Jeroen misschien nog wel, maar Lex waarschijnlijk nog een stuk minder.wbravenboer schreef: ↑02 aug 2024 15:58 Ik ben bang dat Jeroen daar niet voor voelt, ben het wel met je eens.
Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio 10
Rock 'n roll is better than music!
-
Jeroen Nieuwenhuize heeft meermaals in de media aangegeven dat de ochtendshow hem niet past. Dat het vroege opstaan voor hem de reden was om te stoppen met de Morning JEM.
Het lijkt me stug dat hij dan nu iets zou voelen voor de ochtendshow of dat als een promotie ziet. Hoewel voorkeuren in het leven ook kunnen veranderen.
Het lijkt me stug dat hij dan nu iets zou voelen voor de ochtendshow of dat als een promotie ziet. Hoewel voorkeuren in het leven ook kunnen veranderen.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Volgende week nog wel Somertijd Golfdagen, zitten ze nu reclame voor te maken op Radio 10
Radio 10 moet gewoon Dave Donkervoort terughalen.
Die presenteerde de beste ochtendshow die Radio 10 ooit heeft gehad.
Die presenteerde de beste ochtendshow die Radio 10 ooit heeft gehad.
-
-
Wat heeft Radio 10 met hun creatieve radiomaker Lex Gaarthuis gedaan?! Ik luisterde de afgelopen zomers graag naar Lex en Luuk met de zomer ochtendshow, dat klonk altijd leuk en verfrissend. Ik heb het nu twee dagen gehoord maar er is helemaal niks meer van over. Lex heeft het elk kwartier over de "meer muziek ochtendshow" en draait dan ook met gemak 12 hits per uur. De zomerse items, humor en spelletjes zijn er vrijwel allemaal uit. De vormgeving is tenenkrommend, waar zijn de leuke jingles van Peter Douglas gebleven? Is dit al zo sinds 1 juni of pas sinds ze nu terug zijn van vakantie? Ik heb het wel gehoord na twee dagen, morgenvroeg gaan we weer terug naar Niek op Veronica. Ik heb echt het idee dat Talpa Radio 10 vooral bewust aan het slopen is zo langzamerhand.
Radio10 moet een nieuwe variant worden van Sky maar dan anders. Wegblijven van de nieuwe muziek. Als mensen nieuwe muziek horen die ze niet kennen zouden ze wel eens hun radio uit kunnen zetten. De presentatie moet vooral low profile zijn en mag ook nergens irriteren.
Saai Radio 2.0
Saai Radio 2.0
-
Het wordt een beetje Noordzee FM denk ik wat na Radio Noordzee Nationaal kwam maar nog voordat Erik de Zwart daar kwam met zijn entertainment format. Dat was hele strakke radio met weinig poespas maar erg Amerikaans voor die tijd al.
Ik ben het zo met je eens! Ik had wel zin in Lex in de ochtend (Luuk is wel een beetje vermoeiend geworden maar was van plan er doorheen te luisteren), maar het is saai, geforceerd en niet echt wat ik ervan had verwacht. Je hoort dat Lex niet zichzelf kwijt kan is en dat is nooit een goed teken. De route die 10 inzet - een halve kopie van Joe - lijkt me ook niet de goede. Natuurlijk, een beetje reageren (je opstelling wat aanpassen op de trends) is nog te begrijpen, maar nu ben je je eigen identiteit aan het weggooien en aan het vervangen voor iets wat minder authentiek is gek genoeg een kopie van het origineel (Joe) aan het opleveren is. Zeker, wat mij betreft wat Somertijd aan vervanging toe hoe sympathiek ik Rob ook vind, maar hier wordt het halve station uitgekleed. Ik mis ook steeds meer de leuke energiekere 90s en 00s die voorheen op de playlist stonden. (Hoewel credits aan Jeroen die draaide laatst Touch & Go, wat echt eind 90 veel op 538 voorbij kwam en heel lang niet meer gehoord). Daarover gesproken, Jeroen in de ochtend was veel leuker (eindelijk kon ie weer wat los van papier presenteren). Het zijn allemaal wat zorgelijke ontwikkelingen bij 10.Johanneke schreef: ↑07 aug 2024 00:44 Wat heeft Radio 10 met hun creatieve radiomaker Lex Gaarthuis gedaan?! Ik luisterde de afgelopen zomers graag naar Lex en Luuk met de zomer ochtendshow, dat klonk altijd leuk en verfrissend. Ik heb het nu twee dagen gehoord maar er is helemaal niks meer van over. Lex heeft het elk kwartier over de "meer muziek ochtendshow" en draait dan ook met gemak 12 hits per uur. De zomerse items, humor en spelletjes zijn er vrijwel allemaal uit. De vormgeving is tenenkrommend, waar zijn de leuke jingles van Peter Douglas gebleven? Is dit al zo sinds 1 juni of pas sinds ze nu terug zijn van vakantie? Ik heb het wel gehoord na twee dagen, morgenvroeg gaan we weer terug naar Niek op Veronica. Ik heb echt het idee dat Talpa Radio 10 vooral bewust aan het slopen is zo langzamerhand.
