Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio 10
Ziet er netjes uit, word de app ook zo?
Die is ook al vernieuwd. moet je even update en alleen bij shows is het vernieuwd. 538 heeft app ook al vernieuwd en de site volgt nog.
-
-
Grote fout op nieuwe website deze vermeld oude FM frequenties waar nu Joe op zit
-
Dat is een pijnlijke!Vliegendereporter schreef: ↑12 feb 2025 17:47 Grote fout op nieuwe website deze vermeld oude FM frequenties waar nu Joe op zit
Wat was er mis met de oude site vraag ik me in dit soort gevallen af. Lijkt me sterk dat je ineens een megaveel extra luisteraars krijgt door een andere website te lanceren.
Wat ik wel weer grappig vind is dat er nog zoveel oude meuk op de nieuwe website te vinden is; 2019 Rob v Someren gaat de Nachtwacht presenteren, Somertijd reanimatie dag 2021, oude shit over Ekdom. Schoon je zo'n database met oude berichten niet op dan? Rob en Gerard zijn daar weg dus de relevantie is ook verdwenen, nog los van dat er veel berichten van ruim 7 jaar oud te vinden zijn
De FAQ op de actie pagina moet ik erg om lachten, 4x dezelfde vraag met 4x dezelfde boodschap

Ben trouwens benieuwd wanneer Radio 10 de nieuwe weekendprogrammering bekend gaat maken.
Wat we tot nu toe weten: Erik de Zwart 10-12. Robert Feller vanaf 12:00. En dan? Waar gaat Jan-Paul heen (en eventueel nog andere veranderingen).
Wat we tot nu toe weten: Erik de Zwart 10-12. Robert Feller vanaf 12:00. En dan? Waar gaat Jan-Paul heen (en eventueel nog andere veranderingen).
-bier
Er is ook gecommuniceerd dat Dennis Verheugd op zondag blijft. Althans, Robert Feller riep iets in de trant van 'in het midden' (met link naar het spel in de ochtendshow) tussen Erik de Zwart en Dennis Verheugd. Is het dan niet logisch dat Jan-Paul 18-21u gaat doen?
Zou kunnen, maar wat gaan ze dan met Jules van Hest doen?Orange schreef: ↑20 feb 2025 13:25Er is ook gecommuniceerd dat Dennis Verheugd op zondag blijft. Althans, Robert Feller riep iets in de trant van 'in het midden' (met link naar het spel in de ochtendshow) tussen Erik de Zwart en Dennis Verheugd. Is het dan niet logisch dat Jan-Paul 18-21u gaat doen?
-bier
-
Als je gewoon zzp’er bent en niet in dienst van Talpa dan is de keuze uit eigen personeel of een zzp’er snel gemaakt lijkt me.chopke schreef: ↑20 feb 2025 15:43Zou kunnen, maar wat gaan ze dan met Jules van Hest doen?Orange schreef: ↑20 feb 2025 13:25Er is ook gecommuniceerd dat Dennis Verheugd op zondag blijft. Althans, Robert Feller riep iets in de trant van 'in het midden' (met link naar het spel in de ochtendshow) tussen Erik de Zwart en Dennis Verheugd. Is het dan niet logisch dat Jan-Paul 18-21u gaat doen?
-
Laten we hopen dat daar snel een einde aan komt. Onlangs hoorde ik hem nog, dat was niet zo best als je het mij vraagt. Wat een vreemde manier van praten heeft deze man, heel houterig. Lastig uit te leggen, maar het leek wel een computerstem.
ik zie volgende week de hele week Robert Feller van 12.00 tot 1400!
Zou Jeroen Nieuwenhuizen vertrekken bij 10 en Robert Feller dagelijks deze uren gaan doen?
zie Jeroen wel opduiken bij Joe
Zou Jeroen Nieuwenhuizen vertrekken bij 10 en Robert Feller dagelijks deze uren gaan doen?
zie Jeroen wel opduiken bij Joe
Jeroen gaat de ochtendshow doen incl de juiste vraag zei Lex op Instagram
-bier
Even voor de duidelijkheid; dit is tijdens de vakantie van Lex.
Lex is met vakantie en Jeroen doet die week de ochtendshow. Beiden gaven dat aan in hun eigen programma. Gewoon vervanging op basis van het schema.