Veranderingen Radio 10

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
De Nachtwacht

Re: Veranderingen Radio 10

Bericht door De Nachtwacht »

Klopt, zie radiowereld @ Jari.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Jari de Jonge schreef: 04 nov 2024 10:17 Nee gaat om het top 4000 tv progamma
nope hij gaat radio maken
Greatski

Bericht door Greatski »

Johnny de Mol (45) presenteert vanaf zaterdag weer een nieuw programma. Deze keer niet op de televisie, maar op de radio. Johnny gaat het programma 'Top 4000 Classics' op Radio 10 presenteren, en daarmee gaat een lang gekoesterde wens in vervulling, vertelt hij in gesprek met het ANP.

Afbeelding

"Ik heb altijd al radio willen maken. Maar bij radio heb je de vastigheid nodig die ik de afgelopen jaren niet heb gehad", zegt Johnny. Daarmee bedoelt hij dat hij voor het maken van reisprogramma's vaak langere tijd van huis was. "Nu ik geen reisprogramma's doe komt het weer bovendrijven." Bovendien kwam er ook ruimte door het vertrek van Gerard Ekdom naar Radio Veronica.

In het programma, dat elke zaterdagavond van 21.00 tot middernacht te horen is op Radio 10, trakteert Johnny de luisteraars drie uur lang op 'tijdloze klassiekers'. De presentator vindt dat radio 'iets magisch' heeft. "Het zit ook een beetje in de familie", verwijst hij naar zijn vader John de Mol, die zijn carrière begon bij Radio Noordzee. Spannend vindt Johnny het wel om radio te maken. "Als televisiepresentator heb ik al heel wat kilometers gemaakt. Maar in radio zijn het mijn eerste stapjes. Dus ik ben iets meer gespannen, maar vol goede moed."

De presentatie van een Top 4000-programma past goed in het straatje van Johnny. De presentator noemt muziek een van zijn grote liefdes en hij houdt ook nog eens van lijstjes. Met het draaien van platen heeft hij ook al de nodige ervaring, hij is jarenlang dj geweest. "Alleen praatte ik er toen niet tussendoor", lacht hij. ohnny presenteert niet alleen op de radio een programma gerelateerd aan de Top 4000. Hij is ook te zien als presentator van de Top 4000 Muziekquiz op SBS6.

De Top 4000 is van 27 november tot aan kerstavond dinsdag 24 december te horen. Johnny opende maandagochtend de stembussen voor de hitlijst.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... resenteren
lief van pappie
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Zal niet live zijn en een paar VT's per uur denk ik zo. Kan hij wel zo lekker stoer 'aan het roer staan' maar dat lijkt me alleen voor de marketing.
Pot

Bericht door Pot »

Ik vind Johnny wel een leuke persoonlijkheid hebben. Enthousiast en toch een beetje rebels. Echter vrees ik dat het inderdaad voice-tracks zullen zijn en vooraf opgenomen uitzendingen. Terwijl ik denk dat hij juist met bellers leuk en spontaan kan zijn. Nummers af- en aankondigen kunnen er nog wel duizend.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nepotisme
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Misschien schuift een JOCK.
En presenteert johnny wel live.
Heb je bij Jan Smit op SterrenNL ook.
Daar zit Jan Paparazzi als knoppenschuiver en sidekick
Streampie

Bericht door Streampie »

Misschien klinkt het wel geweldig. Eerst afwachten voor je oordeelt wellicht?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Is een mooie aanvulling op de tv show toch? Ik ben wel benieuwd het zal natuurlijk niet live zijn. Waar ik altijd vind dat programma’s live moeten zijn. Maar op zaterdag vind ik het prima (luister toch geen radio dan) en de meeste dance programma’s zijn ook vooraf opgenomen.
Jelmerrr1

Bericht door Jelmerrr1 »

Misschien is het wel (of iig soms) live, immers kon hij het eerder niet doen ivm van huis weg. Nu heeft hij wel elke week tijd gaf hij aan.
Jari de Jonge

Op de instagram van Jean Paul Grootentraast is te zien dat hij in de backup studio staat met Johnny de Mol.
Hij schuift dus voor Johnny
En hiermee ga ik ervanuit dat het ook gewoon vooraf opgenomen word
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Jari de Jonge schreef: 09 nov 2024 15:07 Op de instagram van Jean Paul Grootentraast is te zien dat hij in de backup studio staat met Johnny de Mol.
Hij schuift dus voor Johnny
En hiermee ga ik ervanuit dat het ook gewoon vooraf opgenomen word
Tuurlijk is dit vooraf opgenomen en dat is toch ook prima? Ik vind Johnny de Mol wel een leuke naam. Had hem een duo show gegeven met nog iemand. Vind het jammer dat hij zo weg gestopt zit op de zaterdag. Had hem tussen 12-15 gezet. Verfrissend, ben wel benieuwd
Jari de Jonge

Is Johan derksen nou wel of niet op zender te horen vanavond?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Edit: dit werd niet bedoelt zie ik
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 10 nov 2024 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Janno

Bericht door Janno »

Jari de Jonge schreef: 10 nov 2024 21:19 Is Johan derksen nou wel of niet op zender te horen vanavond?
Yep, ik hoor hem net een afkondiging doen.
Plaats reactie