De DJ line-up is op dit moment niet uitnodigend om te luisteren. Ik luister veel Radio 10 de laatste weken en dat is heel lang geleden. Lekkere muziekmix en goede jocks. Ondanks de kritieken hier heb ik een (tijdelijk) onderkomen gevonden bij de radio
Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
-
Heb het ineens gevonden voor jou Phoenix; LX classics is jouw station, de magie van muziek
Wat een verademing, die middag op 10.
Niet meer die slappe flauwe ongein van Somertijd maar gewoon een programma waarin de muziek centraal staat.
Ben blij dat Ekdom en Van Someren weg zijn, kan ik eindelijk weer heel de dag Radio 10 luisteren met lekkere muziek.
Niet meer die slappe flauwe ongein van Somertijd maar gewoon een programma waarin de muziek centraal staat.
Ben blij dat Ekdom en Van Someren weg zijn, kan ik eindelijk weer heel de dag Radio 10 luisteren met lekkere muziek.
Bedankt voor het zoeken.Marcomarco schreef: ↑08 aug 2024 19:06Heb het ineens gevonden voor jou Phoenix; LX classics is jouw station, de magie van muziek
Mocht radio 10 nog een nieuwe goeie naam zoeken. Ik zou zeggen vraag Koen Hansen eens van 100%nl. Laatst hoorde ik hem op Veronica een quiz doen en man wat heeft die affiniteit met de muziek die prima in het straatje past van 10. Als Dave slim is kijkt hij daar eens. Koen heeft al veel ervaring, hij is namelijk ex ochtend dj. Wat wil je als 10 niet meer dan zo'n ervaren dj?
De banner was iig snel gemaakt :)
[/url]
[/url]
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
Klinkt bijna als een open sollicitatie..Casper180 schreef: ↑10 aug 2024 01:00 Mocht radio 10 nog een nieuwe goeie naam zoeken. Ik zou zeggen vraag Koen Hansen eens van 100%nl. Laatst hoorde ik hem op Veronica een quiz doen en man wat heeft die affiniteit met de muziek die prima in het straatje past van 10. Als Dave slim is kijkt hij daar eens. Koen heeft al veel ervaring, hij is namelijk ex ochtend dj. Wat wil je als 10 niet meer dan zo'n ervaren dj?
Koen Hansen is toen gestopt met de ochtendshow omdat het een negatief effext op zijn lichaam en gezondheid hadCasper180 schreef: ↑10 aug 2024 01:00 Mocht radio 10 nog een nieuwe goeie naam zoeken. Ik zou zeggen vraag Koen Hansen eens van 100%nl. Laatst hoorde ik hem op Veronica een quiz doen en man wat heeft die affiniteit met de muziek die prima in het straatje past van 10. Als Dave slim is kijkt hij daar eens. Koen heeft al veel ervaring, hij is namelijk ex ochtend dj. Wat wil je als 10 niet meer dan zo'n ervaren dj?
Volgens Kicken is Luuk alweer exit uit de ochtendshow. Dat kan ik alleen maar toejuichen. Het was idd een nonstop wedstrijdje wie de leukste woordgrap had. Hopelijk is het dan ook gedaan met dat irritante geleuter over Brabant in elke spreek (met de bijbehorende zachte G) Wel opvallend dat overal waar Luuk als sidekick opduikt het binnen afzienbare tijd weer afgelopen is. In de weekendshow was ie ook vaker niet dan wel, Kimberley die binnen 2 maanden alweer pleite was. Somertijd heeft ie nog relatief lang volgehouden met een jaar of 2 ofzo?
-
2 jaar? Maak er maar 6, bijna 7, van.
Zo lang ja?
-
Ja, zo lang. Van de start in januari 2015 tot eind 2021. In 2022 starte hij met de ochtendshow op radio 10 Brabant.
https://www.radiofreak.nl/luuk-van-den- ... esenteren/
Sinds Ekdom en van Someren weg zijn bij Radio 10 luister ik niet meer. De ochtendshow van Lex Gaarthuis is te kinderachtig voor woorden in mijn ogen en Gijs Staverman is saaiheid alom. Nog meer van hetzelfde! Somertijd is een instituut en prachtig hoe het programma gemaakt wordt: Kunst in mijn ogen. Veel te voorspelbaar nu allemaal en saai. Radio 10 draait zichzelf de nek om om zo drastisch alles overhoop te gooien. Erg dom!
Ik luister sinds kort veel Radio 10 en de vele cross talks tussen DJ’s vallen mij op. Heeft Radio 10 dit altijd al gehad of is dit sinds kort. Had bijvoorbeeld Edwin Diergaarde ook altijd een cross talk met Rob van Someren?
Ik heb eigenlijk nooit radio 10 geluisterd maar ga toch maar met Gijs mee denk ik. Ruud zijn humor vind ik gewoon niks. 3FM vind ik te hyper. Duo Wout en Frank vind ik ok, maar dan liever Staverman. Lekker prima muziekjes