Erik de Zwart zit op Radio 5 gewoon live. Waarom zou dat op Radio 10 niet zijn?
Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
Rock 'n roll is better than music!
- Bart van Leeuwen
Dat doen we al tientallen jaren in het Theater van het Sentiment, lang voordat Erik op vrijdagavond zijn Hitdossier presenteerde bij Max. Dus geen enkele reden om daar niet mee door te gaan ;-)Oortjes schreef: ↑15 jan 2025 11:16Dat we kunnen stemmen op een Top 5 uit de Top 40 van weleer.
https://www.nporadio5.nl/nieuws/theater ... van-zondag
Leuk Top 40 gerelateerd item trouwens! Maar jij zal zelf als beste weten of Radio 5 doorgaat met de Top 40 gerelateerde items?
Dan zou dat op Radio 10 ook zo kunnen zijn. In het verleden op Veronica was het voicetrack. Persoonlijk vind ik Erik niet de beste voicetracker. Bij hem is een duidelijk verschil te horen tussen live en voicetrack. Dus zou mooi zijn als hij als pensionado toch 2x per weekend afreist naar de studio van Radio 10.
Eens, alleen is Erik volgens mij nog geen pensionado?Orange schreef: ↑15 jan 2025 14:01 Dan zou dat op Radio 10 ook zo kunnen zijn. In het verleden op Veronica was het voicetrack. Persoonlijk vind ik Erik niet de beste voicetracker. Bij hem is een duidelijk verschil te horen tussen live en voicetrack. Dus zou mooi zijn als hij als pensionado toch 2x per weekend afreist naar de studio van Radio 10.
Ik luister nog maar zes jaarBart van Leeuwen schreef: ↑15 jan 2025 13:30 Dat doen we al tientallen jaren in het Theater van het Sentiment, lang voordat Erik op vrijdagavond zijn Hitdossier presenteerde bij Max. Dus geen enkele reden om daar niet mee door te gaan ;-)

Er zijn geloof ik wat verschillende definities van pensionado, maar hij heeft in ieder geval de pensioengerechtigde leeftijd bereikt.Oortjes schreef: ↑15 jan 2025 15:09Eens, alleen is Erik volgens mij nog geen pensionado?Orange schreef: ↑15 jan 2025 14:01 Dan zou dat op Radio 10 ook zo kunnen zijn. In het verleden op Veronica was het voicetrack. Persoonlijk vind ik Erik niet de beste voicetracker. Bij hem is een duidelijk verschil te horen tussen live en voicetrack. Dus zou mooi zijn als hij als pensionado toch 2x per weekend afreist naar de studio van Radio 10.
Ik dacht dat hij wat jonger was, maar duidelijk. Net even op Google gegluurd en hij blijkt inderdaad afgelopen jaar 67 geworden.
Robert heeft net in de uitzending inderdaad bekend gemaakt dat hij tussen Erik de Zwart en Dennis Verheugd komt te zitten. De vraag, waar kom je te zitten: In het midden ;-)
Jari de Jonge schreef: ↑14 jan 2025 18:04Ik verwacht Robert Feller 12u/15uDe Nachtwacht schreef: ↑14 jan 2025 18:03 Mooi uithangbord voor radio 10 en idd een stem die wel goed bij de zender past en ook wat meer uitstraling heeft dan Edwin die ik toch wat anoniem vindt.
Benieuwd wat er met Robert feller gaat gebeuren die deze uren nu vult. Persoonlijk hoor ik die ook graag. Zie nu niet direct ruimte tenzij ze in het weekend ook met meer shifts van 2 uur gaan werken.
En JP Grootentraast weer als invaller of op een nieuwe plek
-bier
Dat zou dan inderdaad 12-15 zijn...
-
Hebben jullie een idee of je kunt stemmen voor de Guilty pleassure lijst die vanaf vrijdag te horen is?
-
De tips die je instuurt via de radio 10 site (of app) worden meegenomen in de lijst, begreep ik.Daanradiofan schreef: ↑20 jan 2025 11:40 Hebben jullie een idee of je kunt stemmen voor de Guilty pleassure lijst die vanaf vrijdag te horen is?
Ik moet zeggen dat dat nieuwe spel van Lex "de juiste vraag" mij totaal niet kan boeien. Het is een Talpa aftreksel van "Het Geluid" uiteraard en heeft het als doel meer mensen naar de ochtend te trekken, want ja je kunt 25k winnen. Of het spel is niet boeiend of de uitvoering is ruk
Laatst gewijzigd door banne op 22 jan 2025 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, ze hadden beter 'Kraak de Kluis' weer kunnen terugbrengen ;-)
Het spel is aardig bedacht maar nu hoor je 4 foute vragen op een antwoord waar natuurlijk 1000 vragen mogelijk zijn. Het heeft zo weinig verband met de rest van de show en de programmering, dat had de Lach van 10 wel.
Het spel is aardig bedacht maar nu hoor je 4 foute vragen op een antwoord waar natuurlijk 1000 vragen mogelijk zijn. Het heeft zo weinig verband met de rest van de show en de programmering, dat had de Lach van 10 wel.
Radio=10
Is natuurlijk gewoon en flauw aftreksel van Jeopardy. Ook nog een hele slechte uitvoering. Niets creatiefs aan.banne schreef: ↑22 jan 2025 09:39 Ik moet zeggen dat dat nieuwe spel van Lex "de juiste vraag" mij totaal niet kan boeien. Het is een Talpa aftreksel van "Het Geluid" uiteraard en heeft het als doel meer mensen naar de ochtend te trekken, want ja je kunt 25k winnen. Of het spel is niet boeiend of de uitvoering is ruk
Buiten voicetrack en live bestaat er ook nog zoiets als semi-live…Orange schreef: ↑15 jan 2025 14:01Dan zou dat op Radio 10 ook zo kunnen zijn. In het verleden op Veronica was het voicetrack. Persoonlijk vind ik Erik niet de beste voicetracker. Bij hem is een duidelijk verschil te horen tussen live en voicetrack. Dus zou mooi zijn als hij als pensionado toch 2x per weekend afreist naar de studio van Radio 10.
Wat er ook gebeurd is, het was fenomenaal!
Vandaag is de nieuwe radio 10 website gelanceerd