strakke shows.
Ik denk dat je op moet passen dat het niet te sleets wordt, daarom vind ik Gijs juist fijn om naar te luisteren. Lex doet hard zijn best maar het lijkt nog niet aan te slaan. Ik vind dat het hele blok 10-16 ook een update mag krijgen. Edwin en René maken voor mijn gevoel goede strakke shows.
Radio=10
-
Johnny de Mol is Vanavond zie ik op de webcam ik weet niet of dit al vaker zo was
-
Nee voor zover ik weet is dit de eerste keer
Dat zijn in mijn beleving zeer goede vakmensen. Ik begrijp niet waarom zij in de avond geprogrammeerd staan. Beiden zouden belangrijke tijdsblokken overdag aankunnen.
Rock 'n roll is better than music!
Edwin zat ooit met Stefan, eeuwig zonde dat dit duo uit elkaar is gegaan. Had prima in de ochtend of middag gekund. René is nu het langst bij de zender en maakt gewoon goede sfeervolle shows. Ook Dennis Verheugd kan dat. Daarom hoop ik echt dat er wat impulsen gaan komen. De concurrentie is enorm en ik snap ook dat je niet te radicaal moet veranderen en dat herkenbaarheid misschien loont maar wat zou de zender opknappen als je wat schuift en er wat nieuw geluid komt. Daarom bevalt Gijs me ook.
Radio=10
-
Zit radio10 in de nood studio?
De webcam staat al n poosje uit
Nee hoor vanmorgen Lex nog gezien bij het raden van de juiste vraagJari de Jonge schreef: ↑11 mar 2025 12:11 Zit radio10 in de nood studio?
-bier
Wat zijn de jocks op de office hours op Radio 10 toch bizar vaak afwezig. Normaal worden ze dan vervangen door Dennis of Robert, die daar in combinatie met hun weekendshows volgens mij wel een full time baan aan hebben, maar tijdens de 80s Top 880 hebben ze wat anders bedacht, Martijn 10-13 en Edwin 13-16. Tijdens zo'n week zorg je toch dat je de club compleet hebt, zou je denken. Daarbij hebben ze net 1 van de populairste 80s jocks ingelijfd, Erik de Zwart! Maar die had kennelijk geen behoefte om hier een rol in te spelen. Zonde! Ze zullen vast wel weer stijgen volgende week maar het blijft wat aanmodderen daar.