-
Lekker ook, even promoten dat je naar 100%nl gaat en verwacht al vanaf september.Vliegendereporter schreef: ↑05 aug 2024 13:44Kan kloppen wand Rob is pas eind augustus uit dienst dus deze dingen gaan gewoon nog onder de vlag van Talpa door
Het was Silvan die het riep zaterdagochtend en expliciet vermeldde dat je het team van Somertijd daar ook kon ontmoeten 🤣🤣Deradiokenner schreef: ↑07 aug 2024 10:43Lekker ook, even promoten dat je naar 100%nl gaat en verwacht al vanaf september.Vliegendereporter schreef: ↑05 aug 2024 13:44Kan kloppen wand Rob is pas eind augustus uit dienst dus deze dingen gaan gewoon nog onder de vlag van Talpa door
Je schrijft "je hoort dat Lex zichzelf niet goed kwijt kan", dat is denk ik de allerbeste omschrijving inderdaad. Hij roept de hele tijd "de meer muziek ochtendshow" , die boys zijn ook niet gelukkig waarschijnlijk. En zien ondertussen de cijfers in rap tempo wegglijden door allerlei oorzaken...WFNX schreef: ↑07 aug 2024 10:19Ik ben het zo met je eens! Ik had wel zin in Lex in de ochtend (Luuk is wel een beetje vermoeiend geworden maar was van plan er doorheen te luisteren), maar het is saai, geforceerd en niet echt wat ik ervan had verwacht. Je hoort dat Lex niet zichzelf kwijt kan is en dat is nooit een goed teken. De route die 10 inzet - een halve kopie van Joe - lijkt me ook niet de goede. Natuurlijk, een beetje reageren (je opstelling wat aanpassen op de trends) is nog te begrijpen, maar nu ben je je eigen identiteit aan het weggooien en aan het vervangen voor iets wat minder authentiek is gek genoeg een kopie van het origineel (Joe) aan het opleveren is. Zeker, wat mij betreft wat Somertijd aan vervanging toe hoe sympathiek ik Rob ook vind, maar hier wordt het halve station uitgekleed. Ik mis ook steeds meer de leuke energiekere 90s en 00s die voorheen op de playlist stonden. (Hoewel credits aan Jeroen die draaide laatst Touch & Go, wat echt eind 90 veel op 538 voorbij kwam en heel lang niet meer gehoord). Daarover gesproken, Jeroen in de ochtend was veel leuker (eindelijk kon ie weer wat los van papier presenteren). Het zijn allemaal wat zorgelijke ontwikkelingen bij 10.Johanneke schreef: ↑07 aug 2024 00:44 Wat heeft Radio 10 met hun creatieve radiomaker Lex Gaarthuis gedaan?! Ik luisterde de afgelopen zomers graag naar Lex en Luuk met de zomer ochtendshow, dat klonk altijd leuk en verfrissend. Ik heb het nu twee dagen gehoord maar er is helemaal niks meer van over. Lex heeft het elk kwartier over de "meer muziek ochtendshow" en draait dan ook met gemak 12 hits per uur. De zomerse items, humor en spelletjes zijn er vrijwel allemaal uit. De vormgeving is tenenkrommend, waar zijn de leuke jingles van Peter Douglas gebleven? Is dit al zo sinds 1 juni of pas sinds ze nu terug zijn van vakantie? Ik heb het wel gehoord na twee dagen, morgenvroeg gaan we weer terug naar Niek op Veronica. Ik heb echt het idee dat Talpa Radio 10 vooral bewust aan het slopen is zo langzamerhand.
Ja Ome Rob is een hele slimme onderhandelaar, dit zal allemaal meegenomen zijn in de gesprekken die ze hebben gehad!Deradiokenner schreef: ↑07 aug 2024 10:43Lekker ook, even promoten dat je naar 100%nl gaat en verwacht al vanaf september.Vliegendereporter schreef: ↑05 aug 2024 13:44Kan kloppen wand Rob is pas eind augustus uit dienst dus deze dingen gaan gewoon nog onder de vlag van Talpa door
Ik heb het niet gehoord maar als je zo beperkt voelt in je mogelijkheden ga je toch al snel naar een baan elders verlangen?Johanneke schreef: ↑07 aug 2024 00:44
Je schrijft "je hoort dat Lex zichzelf niet goed kwijt kan", dat is denk ik de allerbeste omschrijving inderdaad. Hij roept de hele tijd "de meer muziek ochtendshow" , die boys zijn ook niet gelukkig waarschijnlijk. En zien ondertussen de cijfers in rap tempo wegglijden door allerlei oorzaken...
Je hebt kink- en stophoest.