Dat is dan een meevaller. Gelukkig niet op het hoofdkanaal.
Inderdaad de verstandigste keus. Bovendien een redelijk goed beluisterd sub-station, dus voor Derksen ook prettig dat hij niet voor anderhalve man en een paardenkop draait ;-)
Janno schreef: 15 jul 2024 12:05
Dat is een verstandige keus. Op het hoofdkanaal valt het uit de toon. Al had het wat mij betreft beter gepast op Vintage Veronica. Radio 10 60s/70s maakt dat uur de naam niet waar. Derksen zal niet uitsluitend 60s/70s draaien. Vintage Veronica is een ruimer begrip.
Vintage Veronica draait tot ‘85 als ik het goed heb. Zoveel ruimer is het niet. In het begin vond ik Vintage nog wel verrassend, maar op een bepaald moment kwamen dezelfde titels weer voorbij en ben ik afgehaakt.
Janno schreef: 15 jul 2024 12:05
Dat is een verstandige keus. Op het hoofdkanaal valt het uit de toon. Al had het wat mij betreft beter gepast op Vintage Veronica. Radio 10 60s/70s maakt dat uur de naam niet waar. Derksen zal niet uitsluitend 60s/70s draaien. Vintage Veronica is een ruimer begrip.
Vintage Veronica draait tot ‘85 als ik het goed heb. Zoveel ruimer is het niet. In het begin vond ik Vintage nog wel verrassend, maar op een bepaald moment kwamen dezelfde titels weer voorbij en ben ik afgehaakt.
Ik doelde eigenlijk meer op de naam van de zender. Radio 10 60s/70s geeft een duidelijke grens aan. Vintage Veronica doet dat niet.
Overigens ben ik het met je eens wat betreft VV, ik vind het ook te beperkt om vaak naar te luisteren. Als ik een nostalgische bui heb voldoet het subkanaal van 10 prima en anders zijn er voldoende internetstations te vinden.
Ik weet dat het wat lang is blijven liggen aan mijn kant, maar toch ga ik mijn vraag stellen. Wie weet verrassen jullie me!
Is het mogelijk de volledige uitzending van Somertijd van vrijdag 28 juni nog terug te luisteren? Naar mijn idee had ik enkele dagen na vrijdag 28 juni via Omny.fm (of iets in die richting) de volledige uitzending van Somertijd te pakken om terug te luisteren. Toen had ik alleen geen tijd om verder te luisteren en stom genoeg ben ik vergeten hem op te slaan in de bladwijzers. Nu zat ik net te googelen op Somertijd terugluisteren en dan kom ik alleen Podcasts van 45 minuten tegen. Of zou dit hetzelfde werken als bijvoorbeeld bij Radio 538 en kun je een show van vrijdag terugluisteren tot de vrijdag in de week erop? De ene vrijdag vervangt bij 538 de andere vrijdag en dan is het via hun eigen website niet meer terug te luisteren.
Eventuele reactie mag ook via privé-bericht.
Daan0612 schreef: 18 jul 2024 20:27
Ik weet dat het wat lang is blijven liggen aan mijn kant, maar toch ga ik mijn vraag stellen. Wie weet verrassen jullie me!
Is het mogelijk de volledige uitzending van Somertijd van vrijdag 28 juni nog terug te luisteren? Naar mijn idee had ik enkele dagen na vrijdag 28 juni via Omny.fm (of iets in die richting) de volledige uitzending van Somertijd te pakken om terug te luisteren. Toen had ik alleen geen tijd om verder te luisteren en stom genoeg ben ik vergeten hem op te slaan in de bladwijzers. Nu zat ik net te googelen op Somertijd terugluisteren en dan kom ik alleen Podcasts van 45 minuten tegen. Of zou dit hetzelfde werken als bijvoorbeeld bij Radio 538 en kun je een show van vrijdag terugluisteren tot de vrijdag in de week erop? De ene vrijdag vervangt bij 538 de andere vrijdag en dan is het via hun eigen website niet meer terug te luisteren.
Eventuele reactie mag ook via privé-bericht.
dab radio schreef: 20 jul 2024 16:34
Laat verkerk stopt ook. Dat wordt dan 5 dagen in de week, top 4000 classics met Rene verkerk. Afgelopen week had René het hier al over.
Het wordt maar een dooie boel bij Radio 10. Erg benieuwd wat dit qua luistercijfers nog gaat betekenen .
dab radio schreef: 20 jul 2024 16:34
Laat verkerk stopt ook. Dat wordt dan 5 dagen in de week, top 4000 classics met Rene verkerk. Afgelopen week had René het hier al over.
Het wordt maar een dooie boel bij Radio 10. Erg benieuwd wat dit qua luistercijfers nog gaat betekenen .
Kun je beter naar top 4000 classics non-stop gaan.
zo. Binnen 2 maanden alles wat ik leuk vind van 10 af.
Ben benieuwd of dit een goede keuze blijkt of niet. Joe laat zien dat een format waarin muziek de boventoon voert uitstekend kan werken, maar 10 heeft de afgelopen jaren juist zijn luisteraars bediend met ook veel programma's met wat meer entertainment en gesproken woord (de doordeweekse versie van Somertijd, Laat Verkerk) of met een iets afwijkend format (Den's fever). En dan zijn de ochtend- en middagshow ook nog eens tegelijk vervangen. Dat zijn best veel en grote veranderingen ineens. Benieuwd of de huidige luisteraars blijven hangen bij de nieuwe koers, en of ze op termijn nieuwe weten aan te spreken. Mij zijn ze in elk geval kwijt.
Zo zeg. Dit zijn wel ineens rigoureuse maatregelen.
Vind/vond het entertainment gehalte altijd wel leuk.
Laat Verkerk, Somertijd, Is het al weekend iedere avond voor ik naar bed ging nog ff De Nachtwacht erop.
Ik geeft ze in ieder geval nog een kans, ga niet meteen switchen